PDA

Bekijk de volledige versie : in elkaar geramd


!Y!US!C!30X
26 June 2002, 09:20
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt:(
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..:(

Plankje
26 June 2002, 10:38
ik had t wel geweten: ik zou meteen de hele school achter dat jong aansturen.

!Y!US!C!30X
26 June 2002, 10:40
Originally posted by RickClan
ik had t wel geweten: ik zou meteen de hele school achter dat jong aansturen.

ik heb niet meer dan mijn klas, en als ik een groep erbij haalt doet hij dat ook, ik wil niet nog meer gaan vechten, met geweld los je toch nix op..

anouk
26 June 2002, 11:34
Ik ben ook gothic en ken dat, het depressieve gevoel ook.
Maar je moet doorgaan want er zijn cker ook mensen die van je houden, en de mensen die dit soort dingen doen zien alleen je uiterlijk en kennen je verder dus niet. Je moet doorgaan !
Je lijkt me best cool, meel me maar of voeg me toe aan msn als je wil praten mir_de_beer@hotmail.com
Succ6, hou vol!

DarkSilence
26 June 2002, 11:42
Dat zijn ook onzekere mensen, mensen die niet weten hoe jij denkt, maar gewoon een bepaalde groep zonder goede reden haten. Dit is niet iets wat door jou komt, dit is zijn zwakte. Mensen moeten gewoon je waarderen, hoe je ook ben. ookal vind je het leuk of mooi om een botje door je neus te piercen of weet ik veel wat. Anderen moeten je waarderen. En als ze dat niet doen, zegt dat nix over jou, maar alles over hen. Trek je er dus nix van aan. Het is mooi dat je niet nog meer wil vechten, dit is al een blijk dat je toch nog wel respect voor leven hebt, hou daar aan vast. negeer de negatieve dingen en probeer zo veel mogenlijk lol te hebben in je leven. ga veel met de mensen o waar je het goed mee kan vinden en negeer mensen die er op uit zijn je te irriteren.

Fade of Light
26 June 2002, 17:46
sja die mensen zijn er...en dan mot je zelf ook op zijn gezicht rammen

Foetsy
26 June 2002, 20:06
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.

Babysmurfie
26 June 2002, 20:10
Dat ligt absoluut niet aan u, tuurlijk niet.
Die da u geslagen heeft, is gewoon een gefrustreerd ventje die aandacht zoekt, en geen betere maniet weet.
Die wil waarschijnlijk stoer overkomen uit schrik om er niet bij te horen volgens mij.
Daar moet gij u absoluut niet slecht door voelen, in de mate dat dat mogelijk is natuurlijk, maar ik bedoel dat dat echt uw fout niet is.
Die andere is zielig, gij echt niet.

klootzak
26 June 2002, 23:08
Originally posted by Foetsy
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.

wtf doet zo'n figuur in een klas ?

die moet prof hulp hebben, en als hij zomaar mensen slaat, niet op een normale school zitten.

klootzak
26 June 2002, 23:25
Originally posted by !Y!US!C!30X
knip

Ten eerste effe algemeen...

wat een kut reply's allemaal met woorden als "ik had hem neergerampt" , "ik had hem geslagen ect.", "ik had al mijn vriendjes erbijgehaald"

dat is gelul.
Het "als" verhaaltje is onzin velen beginnen daar altijd meteen over, maar wat jij doet in zo'n situatie weet je niet.

Goed dan ingaand op de poster..

Heel kut dat dat gebeurt,

maar koppel al die shit uit het verleden er niet aan.
en waarom geef je je zelf de schuld ?
denk je dat een ander dit niet had gehad ?

er zijn toch heel wat lijken door zinloos geweld en dit soort dingen gebeuren ook vaak.

dus,
Lees je eigen tekst eens na, 20 keer ik, dan nog een paar keer lomp..
ik kan me niet voorstellen dat je dat meent..
als dat wel zo is,
wordt wakker ontmoet realiteit.

je vraagt hier niet om, klopt.

toch krijg je het..
dus je moet ermee omgaan.
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier

!Y!US!C!30X
27 June 2002, 07:36
Originally posted by Foetsy
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.

Het was geen ADHD kind, want zoals klootzak al zei, die krijgen professionele hulp,die mogen volgens mij geeneens op een normale school zitten..

Originally posted by klootzak


Goed dan ingaand op de poster..

Heel kut dat dat gebeurt,

maar koppel al die shit uit het verleden er niet aan.
en waarom geef je je zelf de schuld ?
denk je dat een ander dit niet had gehad ?

er zijn toch heel wat lijken door zinloos geweld en dit soort dingen gebeuren ook vaak.

dus,
Lees je eigen tekst eens na, 20 keer ik, dan nog een paar keer lomp..
ik kan me niet voorstellen dat je dat meent..
als dat wel zo is,
wordt wakker ontmoet realiteit.

je vraagt hier niet om, klopt.

toch krijg je het..
dus je moet ermee omgaan.
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier

Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..

saliha
27 June 2002, 16:22
Originally posted by !Y!US!C!30X


Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..

Als aller eerste wil ik tegen je dat ik het waardeer dat je uitkomt voor je eigen keus. Je kleed je zoals je dat zelf wilt en dat bewijst al van een beetje zelfvertrouwen. En wat betreft die sukkel die je vakantie heeft verpest, die is gewoon heel zielig en zal wel niets beters te doen hebben. En ik wil zeggen dat je helemaal niets verkeerd doet of hebt gedaan want je biedde netjes je excuses aan. En je zegt ook dat je niet terug had moeten schoppen, dat kan soms een oplossing zijn maar ook ik kan me in zo een geval niet inhouden.
Ik wens je alsnog sterkte.


