PDA

Bekijk de volledige versie : Heb ik een druiper?


skiteefje
14 June 2002, 21:40
Hallo, ik heet johan.

Sinds een jaar heb ik een vriendin en nu heb ik vorige maand voor het eerst sex met haar gehad.
Voor haar was het niet de eerste keer maar ze vond het niet zo fijn omdat het bij haar te krap was.
Ik vond het wel fijn. Ik kwam binnen de minuut klaar.
Maar nu heb ik sinds een week ontzettende jeuk en een soort van afscheiding uit mijn penis.
De afscheiding is geel tot witgeel en is zo dik als gewoon sperma.

Heb ik nou een druiper of niet en zo ja, wat moet ik er naar doen?

Alvast bedankt voor je hulp,

'skiteefje'

QQQ
14 June 2002, 22:26
:[ Altijd condoom gebruiken :[
Maar ik denk wel dat je een SOA hebt, welke het ook is. Ik zou zeggen, ga naar je huisarts, want die is het enige die er iets aan kan doen. Als je dat niet doet kan het in sommige gevallen zelfs gevaarlijk worden na een lange tijd, dus gewoon gaan.

admiral95
15 June 2002, 00:19
Originally posted by skiteefje
Hallo, ik heet johan.

Sinds een jaar heb ik een vriendin en nu heb ik vorige maand voor het eerst sex met haar gehad.
Voor haar was het niet de eerste keer maar ze vond het niet zo fijn omdat het bij haar te krap was.
Ik vond het wel fijn. Ik kwam binnen de minuut klaar.
Maar nu heb ik sinds een week ontzettende jeuk en een soort van afscheiding uit mijn penis.
De afscheiding is geel tot witgeel en is zo dik als gewoon sperma.

Heb ik nou een druiper of niet en zo ja, wat moet ik er naar doen?

Alvast bedankt voor je hulp,

'skiteefje'

gewoon naar de dok gaan

Melch
15 June 2002, 00:25
Ik denk het ook...

Ga gewoon ff langz je huisarts/dokter, die lui lullen echt niet door ofzo, en je wordt er beter van, so go!

dext0r
15 June 2002, 01:12
en ik kwam binnen minuut klaar?

doet mij meteen begrepen waarom het voor haar ook niet zo lekker was.....

[/offtopic]

Brendovic
15 June 2002, 17:42
Originally posted by dext0r
en ik kwam binnen minuut klaar?

doet mij meteen begrepen waarom het voor haar ook niet zo lekker was.....

[/offtopic]
hahahahaahaha ja idd, eh als ut over is je druiper en je gaat het nog is proberen, zorg ffies dat zij het ookleuk vind :D

eclipse
15 June 2002, 19:55
hehehehe

Bobba.
15 June 2002, 20:55
Best shit als je dat hebt en niet naar de dokter durft :{
Maar is wel het beste, Wish you Luck!

liesbet
15 June 2002, 21:24
tjah, don't know what to say... Ik ga in herhaling vallen als ik zeg: ga naar de dok!

Bobba.
15 June 2002, 21:28
Als je al weet dat je in herhaling valt waarom doe je het dan nog? :):D:?

Melch
15 June 2002, 22:38
Nee jouw reply is zinvol (en de mijne ook niet daar niet van)...

Bobba.
15 June 2002, 22:43
Ach ja, Zal IK er dan maar mee stoppen? ;) :P

Superjood
16 June 2002, 03:26
ga naar je arts voor tiops

Melch
16 June 2002, 11:40
Nah ruffryder, ik stop wel :)

Bobba.
16 June 2002, 12:37
Originally posted by Melch
Nah ruffryder, ik stop wel :)
Jah doe dat dan ook! ;)

Melch
16 June 2002, 15:35
Originally posted by Leiderdorp 651
ga naar je arts voor tiops

Wat zijn tiops?!

