PDA

Bekijk de volledige versie : Imams........


MarkNMGN
19 June 2002, 13:49
laatst zag ik een keer op TV een programma over de uitspraken van die imams en ik vond het echt niet normaal ff een paar uitsraken:
1.Vrouwen mogen niet meer werken, en mogen gestraft worden.

2.Een pak slaag mag ook, maar dan zonder botten breken, bloedingen of blauwe plekken, want dat is barbaars

3.de imams willen parken waar men kan recreeren en gezellig samen kan zijn. (de vrouwen moeten gesluierd lopen)

4. de Islam geen hekel heeft aan Joden, maar dat God heeft dat.

ik vind dit dus echt te ver gaan!, echt heel erg grof.

wat is jullie mening??????

Hertog_Joost
19 June 2002, 13:51
De radicale imams (je zult best wel goede hebben hoor) in Irak ofzo dumpen, daar zal de samenleving ze heel misschien wel accepteren... Zo niet, de bak in met die handel.

QQQ
19 June 2002, 13:54
Nou de bak in ook weer niet maar wel oprotten...
Maar dan niet gelijk iedereen wegsturen en veroordelen zoals nu ook gebeurt met buitenlandse jongeren.

Nickchange
19 June 2002, 13:56
Ik denk dat deze gesloten gaat worden omdat er een paar fb's heilig zijnO-) . Ze denken discriminatie te stoppen.

!Y!US!C!30X
19 June 2002, 14:06
Originally posted by 1120611
Ik denk dat deze gesloten gaat worden omdat er een paar fb's heilig zijnO-) . Ze denken discriminatie te stoppen.

denk het ook, mijn topic over de islam is ook niet ver gekomen..:{

Hertog_Joost
19 June 2002, 15:20
Ik vind deze vrouwen- en homodiscriminatie toch veel en veel discriminerender dan de discriminatie in dit topic jegens "imams" danwel "moslims" danwel "allochtonen" in het algemeen, want daar is niets over gezegd!! Het gaat alleen over een paar radicale imams, niet over alle imams, moslims of allochtonen!
Slotje zou dus imho alleen maar dom zijn...

koelkast
19 June 2002, 23:34
ik blijf het bijzonder vinden dat je je als nederlandse ondernemer een rechtzaak boven het hoofd kan hangen als je iemand niet wilt aannemen in je eigen winkel omdat die gene niet is wie je zoekt en die gene spant een rechtzaak tegen je aan omdat je zou discrimineren :?

dat lukt allemaal wel


en een imaan die het verdomt is om na 5 jaar in nederland te wonenen nog geen woord nederlands spreekt al 100en mensen beledigd heeft mensen afzeikt groepen beledigd en spot met alles waar de nederlandse samenleving nog een beetje mee aan elkaar hangt de normen en waarden die nog wel bewaard zijn gebleven

Ik bedoel uitspraken als : je moet gewoon je vrouw slaan alleen dan zo dat je geen blauuwe plekken ziet" kunnen in NEDERLAND ala 2002 gewoon nier meer

Maar iemand houd die mensen steeds een handje boven het hoofd of zo |:(

!Y!US!C!30X
19 June 2002, 23:38
Originally posted by koelkast
ik blijf het bijzonder vinden dat je je als nederlandse ondernemer een rechtzaak boven het hoofd kan hangen als je iemand niet wilt aannemen in je eigen winkel omdat die gene niet is wie je zoekt en die gene spant een rechtzaak tegen je aan omdat je zou discrimineren :?

dat lukt allemaal wel


en een imaan die het verdomt is om na 5 jaar in nederland te wonenen nog geen woord nederlands spreekt al 100en mensen beledigd heeft mensen afzeikt groepen beledigd en spot met alles waar de nederlandse samenleving nog een beetje mee aan elkaar hangt de normen en waarden die nog wel bewaard zijn gebleven

Ik bedoel uitspraken als : je moet gewoon je vrouw slaan alleen dan zo dat je geen blauuwe plekken ziet" kunnen in NEDERLAND ala 2002 gewoon nier meer

Maar iemand houd die mensen steeds een handje boven het hoofd of zo |:(

koelkast, perfect gezegd, jij zegt tenminste hoe het ernaar toe staat..