ZINLOOS GEWELD, WAAROM ZOU JE?!

klootzak
28 June 2002, 00:03
Originally posted by !Y!US!C!30X





Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed..

ja, weet ik uit eerdere posts.
niemand wacht op dit soort dingen, een groepje die een mes onder je neus steekt is ook zker niet "leuk ".(heb ik meermalen meegamaakt)

maar het gebeurt..

en dan, komt er iets, wat ik vreemd vind als ik jou verhaal hoor, iemand trapt jou jij doet dat terug en vervolgens slaat hij jou.
dan vind ik niet dat jij je af hoeft te vragen of het wel of niet lag aan jou tshirt, schoenen of wat dan ook.
die gozer is gewoon, schijtpapier niks meer.


en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.

en met die terugtrap aktie bewijst je dus dat dat gevoel onterecht is.
maar het idee dat jij niks doet waar komt dat vandaan en waarom ?

En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..

waarschijnlijk misschien ook wel dan had je je nu misschien wel nog slechter gevoelt.
als ik niet had teruggevochten toen er een mes onder men neus stond, zat ik dit misschien niet te tiepen, of had ik een mooi lidteken,

ik bedoel, waarschijnlijk is niks, alleen iets waarover je maalt..

Fade of Light
28 June 2002, 00:32
Originally posted by klootzak
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier

je hebt helemaal gelijk, laat die gast maar mensen in elkaar rammen, toppie!

klootzak
28 June 2002, 10:25
Originally posted by Fade of Light


je hebt helemaal gelijk, laat die gast maar mensen in elkaar rammen, toppie!

dat bedoel ik zeer zeker niet.
maar het heeft ook geen zin om aan die gozer een heel verhaal te houden, hij komt zichzelf wel tegen, of de vuist van iemand anders.

!Y!US!C!30X
28 June 2002, 11:09
[QUOTE]Originally posted by klootzak
Originally posted by !Y!US!C!30X


ja, weet ik uit eerdere posts.
niemand wacht op dit soort dingen, een groepje die een mes onder je neus steekt is ook zker niet "leuk ".(heb ik meermalen meegamaakt)

maar het gebeurt..

en dan, komt er iets, wat ik vreemd vind als ik jou verhaal hoor, iemand trapt [b]jou jij doet dat terug en vervolgens slaat hij jou.
dan vind ik niet dat jij je af hoeft te vragen of het wel of niet lag aan jou tshirt, schoenen of wat dan ook.
die gozer is gewoon, schijtpapier niks meer.

wat ik nou niet weet is als ik niet terugtrapte of die dan ook doorging slaan, en dat heeft totaal met de rede te maken waarom die me trapte, als die me trapte vanwege me kleding, dan was die met plezier doorgegaan,daar ben ik zeker van..


en met die terugtrap aktie bewijst je dus dat dat gevoel onterecht is.
maar het idee dat jij niks doet waar komt dat vandaan en waarom ?

omdat het vaker is als je zo'n trap negeert dat ze je dan nix doen, dan had ik nu geen blauw oog gehad en me voet niet gekneust, en had ik nix gehad

waarschijnlijk misschien ook wel dan had je je nu misschien wel nog slechter gevoelt.
als ik niet had teruggevochten toen er een mes onder men neus stond, zat ik dit misschien niet te tiepen, of had ik een mooi lidteken,

ik ga me er niet slechter op voelen als ik 1 trap heb gehad, maar wel als ik in elkaar ben geramd :(

Banaan
28 June 2002, 11:29
tis ook met mij gebeurt, ik was 12 en liep op straat, komen er 3 mannen naar me toe en die namen mee naar een schuur, ze ramde me daar in elkaar. kweet ook niet waarom, ik was toen geen Metalhead of skater ofzow, misschien door me huidskleur...wie zal het weten. ik heb nu ook heel veel agressie en frustratie...maar dat probeer ik te vergeten maar dat lukt niet helemaal :(

Foetsy
28 June 2002, 18:31
ik was erbij vergeten de zeggen dat ie het niet altijd doet. Hij doet het meestal alleen als ie iets heeft gegeten waar die allergisch voor is, wat ongeveer alles is, maar goed, hij mag geen smaak, kleur, geurstoffen en dat soort shit.
Hij is verder ook wel intelligent, niet psychisch gestoord ofzo.

Forza_vitesse
29 June 2002, 11:30
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen

Nickchange
29 June 2002, 11:43
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen





:x

!Y!US!C!30X
29 June 2002, 11:45
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen

:[

kan je deze gast niet gewoon bannen, telkens dat gezeur van hem over gothics:[

Forza_vitesse
29 June 2002, 12:05
Originally posted by !Y!US!C!30X


:[

kan je deze gast niet gewoon bannen, telkens dat gezeur van hem over gothics:[



Gothics BLEHHHH klappe kunne ze krijgen :p

sweety_pauwtjuhh
29 June 2002, 12:21
Originally posted by Forza_vitesse
Gothics BLEHHHH klappe kunne ze krijgen :p
...ik denk dat jij er eerder een paar nodig heb :{ |:(

Babysmurfie
30 June 2002, 14:28
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen

Ja tuurlijk wel|:( |:( . JIJ bent blijkbaar zelf ook wel erg goed bezig (niet dus).
Ach wat, ik begin er niet eens aan om argumenten op te schrijven.

klootzak
30 June 2002, 15:31
pff, toch leuk hoe je onder een lozer naam als forza vistesse kan flamen.

Banaan
30 June 2002, 15:37
beter Forza_gothics ofzow :{

klootzak
30 June 2002, 15:37
Originally posted by !Y!US!C!30X
Originally posted by klootzak
Originally posted by !Y!US!C!30X


wat ik nou niet weet is als ik niet terugtrapte of die dan ook doorging slaan, en dat heeft totaal met de rede te maken waarom die me trapte, als die me trapte vanwege me kleding, dan was die met plezier doorgegaan,daar ben ik zeker van..

Ja, maar die rede is vrij lastig te achterhalen lijkt me, ik denk niet dat je kleding er een fuck mee te maken heeft.
ik denk ook niet dat je geen klappen had gehad als je niks had teruggedaan.

omdat het vaker is als je zo'n trap negeert dat ze je dan nix doen, dan had ik nu geen blauw oog gehad en me voet niet gekneust, en had ik nix gehad

misschien, maar waar baseer je dat "vaker" op, in de ervaring die ik heb is dat namelijk onzin.
als ze jou kunnen trappen terwijl je niks terugdoet wordt het alleen maar erger.


ik ga me er niet slechter op voelen als ik 1 trap heb gehad, maar wel als ik in elkaar ben geramd :(

ja, ok maar nogmaals hoe weet ja dat als je die trap genegeert had er niks was gebeurt ?

