PDA

Bekijk de volledige versie : Iedereen negatief!


bloempjuh
14 June 2002, 22:52
Hier (op psycho, plaats maar over als je deze topic ergens anders vindt passen) is iedereen depressief lijkt wel! Dames en heren, mag ik jullie er even op wijzen dat elk mens er minstens 1 keer in zijn/haar leven aan denkt zijn/haar leven te beeindigen?
En dat het zwaar KUT is om achter te blijven na een zelfdoding?
En dat het leven -echt waar- mooi en leuk genoeg is, ook al lijkt het er soms/vaak niet op?

Ik wil niet zeggen dat jullie allemaal egoisten zijn omdat je dood wil, maar denk alsjeblieft aan de gevolgen.

Nightwolf
14 June 2002, 22:54
geloof me.......ik heb daar als eerste aan gedacht.....dat is echt t eerste waar ik aan dacht :{ :{

Banaan
14 June 2002, 22:58
welke gevolgen :{

Foetsy
15 June 2002, 12:12
welke gevolgen inderdaad
als je niemand hebt zal niemand je missen
en ik heb nog steeds geen positieve dingen gelezen/gehoord over de wereld waarin wij leven.
En wat is er trouwens zo erg aan dood gaan. Er gaat alleen maar iemand weg, waarschijnlijk naar een plek waar hij/zij het veel leuker heeft.

Sannuh
15 June 2002, 12:31
Kijk dat is nou dus de fout die depressieve mensen maken, ze zeggen allemaal: ik heb niemand, niemand houdt van me..enz...
TUURLIJK HOUDT ER IEMAND VAN JE! denk es aan je ouders, vrienden, en andere familie, kweenie hoor maar je bent nooit helemaal alleen.

Melch
15 June 2002, 14:39
welke gevolgen inderdaad
als je niemand hebt zal niemand je missen
en ik heb nog steeds geen positieve dingen gelezen/gehoord over de wereld waarin wij leven.

Ah fuck dat man, er zijn ontzettend veel goede dingen in deze wereld. Ik zou bijvoorbeeld zo mijn leven geven voor een paar personen, denkend aan familie en ook mijn vriendin. Veel goede dingen in de wereld, wanneer ik me kut of down voel, luister ik muziek (jaha ernstig) en die shit voelt goed. Dat is toch ook iets moois? Wanneer ik met een paar vrienden ergens heen ga, voelt dat ook relext, gewoon doen waar we zin in hebben, no hard feelings, geen shit aan je hoofd... Nu, school gaat kut, dat voelt af en toe klote, maar het is geen reden om anders te doen, of andere shit weet je, raar wat het is... Maar goed, je zegt ook dat er niemand is die je zal missen, maar dat kan niet. Er zijn altijd mensen die op je geven, mensen die van je houden. Altijd, denk aan je ouders, grootouders, tante's, oom's en andere familie.
I've had this dream... About you again Muziek veranderd veel in me, heel gek. Maar wanneer ik helemaal geen zin meer heb, luister ik naar de muziek die me goed laat voelen, echt. Mja dit gaat weer helemaal nergens over, ik lul shit weet je :'(

Sannuh
15 June 2002, 16:06
Originally posted by Melch


Ah fuck dat man, er zijn ontzettend veel goede dingen in deze wereld. Ik zou bijvoorbeeld zo mijn leven geven voor een paar personen, denkend aan familie en ook mijn vriendin. Veel goede dingen in de wereld, wanneer ik me kut of down voel, luister ik muziek (jaha ernstig) en die shit voelt goed. Dat is toch ook iets moois? Wanneer ik met een paar vrienden ergens heen ga, voelt dat ook relext, gewoon doen waar we zin in hebben, no hard feelings, geen shit aan je hoofd... Nu, school gaat kut, dat voelt af en toe klote, maar het is geen reden om anders te doen, of andere shit weet je, raar wat het is... Maar goed, je zegt ook dat er niemand is die je zal missen, maar dat kan niet. Er zijn altijd mensen die op je geven, mensen die van je houden. Altijd, denk aan je ouders, grootouders, tante's, oom's en andere familie.
I've had this dream... About you again Muziek veranderd veel in me, heel gek. Maar wanneer ik helemaal geen zin meer heb, luister ik naar de muziek die me goed laat voelen, echt. Mja dit gaat weer helemaal nergens over, ik lul shit weet je :'(

je lult geen shit, je hebt helemaal gelijk :)

Foetsy
15 June 2002, 16:19
ik heb geen vriendin, m'n vrienden slaan me alleen maar (als ze zin hebben schoppen ze), m'n ouders lopen te zeiken over sschool en geld, familie zie ik niet vaak, en volgens mij interesseren ze zich ook niet voor mij.
muziek is cool, ik luister ook vaak, maar ik word er niet beter van.
als je wil weten hoe verkloot de rest van de wereld is moet je maar ff naar m'n topic kijken ergens anders.