admiral95
20 June 2002, 01:09
Originally posted by koelkast
ik blijf het bijzonder vinden dat je je als nederlandse ondernemer een rechtzaak boven het hoofd kan hangen als je iemand niet wilt aannemen in je eigen winkel omdat die gene niet is wie je zoekt en die gene spant een rechtzaak tegen je aan omdat je zou discrimineren :?

dat lukt allemaal wel


en een imaan die het verdomt is om na 5 jaar in nederland te wonenen nog geen woord nederlands spreekt al 100en mensen beledigd heeft mensen afzeikt groepen beledigd en spot met alles waar de nederlandse samenleving nog een beetje mee aan elkaar hangt de normen en waarden die nog wel bewaard zijn gebleven

Ik bedoel uitspraken als : je moet gewoon je vrouw slaan alleen dan zo dat je geen blauuwe plekken ziet" kunnen in NEDERLAND ala 2002 gewoon nier meer

Maar iemand houd die mensen steeds een handje boven het hoofd of zo |:(

bene helemaal met ej eens of je past je aan aan hoe onze normen en waarden hier zijn en je leert onze taal of je kan vertrekken

BlueWolf
20 June 2002, 01:11
volgens mij hoort dit meer op het discussie forum :)

admiral95
20 June 2002, 01:13
Originally posted by BlueWolf
volgens mij hoort dit meer op het discussie forum :)

daarz itten we tog?

BlueWolf
20 June 2002, 01:28
Originally posted by admiral95


daarz itten we tog?
Omdat ik hem verplaatst heb |:( 8{

koelkast
20 June 2002, 09:26
Originally posted by !Y!US!C!30X


koelkast, perfect gezegd, jij zegt tenminste hoe het ernaar toe staat..

ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg :]


ik zou een mooi partij lid zijn voor een zekere partij :7


neej alle flauwheid op een stokje sommige dingen worden altijd maar geaccepteerd en dat moet gewoon niet kunnen men mag wel degelijk de teugels wat strakker houden en wat vaker echt kritiek uiten op bijvoorbeeld een iman het moet niet zo zijn dat die mensen boven de wet worden geplaatst misschien is dat in landen waar de islam ook de rechtstaat is echter in nederland is dat niet zo en dus moet de imhan zich ook aan de wet houden

MarkNMGN
20 June 2002, 13:27
*klapklap* voor koelkast :p
ik sluit me bij zijn 2 posts volledig aan.......vind et altijd jammer dat ik het nooit zo mooi kan verwoorden :D

!Y!US!C!30X
20 June 2002, 14:36
Originally posted by markiey_nmgn
*klapklap* voor koelkast :p
ik sluit me bij zijn 2 posts volledig aan.......vind et altijd jammer dat ik het nooit zo mooi kan verwoorden :D

Dat is bij mij ook vaak het probleem, het goed zeggen wat ik ervan vind zonder dat het dom/racistisch of wat dan ook klinkt..

admiral95
20 June 2002, 18:51
Originally posted by !Y!US!C!30X


Dat is bij mij ook vaak het probleem, het goed zeggen wat ik ervan vind zonder dat het dom/racistisch of wat dan ook klinkt..

theo tank
20 June 2002, 20:06
Originally posted by !Y!US!C!30X


Dat is bij mij ook vaak het probleem, het goed zeggen wat ik ervan vind zonder dat het dom/racistisch of wat dan ook klinkt..

das het probleem juist in dit land, we zijn allemaal bang dat we is een keertje iets zeggen wat welis racistische zou kunnen zijn.....
En het wordt alleen maar tegen je gebruikt, als je een keer iets zegt over 'minderheden' dan noemen zij je gewoon een racist. Die Imans schreeuwen ook de gekste dingen maar we houden ze de hand boven het hoofd, en nu is het tv programma NOVA aangeklaagd (weet niet meer precies waarvoor) !?!?!?

In Tilburg zijn ze al bezig met opnames te maken van Imans, vind opzich wel goed, want ook een godsdienst is ondergeschikt aan de wet.

admiral95
20 June 2002, 22:55
Originally posted by theo tank


das het probleem juist in dit land, we zijn allemaal bang dat we is een keertje iets zeggen wat welis racistische zou kunnen zijn.....
En het wordt alleen maar tegen je gebruikt, als je een keer iets zegt over 'minderheden' dan noemen zij je gewoon een racist. Die Imans schreeuwen ook de gekste dingen maar we houden ze de hand boven het hoofd, en nu is het tv programma NOVA aangeklaagd (weet niet meer precies waarvoor) !?!?!?