Babysmurfie
30 June 2002, 18:18
Je moet 1. De oorzaak niet bij jezelf zoeken.
en
2. Niet piekeren over 'als...,dan...', wat niet gebeurd is, is nu eenmaal niet gebeurd en je kan niet weten of de situatie dan beter of slechter geweest zou zijn.

!Y!US!C!30X
30 June 2002, 19:12
Originally posted by klootzak

Ja, maar die rede is vrij lastig te achterhalen lijkt me, ik denk niet dat je kleding er een fuck mee te maken heeft.
ik denk ook niet dat je geen klappen had gehad als je niks had teruggedaan.

ik weet het echt niet, het is zo gelopen, en ik weet niet of het anders is gelopen als ik niet terugtrapte, dat kan je denk ik gewoon niet weten

misschien, maar waar baseer je dat "vaker" op, in de ervaring die ik heb is dat namelijk onzin.
als ze jou kunnen trappen terwijl je niks terugdoet wordt het alleen maar erger.

op mijn ervaringen gaan de meeste niet verder slaan, maar dat heeft er geheel mee te maken waarom die je slaat, dan kan je pas weten of die zal doorslaan

ja, ok maar nogmaals hoe weet ja dat als je die trap genegeert had er niks was gebeurt ?

dat kan ik niet weten,dat weet ik alleen uit ervaring, maar dat kan ik alleen weten als ik dat niet had gedaan, maar ik heb het wel getrapt, dus weet het niet

trustfire
1 July 2002, 15:13
je moet je niks van die eikels aantrekken...
je kunt het niet vergeten en je kunt misschien ook beter niet alleen over straat lopen...
maar het is zeker niet jou fout...
als ze jou niet accepteren ligt de fout bij hune n jij hebt niks fout gedaan...
een hele goeie vriend van mij is ook gothic en die was laatst met stenen bekogeld omdat hij 'satan' is.....
daar schrik je van maar je moet echt jezelf blijven want anders wordt je alleen nog maar deprieer omdat niemand je accepteerd...

Isaac
1 July 2002, 17:48
GVD.. kan me soms zo pist maken om die forza_nogwat gast.. jesus.. stomme dicriminatist... "je bent gothic dus daarom wordt je in elkaar geslagen":[ :[ :[

En ik denkt dat als je de volgende keer zoiets gebeurd je gewoon nix terug moet doen, gewoon kalm blijven, en vragen waarom hij je trapte ofsow.. lijkt me best confronterend (ofsow).. en als ie dan nog keer slaat dan kunde msien wel terugslaan, want anders blijft ie aan de gang....

Maar uhm, als ik vragen mag, "dat soort dingen gebeuren vaker".... hoesow dan?:?

dark-annetje
2 July 2002, 09:07
het is echt kut dat iemand om zun uiterlijk of manier van denken niet geaccepteerd wordt,
en daarom in elkaar geslagen wordt, maar je moet niet denken dat de schuld bij jou ligt. Jij bent gewoon jezelf en dat moet je ook echt blijven. sommige mensen hebben ook moeite om mij te accpeteren, maar het blijft dan bij opmerkingen en uitschelden.
een vriend van mij is door stenen bekogeld, ook waarschijnlijk omdat hij gothic is... :'( :'( :'(

Fallen_Engeltje
2 July 2002, 20:11
Originally posted by anouk
Ik ben ook gothic en ken dat, het depressieve gevoel ook.
Maar je moet doorgaan want er zijn cker ook mensen die van je houden, en de mensen die dit soort dingen doen zien alleen je uiterlijk en kennen je verder dus niet. Je moet doorgaan !
Je lijkt me best cool, meel me maar of voeg me toe aan msn als je wil praten mir_de_beer@hotmail.com
Succ6, hou vol!

het is inderdaad zo als je er een klein beetje aders uitziet dan is het meteen verkeerd, en bij mij is het vaak zo dan heb ik iets bijv vorig jaar ik had mn haar paars, kei veel slechte reactie, ook wel goeie maar ook slechte paar wken later had een meisje precies et zelfde en iedereen vond et kei leuk terwijl zij het zlefde haar had enzo. ook met kleren vaak, heb ik iets ben ik meteen fout heeft ieand anders et dan is et kei leuk, ja da is toch stom. en trouwnes dat deprisiefe geveol dat heeft elke tiener een keer, 2 wken of misschein wel een jaar of 5 bijwijze van spreken. dus das normall.

2pac
5 July 2002, 12:52
hier waar ik woon durft niemand buitenlanders te slaan (mijn geluk dat ik buitenlanderben)laatst ruzie op school turk en nederlander na schooltijd stonden een stuk of 13 turken(tussen de 15 en 20)te wachten op die ene jongen zodat ze hem konden slaan.in jou geval zou ik dus proberen met een soort van groep om te gaan zodat je altijd met meer man staat

Isaac
6 July 2002, 13:29
jah, das wel slim jah, altijd wat mensen hebben die niet pikken dat je in elkaar geslagen ofsow word.

maar dan moet je jezelf niet anders gaan gedragen om bij zoon groep te horen vind ik. wel jezelf blijven en al.

ramsesii
8 July 2002, 14:52
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie

Robby
8 July 2002, 15:04
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie

|:(

!Y!US!C!30X
8 July 2002, 15:06
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie

ik luister muziek die ik goed vind, en dat is gothic muziek..
Enneh van gothic sick? je probeert zeker weer dom over te komen, want daar ben je wel in geslaagd|:(

ramsesii
8 July 2002, 15:10
heb je welleens geluisterd naar de tekst ?

Iedereen die normaal kan denken word daar depresief van, ik denk dat het zelfs al wel bewezen is... mensen die naar gothich luisteren zijn sick en daarom worden ze waarschijnlijk gepest...

