PDA

Bekijk de volledige versie : Betrapt?!


MarkNMGN
20 June 2002, 15:45
Ik weet het dat er vast wel al een topic over zou zijn maar omdat die topic oud is en deze niet open ik em maar gewoon..........

Wie is er wel eens betrapt bij het Aftrekken/vingeren?? :D
ik volgens mij 1x door me ma maar ze zei er niks over :?


O-)

lieve colafles
20 June 2002, 22:13
ikke niet
ik zorg ervoor dat mijn ouders in geen geval binnen komen wandelen.. zo wel dan stop ik toch meteen :D

!Y!US!C!30X
20 June 2002, 22:32
ik 1x op vakantie door mijn broertje, maar ach hij doet het zelf ook dus hij had er wel respect voor:)

The Phit
20 June 2002, 22:52
hehehe.:)
ik heb weleens een vent in het zwembad zich zien afrukken, was echt ranzig. Hij werd dan ook meteen verwijdert uit het bad. Maar ik ben nog nooit gesnapt. Wel met het vreemdgaan, maar das anders.;)

dext0r
20 June 2002, 23:16
mijn moeder vraagt altijd sarcastisch waarom of dat ik die pijp zo lang moet smeren als ik onder de doesj sta


lol ;)

Koekenpan
20 June 2002, 23:33
Originally posted by dext0r
mijn moeder vraagt altijd sarcastisch waarom of dat ik die pijp zo lang moet smeren als ik onder de doesj sta


lol ;)


HAHAHA LOL:D

Bij mij is het een keer bijna voorgekomen. Ik hoorde de moeder van mijn vriendin naar boven komen toen wij lagen te viezerikken:) . Gelukkig kon ik hem net op tijd eru..... uuuh konden we net op tijd stoppenO-)

boertje
21 June 2002, 14:54
kheb wel es gehad dat me ex een beetje aan me eikel aan het nibbiten was en dat me broer opeens binne kwam:x :o

Plankje
21 June 2002, 14:55
mensen mensen. Nog nooit gehoord van je deur op slot doen ofzow?

Robby
21 June 2002, 16:06
Mwa, eigenlijk nog nooit.

Ik lag me wel een keer te schuren toen ik de glazenwassah tegen de ruit aan hoorde. Gelukkig zaten de gordijnen dicht :]

BlueWolf
22 June 2002, 19:43
never

Sir_Psycho
22 June 2002, 19:55
nooit, ik slaap op zolder, dus voordat er iemand boven kan komen hoor ik ze al aanstampen en heb ik genoeg tijd om alles weg te stoppen

LifeSucks
23 June 2002, 20:41
nope never
ik doe het alleen als de kit veilig is :p

Plankje
23 June 2002, 20:42
hmz ik heb een tip voor de mensen die absoluut niet betrapt willen worden: doe het gewoon niet :p

anemic
23 June 2002, 22:49
door me broertje met voorhuid joggen..nooit tijdens een potje sex...hij hoort het wel maar doet alsof ie het niet hoort

Plankje
23 June 2002, 22:54
Originally posted by anemic
door me broertje met voorhuid joggen..nooit tijdens een potje sex...hij hoort het wel maar doet alsof ie het niet hoort
lol zelfde heb ik ook met mun broer. Ik hoor hem gewoon viezerikken met zun vriendin maar ik heb nog steeds niets door O-)O-)O-)