In Tilburg zijn ze al bezig met opnames te maken van Imans, vind opzich wel goed, want ook een godsdienst is ondergeschikt aan de wet.

in het verleden was de godscdienst de wet zo'n beetje

!Y!US!C!30X
20 June 2002, 22:58
Originally posted by admiral95


in het verleden was de godscdienst de wet zo'n beetje

we spreken over het heden, en in het heden staat wet boven godsdienst

admiral95
21 June 2002, 01:28
Originally posted by !Y!US!C!30X


we spreken over het heden, en in het heden staat wet boven godsdienst

k weet het , was ff om aan te egven dat als je de godsdienst als wet neem t dat je primitief bezig bent

koelkast
21 June 2002, 07:24
In de Nederlanden is de kerk en staat al gescheiden sinds het jaar 1600 nog wat in iedergeval in de tijd dat willem van Oranje nog leefde

Waarom is het erg dat kerk en staat niet gescheiden zijn dan wat is daar erg aan? Wel een geloof is gebaseerd op vertrouwen en op het geloven in een verhaal cq ideaal beeld. Op het moment dat je dit geloof of vertrouwen niet kunt opbrengen ben je dus geen lid van die kerk en geloof je er dus niet in in die religie. Normailtair is dat niet erg, stel echter dat de kerk en de staat niet gescheiden zouden zijn, dan zou je op moment dat je ergens niet in geloofd of geen vertrouwen in hebt meteen ook de wetten van het land kunnen overtreden.

Zoals het in landen als irak onmogelijk is voor vrouwen om een auto te besturen ondat je als vrouw dus niet wilt geloven dat je veel minder bent dan een man en dus geen auto kan besturen... Omdat je dat NIET gelooft en tog in een auto stapt ben je op dat moment nog strafbaar ook..


Dat is het hele probleem van kerk en staat


Veel imams in nederland denken dat de nederlandse staat ook gebaseerd is op de islam en dat ze daarom alles kunnen maken uiteindelijk kunnen ze dat momenteel ook omdat iedereen in de politiek er niets van durft te zeggen omdat ze bang zijn dan voor rassist en extreem rechtse partij uitgemaakt te worden :x

!Y!US!C!30X
21 June 2002, 13:21
Originally posted by koelkast
I


Dat is het hele probleem van kerk en staat


Veel imams in nederland denken dat de nederlandse staat ook gebaseerd is op de islam en dat ze daarom alles kunnen maken uiteindelijk kunnen ze dat momenteel ook omdat iedereen in de politiek er niets van durft te zeggen omdat ze bang zijn dan voor rassist en extreem rechtse partij uitgemaakt te worden :x

Ja en ik zelf als ik het verkondig word ik ook als racist aangezien, ook al het is gewoon de waarheid, en de man die ervoor uitkwam(pim fortuyn) is nu dood en zijn partij gaat het denk ik ook niet meer verschoppen, de rest van zijn mannen zijn niet zo goed als pim zelf, en de Cda die wilt dat Lpf stopt met dingen roepen als de poorten dichtgooien enz..
Het word nix hoor hier in nederland..:(

Fade of Light
21 June 2002, 16:34
aansporing tot massale haat -> doodstraf IMO

theo tank
21 June 2002, 21:30
T probleem hier is dat Pim Fortuyn vergeleken werd met extreem rechts terwijl die Imans beschermt worden omdat ze last hebben van "aanpassingsproblemen" .........

Fade of Light
21 June 2002, 21:31
Originally posted by theo tank
T probleem hier is dat Pim Fortuyn vergeleken werd met extreem rechts terwijl die Imans beschermt worden omdat ze last hebben van "aanpassingsproblemen" .........

ik vind het een aardig vergelijking :)

DarkSilence
21 June 2002, 22:32
Weet je... ik ben het met Pim eens, vrijheid van meningsuiting moet voor de wet tegen discriminatie gaan, kijk je gaat te ver als je roept dat (niet mij mening, gewoon een voorbeeld) alle turken stinken ofzo. Maar je mag beswel zeggen dat sommige groeperingen radicaal zijn en gewoon te ver gaan. In de politiek moeten ze juist die dingen aanpakken, en als zo'n wet dan in de weg zit, tsjah... dan moettie maar aangepast worden. Pim had gewoon schijt aan die wet, die zei gewoon wat hij dacht. Maja, hij wordt metteen door iedereen in een hoekje geduwt. En dat terwijl hij gelijk had. Neej, nu schijt iedereen in z'n broek, niemand durft wat te zeggen over een bepaalde groep. ten 1e door die stomme wet (nou, das overdreven, maar hij zit in de weg) en ten 2e door wat er 11 september gebeurt is.