!Y!US!C!30X
8 July 2002, 15:15
Originally posted by ramsesii
heb je welleens geluisterd naar de tekst ?

Iedereen die normaal kan denken word daar depresief van, ik denk dat het zelfs al wel bewezen is... mensen die naar gothich luisteren zijn sick en daarom worden ze waarschijnlijk gepest...

teksten zijn soms deprimerend, nou de meeste mensen die er na luistern zijn al depressief(is ook bewezen)
en gepest worden heeft nix met gothic te maken als je dat denkt..
en ik luister bands als cof, slipknot enz.. en die hebben ook grove teksten, maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek

ramsesii
8 July 2002, 15:18
Originally posted by !Y!US!C!30X


teksten zijn soms deprimerend, nou de meeste mensen die er na luistern zijn al depressief(is ook bewezen)
en gepest worden heeft nix met gothic te maken als je dat denkt..
en ik luister bands als cof, slipknot enz.. en die hebben ook grove teksten, maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek

ehmm die texten zijn altijd deprimerend... de mensen die je pesten doen dat omdat je een makkelijk doelwit bent... als je niet opvalt in de groep zullen ze je nooit pesten....

en je laatste zin is technisch goed maar zo krom als een banaan

maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek

!Y!US!C!30X
8 July 2002, 15:22
Originally posted by ramsesii


ehmm die texten zijn altijd deprimerend... de mensen die je pesten doen dat omdat je een makkelijk doelwit bent... als je niet opvalt in de groep zullen ze je nooit pesten....

en je laatste zin is technisch goed maar zo krom als een banaan



je kraamt echt onzin uit, mensen die worden gepest heeft nix te maken met wat voor muziek ze luisteren
je word meestal gepest omdat je anders bent dan de anderen
en dan word je soms depressief, en dan krijg je vrij vaak dat je metalmuziek goed gaat vinden..
en niet opvallen in een groep? haha kan ook zo lekker makkelijk, je bent zoals je bent, en de mensen horen dat maar te accepteren..

ramsesii
8 July 2002, 15:24
nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven

Babysmurfie
8 July 2002, 17:43
Originally posted by ramsesii
nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven

18 posts en allemaal om andere mensen uit te kakken.

bAnAnAqUeEn
8 July 2002, 19:20
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt:(
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..:(

*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuf feltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltr oost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost: *knuffeltroost:*knuffeltroost:*knuffeltroost:**

:)

Isaac
8 July 2002, 21:57
Originally posted by !Y!US!C!30X


je kraamt echt onzin uit, mensen die worden gepest heeft nix te maken met wat voor muziek ze luisteren
je word meestal gepest omdat je anders bent dan de anderen
en dan word je soms depressief, en dan krijg je vrij vaak dat je metalmuziek goed gaat vinden..
en niet opvallen in een groep? haha kan ook zo lekker makkelijk, je bent zoals je bent, en de mensen horen dat maar te accepteren..

Maar zo anders ben je toch niet? Je loop toch alleen rond in slipknot-t-shirts e.d.? Of heb je ook spike-armbanden, lange zwartje jas, en dat soort?

!Y!US!C!30X
8 July 2002, 22:02
Originally posted by Isaac


Maar zo anders ben je toch niet? Je loop toch alleen rond in slipknot-t-shirts e.d.? Of heb je ook spike-armbanden, lange zwartje jas, en dat soort?

bandkleding, heb sinds kort spikes gekocht voor arm/nek (staat nog geen foto van op dit forum)
maar ben niet dat extreme gothic, maar wel beetje gothic..

klootzak
8 July 2002, 22:14
Originally posted by ramsesii
nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven

je vertelt mensen wel graag dat ze zeilig zijn he ?
mja, jij bent erger want je hebt geen gezicht, je bent gewoon een naamloze nerd die lacht om dit soort reakties, op je kleine nerdkamertje..

geweldig he..

maar ja als we het dan over ergens komen in het leven hebben,
ben jou toch iemand die zeker niet ver komt

Isaac
9 July 2002, 10:11
Originally posted by !Y!US!C!30X


bandkleding, heb sinds kort spikes gekocht voor arm/nek (staat nog geen foto van op dit forum)
maar ben niet dat extreme gothic, maar wel beetje gothic..

Ah jah, in mijn klas lopen er stuk of 5 rond in bandshirts, en 1tje is alto. Dus kvin et msien daarom niet zo heel gek als je met spikes en bandshirts rondloopt :?

!Y!US!C!30X
9 July 2002, 11:20
Originally posted by Isaac


Ah jah, in mijn klas lopen er stuk of 5 rond in bandshirts, en 1tje is alto. Dus kvin et msien daarom niet zo heel gek als je met spikes en bandshirts rondloopt :?

onze klas is nog erger, op 2 jongens na draagt de hele klas bandshirts, bij de meiden draagt jammer genoeg niemand bandshirts, enneh spikes ben ik wel de enigste van de klas,
maar ach daar zit ik niet zo mee

monolo
9 July 2002, 12:49
was zeker een buitenlander :p :] (ps: sarcasme)

ramsesii
9 July 2002, 15:15
Originally posted by klootzak


je vertelt mensen wel graag dat ze zeilig zijn he ?
mja, jij bent erger want je hebt geen gezicht, je bent gewoon een naamloze nerd die lacht om dit soort reakties, op je kleine nerdkamertje..

geweldig he..

maar ja als we het dan over ergens komen in het leven hebben,
ben jou toch iemand die zeker niet ver komt

haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben

Mindy
9 July 2002, 15:36
gatverredamme ik walg van die mensenhttp://forum.leerlingen.com/ubb/smilies/cwm8.gif heb je wel een klacht ingediend????:*sterkte:*

Isaac
11 July 2002, 17:48
Originally posted by ramsesii


haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...
Ziehier: Mevrouw-Ik-heb-het-helemaal-voor elkaar die het niet snapt!