Anyway, chalyken, ruffryder heeft gewoon 72.14 posts per dag lol

Bobba.
16 June 2002, 15:37
Ach ja, als mijn vader mijn ports weer dicht zet ALLEMAAL, kan ik dus alleen over proxy surfen en dus ook alleen op forum chatten ... vandaar :S

koelkast
16 June 2002, 15:48
Originally posted by Ruffryder
Ach ja, als mijn vader mijn ports weer dicht zet ALLEMAAL, kan ik dus alleen over proxy surfen en dus ook alleen op forum chatten ... vandaar :S

BLAAT msn messenger werkt via de http port 80 dus als je browser het doet dan doet msn het ook alleen kun je dan geen filles ontvangen of versturen maar chatten doet het prima :]

Bobba.
16 June 2002, 15:51
Originally posted by koelkast


BLAAT msn messenger werkt via de http port 80 dus als je browser het doet dan doet msn het ook alleen kun je dan geen filles ontvangen of versturen maar chatten doet het prima :]

Ik zeg dus, browsen over proxy, niet of port 80 (intern netwerk)
Mijn vader gooit ALLES dicht, en inderdaad je hebt een HTTP-Tunnel maar dat werkt niet over een Proxy.
Mijn vader is Automatiseerder, hij weet wat ie doet geloof me :)

Plankje
16 June 2002, 17:11
Originally posted by koelkast


BLAAT msn messenger werkt via de http port 80 dus als je browser het doet dan doet msn het ook alleen kun je dan geen filles ontvangen of versturen maar chatten doet het prima :]
dat heb ik ook op school gedaan. Maar ik was zo dom om er niet aan te denken dat er ook logs draaien op de comps op school. En toen kon ik de rest van t jaar niet meer op de comps :+:+

koelkast
16 June 2002, 17:29
Originally posted by Ruffryder


Ik zeg dus, browsen over proxy, niet of port 80 (intern netwerk)
Mijn vader gooit ALLES dicht, en inderdaad je hebt een HTTP-Tunnel maar dat werkt niet over een Proxy.
Mijn vader is Automatiseerder, hij weet wat ie doet geloof me :)

koelkast studeert telematica weet ook wat ie doet,
Laat messenger via socks draaien over de proxy over de proxy van je paart lukt niet tunnen hem er dan doorheen met ht-tunnel

anders heb je ook nog een lite icq versie die draait op java en in een webbrowser venster 8-)

Brendovic
16 June 2002, 19:00
Originally posted by koelkast


koelkast studeert telematica weet ook wat ie doet,
Laat messenger via socks draaien over de proxy over de proxy van je paart lukt niet tunnen hem er dan doorheen met ht-tunnel

anders heb je ook nog een lite icq versie die draait op java en in een webbrowser venster 8-)

nee wij zijn niet offtopic bezig

Bobba.
16 June 2002, 21:56
Koelkast, dat wil ik dan wel eens testen! Want ik use namelijk 2 verschillende servers als ik het i-net op ga, voor sites pak ik server van ADSL, andere dingen doe ik op server die op een CHELLO verbinding ligt, staat helemaal los van elkaar, als mijn vader mij van de CHELLO proxy af gooit, kan ik dus niets meer, behalve over ADSL op sites

Melch
16 June 2002, 22:19
Het topic heet Heb ik een druiper? en dan hebben jullie het over proxies en shit hehehe

Bobba.
16 June 2002, 22:20
Originally posted by Melch
Het topic heet Heb ik een druiper? en dan hebben jullie het over proxies en shit hehehe

Sorry, maar ik vond dat ff boeiend, want als ik dus uit kan vinden hoe het wel kan, boeit het mij niet meer of mijn vader het i-net wel of niet uit zet. :) WERELDBELANG :D

admiral95
16 June 2002, 23:54
Originally posted by Ruffryder


Sorry, maar ik vond dat ff boeiend, want als ik dus uit kan vinden hoe het wel kan, boeit het mij niet meer of mijn vader het i-net wel of niet uit zet. :) WERELDBELANG :D

dan vraag je koelkast het je ff uit te leggen op een pc topic

Bobba.
17 June 2002, 15:58
Neej, een druiper das een leuk onderwerp :)

Melch
17 June 2002, 18:17
Ehm, hij zit ergens mee en vraagt raad...

Bobba.
17 June 2002, 18:21
Dat kan:)

arachnafiel
18 June 2002, 20:20
Maar die raad is allang gegeven. We hoeven toch niet perse daarna nog over dat onderwerp te praten?

Lekker gaar trouwens van dat over proxy interwebben. Heb ik mooi geregeld. Mn pa moet over mijn pc internetten, zodat als ik niet wil dat hij internet ik gewoon zijn poorten dichtgooi.
BTW, gebruik gewoon een redelijke firewall, dan wordt alleen goede info door poorten gelaten, en werkt MSN enzo wel.

The Phit
21 June 2002, 22:39
eeeeej, Speeedy Gonzalez.:]
Tja, condooms doen wonderen jong.:p