Begrijp me niet verkeerd, Pim heeft fouten gemaakt. En ik zou niet op hem gestemt hebben, maar hij wist wel veel en durfde veel, en dat hebben we nu nodig in de politiek.

Hehe, ik begin op koelkast te lijken :p

koelkast
22 June 2002, 20:11
Een bijkomend probleem is altijd de MEDIA, de media zou als het goed is niet politiek getint moeten zijn en zo zouden programma's op tv en de radio objectief moeten zijn en dus niet voor of tegen een parti. Je kunt zeggen das tog moeilijk voor een mens voor een journalist dus... wel daar heeft een journalist nu 4 jaar een opleiding voor op het HBO om dat juist te leren

Jammer was het dat veel journalisten pim niet lieten uitpraten in hun programma's en dat ook veel media stations pim en LPF veel zwarter hebben gemaakt dan dat het allemaal was uitspraken werden verdraait aangepast overdreven of soms veelvuldig geknipt. Bij een programma als bijvoorbeeld kopspijkers was duidelijk te zien welke politieke voorkeur de makers van dat programma hadden in iedergeval heb ik bij kopspijkers nog nooit iemand van D66 belachelijk gemaakt zien worden ;)

Zo geeft de media de massa tog een verkeerd beeld, aan de andere kant fdeet pim hier samen met zijn grote vriend henk westbroek en zijn radio show ook wel lekker overdreven aan mee dus verwijten hierover mag LPF niet maken...


Een Imam heeft een voorbeeld functie wat een Imam zegt heeft een veel grotere indruk als wat Jan op de hoek loopt te verkondigen doordat deze Imam een veel groter bereik heeft om zijn meningen en stellingen te verkondigen moet hij dus ook veel beter opletten wat hij dan zegt

Hoe verder je stem zal rijken binnen een groep of zelfs een hele samenleving hoe beter je op je woorden moet gaan passen

Denk je eens in wat er zou gebeuren als president bush (ook niet mijn vriend) zou oproepen tot een OORLOG tegen de ISLAM stel dat ie dat zou doen... wat zou de inpakt wel niet zijn???

Wel dat doet ie dus niet waarom roepen hoge priesters in de islam dan wel op tot een Jih-Hat (heilige oorlog) tegen de vijanden van de ISLAM (westen) ... ik bedoel wie moet er nu eens op zijn woorden gaan passen

theo tank
23 June 2002, 13:05
Over Kopspijkers die gasten van D66 zijn al een karikatuur van zich zelf ;)

Maar ik ben het er zeker mee eens dat Imams op hun woorden moeten letten, want met die conservatieve uitspraken staan ze voor een groot gedeelte ook de intergratie in de weg.........en dan komen de problemen........

Total Eclipse
23 June 2002, 14:00
Koelkast,

In je mening komt duidelijk naar voren dat de media de boosdoener is van al het leed hier in Nederland. In een discussie over imams kan de combinatie Pim Fortuyn/media wederom niet achterblijven. Wellicht is ook het gat in de ozonlaag onherroepelijk de fout van de media en is de macabere sfeer in Nederland te wijten aan subjectieve berichtgeving in de kranten en/of televisie.