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...
Dus je wil heel je leven vuilnisman blijven omdat je school maar niks vind? Tjah, ieder zijn eigen wensen he....

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben [
Waarom zou je in hemelsnaam keurig netjes gaan typen, het moet te lezen zijn, tis maar een forum hier....

Zo.. nu houdt ik op te bemoeien met klootzak en ramsesii

Zo, dat was dat,

Musicbox, vinden je ouders het goed dat je spikes draagt?
Mijn ouders vinden het nl. al onfatsoenlijk als ik me haar in spikes doe (tmag nog wel), laat staan als ik spike-bandjes zou willen of me haar zwartverven ofsow.. :-|

!Y!US!C!30X
11 July 2002, 17:55
Originally posted by Isaac


Zo, dat was dat,

Musicbox, vinden je ouders het goed dat je spikes draagt?
Mijn ouders vinden het nl. al onfatsoenlijk als ik me haar in spikes doe (tmag nog wel), laat staan als ik spike-bandjes zou willen of me haar zwartverven ofsow.. :-|

mijn vader was vroeger al beetje gothic, maar die style was er toen nog niet zo erg, maar mijn vader die wilt het liefst dat ik gothic word, dus me ouders vinden het zeker goed:)

Isaac
11 July 2002, 18:01
Originally posted by !Y!US!C!30X


mijn vader was vroeger al beetje gothic, maar die style was er toen nog niet zo erg, maar mijn vader die wilt het liefst dat ik gothic word, dus me ouders vinden het zeker goed:)

*)

*denkt na hoe het zou zijn als mijn vader gothic is*
*lacht zich kapot*

Lijkt me toch wel wasug als je vader gothic is eik... mjah, zal wel komen omdat k dat niet kan voorstellen met mijn vader.. :?

!Y!US!C!30X
11 July 2002, 18:18
Originally posted by Isaac


*)

*denkt na hoe het zou zijn als mijn vader gothic is*
*lacht zich kapot*

Lijkt me toch wel wasug als je vader gothic is eik... mjah, zal wel komen omdat k dat niet kan voorstellen met mijn vader.. :?

me vader is nu niet meer gothic, hij draagt soms nog us een spikebandje ofzo maar meer niet, maar vroeger toen die op mijn leeftijd was was die een soort gothic..

theo tank
11 July 2002, 19:06
Originally posted by ramsesii


en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben

Heel leuk hoor om over iemand z'n beheersing te beginnen van de Nederlandse taal, maar bij jou vinden we ook de nodige fouten.
bv:
jij beland = jij belandt
En je praat over interpunctie terwijl je je posts niet eens afsluit met een PUNT (Je gebruikt als zinsafsluiting eigenlik alleen maar "....."). Dus doe niet zo interessant, en kijk eerst naar je zelf.

Isaac
11 July 2002, 21:55
Originally posted by !Y!US!C!30X


me vader is nu niet meer gothic, hij draagt soms nog us een spikebandje ofzo maar meer niet, maar vroeger toen die op mijn leeftijd was was die een soort gothic..

Ah, jah, op die manier, kdacht al dat-ie et nu nog was

Little Angel
12 July 2002, 11:50
Originally posted by ramsesii

haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben

Oja en jouw nederlands is helemaal perfect, jezus wat is het toch leuk om commentaar op iemand te geven en dan het gevoel hebben dat je helemaal geweldig bent. Maar kijk eens naar je eigen tekst. De meeste mensen hebben in groep 3 geleerd dat een zin eindigt met een punt en dan een nieuwe zin begint met een HOOFDLETTER, kun je het nog volgen of ga ik te snel voor je? Jij vind toch dat een diploma nutteloos is, dus dan wil ik wel eens weten wat voor werk je doet en welke klassen je nog hebt meegemaakt......

Did I made myself clear?:x :x :x :x

Babysmurfie
12 July 2002, 18:04
Originally posted by Little Angel

Did I made myself clear?:x :x :x :x
Het is: did I make...:)

Fallen_Engeltje
12 July 2002, 20:48
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie

hallo, gothic muziek is wel zwartgallige teksten enzo, maar daar word je echt nie sick van zoals jij zegt

klootzak
12 July 2002, 22:07
Originally posted by ramsesii


haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

ik om jou ook, als je lollog zou zijn, jou probleem je bent het niet je denkt het alleen.

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

mja, opeens heb je het, je wordt conducteur

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben

wou, wat een onderbouwing..
een verkeerde zinsopbouw,
wat een ramp..
nu ben ik verloren weet je

mwa, ik geloof niet dat jij een winnaar bent, eerder een zware verliezer, als ik een putjes schepper zoek bel ik je wel ok..

Fade of Light
12 July 2002, 23:15
hallo, willen we even niet onwaardig gaan doen tegenover putjesscheppers, zonder die mensen (netzo als vuilnismannen etc etc) zou het er in NL veel minder uitzien (en ruiken) ja!

Pakspul
13 July 2002, 01:50
ikke als alto heb nog nooit een ruzie gehad, wel al genoeg scheld geblaat want die ga je niet uit de weg, maarja ze zijn toch zow vet :D

iemand slaat je, naja jeej boeie dan ga ik echt niet terug slaan maar eerder lachen )ik snap er maar niks van sommige alto's gaan gewoon vechtpartyen dik uitteweg

klootzak
13 July 2002, 20:23
Originally posted by Fade of Light
hallo, willen we even niet onwaardig gaan doen tegenover putjesscheppers, zonder die mensen (netzo als vuilnismannen etc etc) zou het er in NL veel minder uitzien (en ruiken) ja!

dus ?

dast betekent niet dat dat een hoge funktie is.

Fade of Light
13 July 2002, 20:35
dus? je doet er onwaardig over en het is geen lagere functie, maar een andere functie

klootzak
14 July 2002, 16:29
Originally posted by Fade of Light
dus? je doet er onwaardig over en het is geen lagere functie, maar een andere functie

onwaardig niet, maar ik ken geen zelfrespecterend persoon die bewust kiest voor zo'n baan als hij door bijvoorbeeld school beter kan krijgen.

overginds deed ik met de funcktie conducteur hetzelfde.
om maar mee aan te geven het ging niet specifiek over een putjesschepper.