Melch
15 June 2002, 19:09
ik heb geen vriendin, m'n vrienden slaan me alleen maar (als ze zin hebben schoppen ze), m'n ouders lopen te zeiken over sschool en geld, familie zie ik niet vaak, en volgens mij interesseren ze zich ook niet voor mij.
muziek is cool, ik luister ook vaak, maar ik word er niet beter van.
als je wil weten hoe verkloot de rest van de wereld is moet je maar ff naar m'n topic kijken ergens anders.

Ehm, je vrienden slaan je? DAN ZIJN HET JE VRIENDEN NIET SHIT WEET JE? Dat je ouders zeiken over school is normaal, ze willen dat je netjes je diploma haalt en blablabla. Dat je geen vriendin hebt, is niet erg, dat komt geloof me... Dat komt!

Foetsy
15 June 2002, 19:20
ik weet dat het m'n vrienden niet zijn, maar zij zeggen van wel.

en als ik een vriendin krijg, dan verkloot ik het toch. ik vergeet namelijk alles, eht is een handicap, ben er al vaker in de problemen mee gekomen, het is bijna alsof ik geen vriendin wil.

Foetsy
15 June 2002, 19:26
ik weet dat het m'n vrienden niet zijn, maar zij zeggen van wel.

en als ik een vriendin krijg, dan verkloot ik het toch. ik vergeet namelijk alles, eht is een handicap, ben er al vaker in de problemen mee gekomen, het is bijna alsof ik geen vriendin wil.

klootzak
15 June 2002, 20:20
Originally posted by Foetsy
knip

als je dat zo zeker weet, heb je gelijk
simpelweg omdat je jezelf er geen kans toe geeft.
als je gewoon aan je freaking zelf werkt is er nog toekomst.

klootzak
15 June 2002, 20:22
Originally posted by Foetsy
knip

fuck hun dan in hun reet als het even kan, ik bedoel face it of rot weg.
als zij jou schoppen danwel slaan, ga daar weg, dat verdien je niet.

klootzak
15 June 2002, 20:26
Originally posted by Foetsy
welke gevolgen inderdaad
als je niemand hebt zal niemand je missen
en ik heb nog steeds geen positieve dingen gelezen/gehoord over de wereld waarin wij leven.
En wat is er trouwens zo erg aan dood gaan. Er gaat alleen maar iemand weg, waarschijnlijk naar een plek waar hij/zij het veel leuker heeft.

Dream on ofzo,

plurus je lult zoveel onzin dat je het zelf bijna zou geloven..
veel mensen mogen mij niet veel ook wel, moet ik me nu klote voelen ?
relax een keer zeg eens wat vaker lekker belangrijk (nee niet van mezelf)
Nou ben je een levend lijk en dat is zonde ieder mens verdient het meer dan dat te zijn.
leef dus je leven in plaatst van een leven dat jou leeft.

Nightwolf
15 June 2002, 20:32
jij lult volgens mij gigantisch uit je nek.....jij kan nie eens echt weten hoe sommige van ons voelen.....niet iedereen is zoals jou en je kan iemand niet 1-2-3 veranderen in iemand anders, bijvoorbeeld jij |:(

Plankje
15 June 2002, 20:43
mensen kom op man. Moet ik jullie soms gaan smeken of zo om niet te gaan flamen? Kom op zeg houd t een beetje gezellig voor elkaar wil je...

klootzak
15 June 2002, 21:27
Originally posted by Direwolf
jij lult volgens mij gigantisch uit je nek.....jij kan nie eens echt weten hoe sommige van ons voelen.....niet iedereen is zoals jou en je kan iemand niet 1-2-3 veranderen in iemand anders, bijvoorbeeld jij |:(

wat lul jij nou ?
ik wil jou he-le-maal niet veranderen
ik geef alleen mijn manier van denken en geef een oordeel over iets dat je hier schrijft.
als jij dat als "uit je nek lullen" omschrijft, prima maar niet mijn probleem.

