PDA

Bekijk de volledige versie : is dit echt de klaagcorner??


Foetsy
19 June 2002, 19:23
en dit heet de klaagcorner??? het verdient de naam niet. de topics die ik tot nu toe heb gezien gaan echt helemaal nergens over. hebben ze een keer een plek gemaakt waar je kan zeiken wat je wilt, zegt niemand wat. wat is dit voor een klote wereld waar wij in leven.

Rijntje
19 June 2002, 19:39
Originally posted by Foetsy
en dit heet de klaagcorner??? het verdient de naam niet. de topics die ik tot nu toe heb gezien gaan echt helemaal nergens over. hebben ze een keer een plek gemaakt waar je kan zeiken wat je wilt, zegt niemand wat. wat is dit voor een klote wereld waar wij in leven. lekekr is dit he dat klagen :p

LoeLoe
19 June 2002, 20:20
Dit gaat wel ergens over wil je zeggen...NIKS TEGEN MIJN FORUMPJE HE! (hehe:p):{

Denden 100 piek
19 June 2002, 22:18
Nu ga ik klagen over deze topic...

Jij wil dus zeggen dat mijn topic over me vader die in elkaar geslagen is,dat dat geen klagen is???
En ik zie genoeg te klagen hier hoor!!!
Ben je blind???

Hé dat lucht op,klaagcorner rulez!!!

Mindy
20 June 2002, 12:30
[SIZE=1][FONT=courier new][COLOR=orangered]:x :x :x :x :x
ik heb al veel forums op klaagcorner gelezen V'o'or de jouwe,en die heben wel wat mer inhoud.......
nu ga je zelf zitten klagen...lucht dat nou op?ja he?nou dan!zeikk dan niet zo....de klaagcorner is n forum waar je mag zeiken over wat iedereen zelf wilt niet over wat jij goedkeurt,foetsy....
dus zeik niet zo
de meeste mensen hier hebben meer te klagen dan jij.
:x:x:x:x:x:[ :[ :[ :[

Nickchange
20 June 2002, 12:33
woef woef waf waf miauw grrrrrom

Bird Of Prey
20 June 2002, 13:00
Originally posted by Foetsy
en dit heet de klaagcorner??? het verdient de naam niet. de topics die ik tot nu toe heb gezien gaan echt helemaal nergens over. hebben ze een keer een plek gemaakt waar je kan zeiken wat je wilt, zegt niemand wat. wat is dit voor een klote wereld waar wij in leven.

ehm...dit heet idd de Klaag Corner en ik zie anders genoeg topics waarin over bepaalde dingen geklaagd word :? :{

Mindy
20 June 2002, 13:46
1120611: idd.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr;)

psies,bird of prey.....

!Y!US!C!30X
20 June 2002, 16:22
het topic van marijke, klaagt ze toch dat we eikels zijn?:?