Love_Nienke
15 July 2002, 11:40
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt:(
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..:(

En jij denkt dat jij het moeilijk hebt ik ben half nl en half surinaams en wordt zowel gehaat bij blank als wit en pas in geen enkele groep het is nog een wonder dat ik leef:'(

ChristinaMilian
15 July 2002, 13:23
Over gothic weet ik absoluto niks, dus daar zal ik maar niet op ingaan... :?
Maar over die gast die jou gemept heeft... Wij hadden ook zo'n jongen in onze klas. Die was een beetje in de war. Zijn vader dronk, zijn moeder gaf hem nauwelijks aandacht... Hij was echt gefrustreerd en daar werd hij agressief van.

Kortom:
Hij staat woedend bij zijn fiets na te denken, helemaal in gedachten verzonken. Op dat moment het je een hekel aan de hele wereld. Jij loopt tegen die fiets op en in blinde woede begint hij te meppen.

Zo ongeveer... :{


P.S. Het kan natuurlijk met iets anders te maken hebben, maar het lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet, toch? :?

anouk
16 July 2002, 12:13
P.S. Het kan natuurlijk met iets anders te maken hebben, maar het lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet, toch? :? [/B][/QUOTE]

Nou, als je kijkt wat mensen je aandoen voor niks, zonder reden.
Ik kijk al nerges meer van op, mensen zijn gemeen!:[

Fade of Light
16 July 2002, 15:55
Originally posted by klootzak


onwaardig niet, maar ik ken geen zelfrespecterend persoon die bewust kiest voor zo'n baan als hij door bijvoorbeeld school beter kan krijgen.


Ik ken wel een zelfrespecterend persoon die het werk doet

klootzak
16 July 2002, 17:45
Originally posted by Fade of Light


Ik ken wel een zelfrespecterend persoon die het werk doet

goed van jou

theo tank
16 July 2002, 20:22
Originally posted by Love_Nienke


En jij denkt dat jij het moeilijk hebt ik ben half nl en half surinaams en wordt zowel gehaat bij blank als wit en pas in geen enkele groep het is nog een wonder dat ik leef:'(

Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......

Fade of Light
16 July 2002, 22:05
Originally posted by klootzak


goed van jou

sja handig om te zeggen, dat je opmerking nergens op sloeg

Fade of Light
16 July 2002, 22:05
Originally posted by theo tank


Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......

idd en die zijn er vaak goed uit :7

klootzak
16 July 2002, 22:31
Originally posted by theo tank


Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......

andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op

Love_Nienke
16 July 2002, 23:36
Originally posted by Fade of Light


idd en die zijn er vaak goed uit :7


Ja Duhhh Damn i´m good looking Yeah:9~

theo tank
17 July 2002, 16:30
Originally posted by klootzak


andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op

Kijk je kan ook is verder kijken dan je neus lang is, ipv van iedereen maar op z'n woord geloven. Als je zo een paar replies van Love_Nienke leest dan geloof ik gewoon niet dat het zo'n zielig meisje is, maar dat ze eerder gewoon ff aandacht wil in di topic......

klootzak
17 July 2002, 16:40
Originally posted by theo tank


Kijk je kan ook is verder kijken dan je neus lang is, ipv van iedereen maar op z'n woord geloven. Als je zo een paar replies van Love_Nienke leest dan geloof ik gewoon niet dat het zo'n zielig meisje is, maar dat ze eerder gewoon ff aandacht wil in di topic......

kut ik heb de verkeerde geqouted, wou fade qouten

klootzak
17 July 2002, 16:40
Originally posted by Fade of Light


sja handig om te zeggen, dat je opmerking nergens op sloeg

andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op

theo tank
17 July 2002, 21:03
Originally posted by klootzak


kut ik heb de verkeerde geqouted, wou fade qouten

oh hehe
dan heb ik niks gezegd ;)

Techno16
18 July 2002, 20:31
hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 20:35
Originally posted by Techno16
hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!

Mij heb je nooit horen zeggen dat gothics de lieverdjes zijn,
maar gothics wil ik ook weer niet omschrijven als de agresiefste groep,en ieder geval ik ben niet op vechten uit..

Techno16
18 July 2002, 20:39
Originally posted by !Y!US!C!30X


Mij heb je nooit horen zeggen dat gothics de lieverdjes zijn,
maar gothics wil ik ook weer niet omschrijven als de agresiefste groep,en ieder geval ik ben niet op vechten uit..

ok sorry je hebt gelijk maar ik bedoel ook niet idd..... maar er zijn er genoeg hoor.... ze voelen zich dan groot met een groep en gaan ze zulke spelletjes spelen.....
Daar ken ik me zo aan ergeren, tot dat ze een keer de verkeerde gast pakken en ff met een groep van 50 man aan komt... OEPS is het dan RENNUUUHHHHHHHHH maar meestal gebeurd dat nooit...

Techno16
18 July 2002, 20:43
jah jah.. ik zit me eigenlijk af te vragen zoals gothic is een bepaalde muziek groep die van metal houd maar ik houd dus enorm van Techno/Trance (minder)/Hard House en alles in die richting maar vertel mij maar eens of die GROEP mensen een naam heeft... volgensmij helemaal niks....kep wel bij een groep gezeten de bekende GABBERS maar dat is ook al 4 jaar terug minimaal....

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 20:43
Originally posted by Techno16


ok sorry je hebt gelijk maar ik bedoel ook niet idd..... maar er zijn er genoeg hoor.... ze voelen zich dan groot met een groep en gaan ze zulke spelletjes spelen.....
Daar ken ik me zo aan ergeren, tot dat ze een keer de verkeerde gast pakken en ff met een groep van 50 man aan komt... OEPS is het dan RENNUUUHHHHHHHHH maar meestal gebeurd dat nooit...