De media heeft natuurlijk de plicht zich redelijk objectief op te stellen, maar vrijwel elk medium is natuurlijk politiek getint.
Het is logisch dat een programma als Kopspijkers een hoge linkse achterban heeft, aangezien Kopspijkers een product van de VARA is.
Overigens heb ik ook nog wel eens van Mierlo gezien bij Kopspijkers en ook Wim Kok is wel eens de revue gepasseerd en hoe vaak is Melkert wel niet gebruikt?
Maar je hebt inderdaad gelijk dat Kopspijkers richting links neigt.
Alleen de NOS is een omroep waar enkel feitelijk nieuws gemeld zal worden.
Naar mijn mening is het een belachelijke hypothese om te stellen dat Pim Fortuyn vermoord is door de media, want deze media heeft hij zelf ook zeer handig gebruikt om zichzelf populair te maken.
Verkiezingen waren geen verkiezingen meer, dankzij de intrede van de markante persoon van Pim Fortuyn.
Journalisten lieten Pim Fortuyn vaak genoeg uitpraten, maar Fortuyn kon niet tegen kritiek. Mooi voorbeeld is de discussie tussen Rosenmöller en Fortuyn.
Wanneer Rosenmöller Fortuyn ervan beticht dat hij geen normale discussie kan voeren wanneer hij kritiek krijgt, doet Fortuyn exact wat Rosenmöller graag had willen zien.
Fortuyn weigert nog maar een woord te zeggen en trekt zich terug uit de discussie.
Een grotere fout kun je natuurlijk nooit maken en dat is niet één maal, maar meerdere malen gebeurd. Het is niet helemaal reëel om de media daarvan de schuld te geven.
Bovendien heeft de media de hele marketingstunt van Pim Fortuyn natuurlijk naar voren gebracht. De grote foto’s van hemzelf op z’n kamer, z’n twee hondjes, het ‘at your service’, de theatrale discussies en je eigen naam in je partij verwerken.
Deze verkiezingen waren toch puur een show?
Wie is de media als ze daar niet op inspringen?

Naar mijn mening is het de charme van de media dat ze juist politiek getint mogen zijn en scherpe kantlijnen mogen aanstrepen.
Iets anders is het wanneer het om feitelijke berichtgeving moet gaan.
Bijvoorbeeld ‘man rijdt kikker dood’.
Daarin moet natuurlijk puur feitelijk nieuws verteld worden en heeft niets met meningen te maken.

Ik ben het trouwens met je eens dat een imam op zijn woorden moet letten, net zoals ieder ander mens. Anderzijds is het mooi dat zo’n imam zijn woord verkondigt, want nu weten we wat er door het hoofd van een op hol geslagen fundamentalist spookt.
Dr. Spong, mijn excuses voor deze demonisering!
Maar zijn er niet meerdere mensen die uitspraken hebben gedaan voor een ontzettend groot publiek, wat wellicht ook genuanceerder gebracht kon worden.
Als de betreffende imam vermoord zou worden, zou dat ook een daad zijn van een valse democratie? Het is natuurlijk hypocriet om een imam met radicale uitspraken te veroordelen en een Pim Fortuyn niet.
Die oorlog tegen de Islam is Bush in feite al begonnen natuurlijk.
Zijn onvoorwaardelijke hulp aan Israël, daar waar beide landen net zo fout zijn, zijn oorlog tegen ‘terrorisme’ en zijn oorlogen tegen Irak zijn daar kleine voorbeeldjes van.
Naar mijn mening is Bush niet op zoek naar een oorlog tegen terrorisme, maar op zoek naar een overwinning op alles zodat hij complete wereldmacht kan krijgen.
Een Jihaad is net zo verwenselijk als een oorlog gebaseerd op stigmatiseringen die zonder enig fundament worden behouden.


Een ieder met voorbeeldfunctie moet op zijn of haar woorden letten.
Geldt zowel voor linkse politici als rechtse politici, voor Zuid-Koreanen als Noord-Koreanen en voor imams en Pim Fortuyns.

koelkast
23 June 2002, 14:24
nergens heb ik beweerd dat de media schuldig zou zijn aan de moord op fortuyn, ik vond het enige trieste er aan dat de telegraaf weer een foto van een fortuyn in het bloed met een laken over hem heen op de grond moest zetten op de voorpagina (sensatie nieuws weer)

het mag dan wel logisch te verklaren zijn dat een programma als kopspijkers links hangt maar goed is dit niet de gemiddelde nederlander neemt letterlijk en klakkeloos over wat ze daar beweren wat de tv spreekt is de waarheid bij nog heel veel mensen


Meneer bush maakt er een steeds grotere puinhoop van roept meer en meer haat op tegen hem en zijn land waardoor er meer aanslagen zullen komen waardoor hij weer meer actie kan ondernemen tegen islam landen waardoor er weer meer haat tegen america komt. Tot uiteindelijk america de zooi plat gooit want de oorlog tegen de vs is een veel landen tog duidelijk verloren..