klootzak
15 June 2002, 21:30
Originally posted by RickClan
mensen kom op man. Moet ik jullie soms gaan smeken of zo om niet te gaan flamen? Kom op zeg houd t een beetje gezellig voor elkaar wil je...

vlammen is niet mijn bedoeling, dus dat doe ik niet, als mensen een antwoord van mij verwachten geef ik die.

bloempjuh
18 June 2002, 23:20
Banaan: Gevolgen -> de mensen die je achter laat, het verdriet en de pijn, het gevoel van machteloosheid.

Foetsy: "En wat is er trouwens zo erg aan dood gaan. Er gaat alleen maar iemand weg, waarschijnlijk naar een plek waar hij/zij het veel leuker heeft." Doodgaan op zich is niet erg, maar het verdriet van degenen die achterblijven.. Degenen die denken dat het hun schuld is dat de persoon in kwestie dood is....

Dire: "jij lult volgens mij gigantisch uit je nek.....jij kan nie eens echt weten hoe sommige van ons voelen" Ja, jammer genoeg weet ik dat wel, maar dat betekent nog niet dat de dood de oplossing is.

dext0r
19 June 2002, 08:16
t viel mij idd ook al op
vroeger vond ik het psychologie forum wel leuk omdat er wel diepzinnige dingen in stonden over way of life, en filosofie enzo
nu is het enkel maar 'ik wil dood' topics...en die vervelen mij enkel maar


edit : kunnen alle zelfmoord-topics niet naar de klaagcorner?

Nightwolf
19 June 2002, 09:00
nee die topics zijn psychologisch |:(

!Y!US!C!30X
19 June 2002, 10:15
die 'ik-wil-dood' topics, vind ik voor mij ieder geval zeker nuttig, het helpt mij ieder geval..ik ben blij dat ze er zijn

Foetsy
19 June 2002, 18:04
de klaag corner is meer voor mensen zoals ik, maar als ik daar naar toe ga ben ik niet meer enig in mijn soort. het moet wel een beetje leuk blijven, want, geef toe, als het leven niet leuk is kan je gewoon beter niet lezen.

Mindy
20 June 2002, 12:44
idd foetsy...sterkte

Foetsy
24 June 2002, 18:42
Originally posted by bloempjuh
[
Foetsy: "En wat is er trouwens zo erg aan dood gaan. Er gaat alleen maar iemand weg, waarschijnlijk naar een plek waar hij/zij het veel leuker heeft." Doodgaan op zich is niet erg, maar het verdriet van degenen die achterblijven.. Degenen die denken dat het hun schuld is dat de persoon in kwestie dood is....
[/B]

Dat is het hem. Waarom is iedereen eigenlijk zo verdrietig. Als iemand naar Australië gaat ofzo is iedereen toch een stuk minder verdrietig. En in feite is het hetzelfde. Iemand gaat weg, komt niet terug (das het enige wat anders is), met een beetje moeite kan je zelfs contact houden (wat niet altijd veilig is, maar bij die vergelijking is het ook niet altijd zeker of het wel diegene is).

Ik wil niet zeggen dat als mensen dood gaan dat iedereen zich onwijs gaat aanstellen terwijl er eigenlijk (naar mijn mening) niet zo veel aan de hand is, ik vind het alleen overdreven.

klootzak
24 June 2002, 21:44
goed je geeft dus minder om een lijk ?
je vind dat mensen zich aanstellen ?

ik niet.
alhoewel ik zelf zelden duidelijk verdrietig ben als er iemand dood is zegt niet dat ik dan niks voel.
ik laat het alleen niet merken.

Foetsy
25 June 2002, 18:48
ik vind dat mensen te overdreven reageren op een gebeurtenis die meerdere keren elke seconde gebeurt.

Ik geef niet om lijken, wat bedoel je er eigenlijk mee. Ik geef om mensen, maar als die dood gaan is er nix wat je kan doen, je zal verder moeten leven. Het heeft voor mij geen zin om te gaan rouwen en weet ik veel wat.
Het is kille logica, en door logica leef ik. Als iets logisch is snap ik het, anders maar moeilijk.