PDA

Bekijk de volledige versie : Heeft Er Iemand Verstand Van Drugs????heeeeelllllluuuuupppp Mmmuuuuuhhhh!!!!


Mindy
19 June 2002, 14:54
mn vorige discussie was gesloten ivm croospost...mahja dan gaa ik hier weer verder....zie WIE HEEFT ER VERSTAND VAN DRUG? HELP ME DAN! voor mn vraag...thnx y'all!


xxxxxxxxxx

LoeLoe
19 June 2002, 15:18
Nou als je je vraag nou eens stelt..kijk ik dan wel of ik hem kan beantwoorden:]

Mindy
19 June 2002, 15:26
ik had verkering met een hele lieve en leuke vriend.
alleen 1 nadeel......hij hielp me aan de drugs.
ik weet wel wat NLX,SANTA MARIA en SKUNK is,maar hij heeft me ook een paar keer een "party" gegeven.
ik wis nie wat t was,en kwilde t proberen....gewoon voor de lol.....
maar de een zegt dat het NLX+SKUNK+een (gemalen)XTC pilletje is.en de ander zegt dat het allemaal"kliekjes" van wiet zijn in 1 stickie.
weet iemand wat het precies is,want dan weet ik wat mn leven verziekt heeft... :(:(:(:(:(:(:(:(:(



liefs,lindsey


ps: dit wordt uiteraard weer gezien als crosspost....dusss hierna stuurk ff niks meer trg maar mogguh ofzow weer wel

LoeLoe
19 June 2002, 16:36
Je heb er inderdaad geen verstand van neej:{

Die paar rare namen die je noemde zijn gewoon namen van bepaalde vormen pillen XTC of LSD ofzo ..die kunnen ze allerlei rare namen geven omdat er op elk 'soort' pil een andere afdruk staat zeg maar, wat die pil kenmerkt..

Mjah je moet gewoon uitkijken met die shit. Een vriend die je aan de drugs helpt is geen vriend denk ik..bovendien kan het zo zin dat je bij een overdosis gewoon buiten westen raakt en dan kan hij dus alles met je doen zonder dat jij ook maar van iets afweet..

Beetje dom dat je erin trapt als je het mij vraagt maar goed..

Plankje
19 June 2002, 16:38
driedubbel crosspost. Volgende keer kans op gesprek met yous.