Maar dat gebeurt misschien bij gothics, maar andere groepen doen dat ook hoor..
het komt overal voor, en de levensstyle heeft daar nix mee te maken

Techno16
18 July 2002, 20:54
Originally posted by !Y!US!C!30X


Maar dat gebeurt misschien bij gothics, maar andere groepen doen dat ook hoor..
het komt overal voor, en de levensstyle heeft daar nix mee te maken

nou....... het vechten tegen groepen gaat 70 % DENK IK om de groepen..... kijk TRANCE FREAKZZZ mogen de hard rockers niet MEESTAL DAN naja bij boeit het niet en ANDERSOM ook MEESTAL;) verwarrend ik weet het.... maar het is wel zo....vroeger was het ook met gabbers en alto's gin ook niet bij elkaar en net zoals rotterdammers en amsterdammers gaan ook niet bij elkaar SLAAT TOTAAL NERGENS OP

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 21:09
Originally posted by Techno16


nou....... het vechten tegen groepen gaat 70 % DENK IK om de groepen..... kijk TRANCE FREAKZZZ mogen de hard rockers niet MEESTAL DAN naja bij boeit het niet en ANDERSOM ook MEESTAL;) verwarrend ik weet het.... maar het is wel zo....vroeger was het ook met gabbers en alto's gin ook niet bij elkaar en net zoals rotterdammers en amsterdammers gaan ook niet bij elkaar SLAAT TOTAAL NERGENS OP

weet ik, btw die jonge die me aanviel was wel beetje gekleed als een trance iemand, maar dat kan je pas weten als je het vraagt,
Maar ik zelf heb respect voor alle soorten groepen, boeiend van wat voor soort muziek je houd, bv. al mijn vrienden komen ook uit verschillende groepen, heb een punker als vriend, en iemand die van trance houd, ik zie die groepen alleen maar als manier van kleden en voelen, maar meer is het niet

Techno16
18 July 2002, 21:15
Originally posted by !Y!US!C!30X


weet ik, btw die jonge die me aanviel was wel beetje gekleed als een trance iemand, maar dat kan je pas weten als je het vraagt,
Maar ik zelf heb respect voor alle soorten groepen, boeiend van wat voor soort muziek je houd, bv. al mijn vrienden komen ook uit verschillende groepen, heb een punker als vriend, en iemand die van trance houd, ik zie die groepen alleen maar als manier van kleden en voelen, maar meer is het niet

hahahah die vind ik wel goed..... een beetje gekleed als een trance iemand... sorry maar wij hebben geen speciale dressing code ofzo hoor hehehehe

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 21:18
Originally posted by Techno16


hahahah die vind ik wel goed..... een beetje gekleed als een trance iemand... sorry maar wij hebben geen speciale dressing code ofzo hoor hehehehe

weet ik, maar dat soort mensen herken je wel, tenminste ik herken het vrij makkelijk
maar bij trance is het niet over duidelijk nee:+
daarom zei ik ook dat je het bij hun altijd ff moet vragen voordat je het weet;)

Techno16
18 July 2002, 21:21
Originally posted by !Y!US!C!30X


weet ik, maar dat soort mensen herken je wel, tenminste ik herken het vrij makkelijk
maar bij trance is het niet over duidelijk nee:+
daarom zei ik ook dat je het bij hun altijd ff moet vragen voordat je het weet;)

JEP I know dus ik hoor niet eens bij een groep lol ind ik wel goed van mezelf.. :)

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 21:26
Originally posted by Techno16


JEP I know dus ik hoor niet eens bij een groep lol ind ik wel goed van mezelf.. :)

je hoeft ook niet bij een groep te zitten, is niet verplicht:p
zoveel mensen zitten niet in een bepaalde levensstyle ofzo..
meestal hangt je levensstyle af van de muziek die je luistert

Techno16
18 July 2002, 21:29
Originally posted by !Y!US!C!30X


je hoeft ook niet bij een groep te zitten, is niet verplicht:p
zoveel mensen zitten niet in een bepaalde levensstyle ofzo..
meestal hangt je levensstyle af van de muziek die je luistert

jah das waar, eigenlijk zit ik in een wel soort groep want als Techno liefhebber ga ik gaan punk kleren dragen ;) dat zou een beetje raar staan maar ik doe de gewone mode kleren aan...zoals iedereen dat wel aan heeft maar geen kleding van een bepaalde muziek soort ofzo

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 21:34
Originally posted by Techno16


jah das waar, eigenlijk zit ik in een wel soort groep want als Techno liefhebber ga ik gaan punk kleren dragen ;) dat zou een beetje raar staan maar ik doe de gewone mode kleren aan...zoals iedereen dat wel aan heeft maar geen kleding van een bepaalde muziek soort ofzo

oh ja, ik heb iets tegen modekleding:p ach je draagt maar waar je je goed in voelt, maakt mij nix uit
trouwens de modekleding hoort denk ik wel beetje bij de hiphop afdeling, want al die hiphoppers en 'gangsters' zie je er wel altijd mee rondlopen


trouwens om nog ff over het onderwerp
het is nu al een aantal weken geleden, en denk dat ik er niet meer zoveel last van heb, alleen als ik hem op school weer zie ben ik beetje bang:{ , maar dat is pas over een heleboel weken, dat is nu nog geen zorg:)
maar bedankt voor het replyen:)

Techno16
19 July 2002, 11:38
Originally posted by !Y!US!C!30X


oh ja, ik heb iets tegen modekleding:p ach je draagt maar waar je je goed in voelt, maakt mij nix uit
trouwens de modekleding hoort denk ik wel beetje bij de hiphop afdeling, want al die hiphoppers en 'gangsters' zie je er wel altijd mee rondlopen


trouwens om nog ff over het onderwerp
het is nu al een aantal weken geleden, en denk dat ik er niet meer zoveel last van heb, alleen als ik hem op school weer zie ben ik beetje bang:{ , maar dat is pas over een heleboel weken, dat is nu nog geen zorg:)
maar bedankt voor het replyen:)

hehehe ok NO PROBLEM !!!!! Veel Succes ermee

Fade of Light
19 July 2002, 15:32
Originally posted by klootzak


andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op

jawel hoor, ik vind gewoon dat je niet zo dom moet doen over mensen die 'door de maatschappij lager gezien'-werk doen, das gewoon triest

klootzak
19 July 2002, 20:52
Originally posted by Fade of Light


jawel hoor, ik vind gewoon dat je niet zo dom moet doen over mensen die 'door de maatschappij lager gezien'-werk doen, das gewoon triest

misschien, maar dat maakt geen fuck uit.