Total Eclipse
23 June 2002, 21:32
Concreet heb je niet beweerd dat de moord op Pim Fortuyn de schuld van de media is geweest inderdaad. Die fout moet ik mezelf toekennen, maar je neemt het de media wel kwalijk dat ze Pim Fortuyn, volgens jou, foutief hebben weerspiegeld.
Iemand die zich heel publiekelijk opstelt krijgt natuurlijk de media over zich heen.
Ik kan me nog herinneren dat er ooit eens een satirisch programma is geweest wat Pim Fortuyn in de tijd van Elsevier al belachelijk probeerde te maken door met een leger homo’s een staatsgreep te plegen door middel van tasjes en het aan de haren trekken van vooraanstaande politici.
Ook toen was hij zeer verontwaardigd in zijn reactie, terwijl zelfspot er natuurlijk bij hoort als je jezelf zo graag wilt zien.
Bovendien denk ik niet dat half Nederland klakkeloos overneemt wat Kopspijkers probeert te promoten. Sterker nog, ik denk dat 30% van de bevolking de humor/cynisme niet zal snappen en anders wel verkeerd opvat.

Pim Fortuyn was geen populist, maar een groot gedeelte van zijn kiezers natuurlijk wel.
Probeer maar eens een inhoudelijke discussie te voeren met een gemiddelde LPF stemmer. De overige kiezers, waarschijnlijk afgehaakte VVD’ers, bedoel ik daar natuurlijk niet mee.
Dit gedeelte van de kiezers heeft natuurlijk ook klakkeloos de woorden van Pim Fortuyn overgenomen.
De rebel die zei dat de Islam een verachtelijke cultuur is deed natuurlijk wonderen bij deze mensen. Terwijl deze mensen niet eens wisten van welke partij Melkert nu eigenlijk was en nog nooit van de VVD gehoord hadden.
Dat was de voorsprong van Pim Fortuyn.
Zijn mediageilheid heeft hem te kijk gezet bij het grote publiek.
De grote foto op de voorpagina van de Telegraaf was dezelfde als die van de Volkskrant en ook het NRC. Ik geloof dat alleen Trouw deze foto niet heeft geplaatst.
Van de Telegraaf weten we natuurlijk dat deze krant enkel op sensatie en zich op ‘Story-publiek’ richt, van de Volkskrant viel het me inderdaad een beetje tegen die foto.
Al was sensatie natuurlijk wel een beetje het boegbeeld van Pim Fortuyn.
Persoonlijk ken ik niemand die levensgrote foto’s van zichzelf op zijn of haar kamer heeft hangen en het levensgrote standbeeld zal Fortuyn ook alleen maar prachtig vinden.

theo tank
24 June 2002, 17:57
Het voordeel wel is als met iemand die zich verkiesbaar stelt (in dit geval hebben we het over Fortuyn) is dat hij zijn mening openbaar maakt, zodat er dus een discussie kan ontstaan. Ook de media zal in die discussie een (grote) rol spelen.
Het grote probleem met die Imams is dat ze dingen zeggen in een (vrij) besloten kring die niet of nauwelijks gecontroleerd. Zo ontstaat er een eenzijdig verhaal. En dan is het de vraag wat nemen de mensen aan onze Wetgeving of de leefregels die de Imams hen vertellen?

GeldMaker
1 July 2002, 08:13
Originally posted by markiey_nmgn
laatst zag ik een keer op TV een programma over de uitspraken van die imams en ik vond het echt niet normaal ff een paar uitsraken:
1.Vrouwen mogen niet meer werken, en mogen gestraft worden.

2.Een pak slaag mag ook, maar dan zonder botten breken, bloedingen of blauwe plekken, want dat is barbaars

3.de imams willen parken waar men kan recreeren en gezellig samen kan zijn. (de vrouwen moeten gesluierd lopen)

4. de Islam geen hekel heeft aan Joden, maar dat God heeft dat.

ik vind dit dus echt te ver gaan!, echt heel erg grof.

wat is jullie mening??????


hmmmm, net zo kortzichtig, bekrompen en rascistisch als een doorsnee Pim stemmer.....................

theo tank
1 July 2002, 14:24
En als de doorsnee LPF stemmer nou helemaal niet zo racistisch is als jij wilt beweren.....?

GeldMaker
1 July 2002, 17:04
Originally posted by theo tank
En als de doorsnee LPF stemmer nou helemaal niet zo racistisch is als jij wilt beweren.....?


...dan vallen die Imams wel mee :)