deze reply's en jou hele reakties hebben geen ruk met het onderwerp te maken.
ten tweede had ik conducteur, wat jij voor hetgamak uit je quote weglaat, ook genoemd wat hoger staat aangeschreven.

zoenzo vind ik zoals gezegt jou "aanval" nergens opslaan, en niets meer dat het mengen in een off-topic zeer laag-bij-de-gronds aanval van in dit geval ramsiiblaa ofzoiets (geen er echt geen fuck om wat de juiste spelling is.)

zoiets wordt ook wel flamen of een flame uitlokken genoemd.(en ja ik doe er in deze ook aan mee.)

Banaan
20 July 2002, 15:27
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie hmmmm als je andere muziek luisterd...wat heeft dat voor nut trouwens?? als jij bijv van vette coole pop muziek houd wordt je toch ook niet gedwongen om andere muziek te luisteren?

X_cistenZ
21 July 2002, 17:14
Ff denken wat er allemaal werd gezegd..
O ja, er zat in de eerste trouwens wel een adhd gassie bij mij in de klas, maar hij kreeg hulp op school. Onze school is gewoon een openbare school. Hij was weleens gewelddadig ja, maar bijn a altijd bood hij zijn excuses aan, en hij kreeg veel hulp van onze klas als iemand hem begon uit te schelden om zijn adhd ofzoiets.

En volgens mij zei iemand iets in de trant van, je luistert die gothic muziek, daarom ben je zo depri ofzoiets.
Maar het is juist andersom. Ook bij mij. Ik ben het meest een R&b, soul, en hiphop typje. En ik luister meestal nummers die bij mijn humeur passen.

O jah k vind gothics trouwens wel aardig, was n keertjuh te laat bij gymzaal, en dan moet je die slot opendoen, dat ding zit twee meter hoog man, dus toen kwam er zo'n heel tof gastjuh em voor me opendoen. En 'k vind het wel stoer dat ze zichzelf durven te zijn. En een paar vammun liefste vrienden zijn gothic, ook al vinden ze r&B zuigen :p

Musicbox, je moet em trouwens niet laten merken dat je bang bent. Maar dat weet je denk ik zelf wel.Sterkte. :*

Grtz XcistenZ

Fade of Light
21 July 2002, 18:23
Originally posted by klootzak


misschien, maar dat maakt geen fuck uit.

deze reply's en jou hele reakties hebben geen ruk met het onderwerp te maken.
ten tweede had ik conducteur, wat jij voor hetgamak uit je quote weglaat, ook genoemd wat hoger staat aangeschreven.

zoenzo vind ik zoals gezegt jou "aanval" nergens opslaan, en niets meer dat het mengen in een off-topic zeer laag-bij-de-gronds aanval van in dit geval ramsiiblaa ofzoiets (geen er echt geen fuck om wat de juiste spelling is.)

zoiets wordt ook wel flamen of een flame uitlokken genoemd.(en ja ik doe er in deze ook aan mee.)

als ik een foute, of voor mij uitziende fout zie, waar bijvoorbeeld weer eens vooroordelen aan te pas komen, mag ik zowel off, als on-topic erop reageren. als je daar niet tegen kunt, moet je maara naar je eigen 'f4rom' (farum?) gaan

klootzak
21 July 2002, 22:25
Originally posted by Fade of Light


als ik een foute, of voor mij uitziende fout zie, waar bijvoorbeeld weer eens vooroordelen aan te pas komen, mag ik zowel off, als on-topic erop reageren. als je daar niet tegen kunt, moet je maara naar je eigen 'f4rom' (farum?) gaan

denk je ?

en in mijn post vooroordelen ?

neuh ik trapte alleen net zoals de andere kant dat deed, en nu was het bijvoor beeld conducteut of putjes schepper volgende keer gebruik ik fade of light kee..

Fade of Light
21 July 2002, 22:37
mwa, ik geloof niet dat jij een winnaar bent, eerder een zware verliezer, als ik een putjes schepper zoek bel ik je wel ok..


je stelt putjes schepper gelijk aan zware verliezer, of je maakt een fout oorzaak-gevolg redenatie of je bent gewoon dom, door putjesscheppers zware verliezers te noemen

klootzak
22 July 2002, 00:37
Originally posted by Fade of Light


je stelt putjes schepper gelijk aan zware verliezer, of je maakt een fout oorzaak-gevolg redenatie of je bent gewoon dom, door putjesscheppers zware verliezers te noemen

zoals gezegt, je trekt het op zon manier zwaar uit zijn verband.

plus dat ik niet geloof dat het jou om deze reply/gedachte te doen is.

meiske
27 July 2002, 21:35
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt:(
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..:(




waarom ben je niet naar een leraar gegaan of je mentor of vertrouwspersoon desnoods naar je directeur, dit kan echt niet!

!Y!US!C!30X
27 July 2002, 21:43
Originally posted by meiske





waarom ben je niet naar een leraar gegaan of je mentor of vertrouwspersoon desnoods naar je directeur, dit kan echt niet!

het is al opgelost, ik weet zo ongeveer hoe het zit, maar heb geen zin om het allemaal op dit forum te zetten, maar het is alweer opgelost:)

Isaac
28 July 2002, 17:40
Originally posted by Techno16
hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!

Jah, maar als 1 normaal iemand agressief is, zeg je toch ook niet dat alle mensen agresief zijn??

Dat doe je nu wel, als je 1 agressief goth kent, vind je meteen dat de hele groep zo is.. moet je niet doen, klopt niet...

aarsch
1 August 2002, 10:07
Originally posted by !Y!US!C!30X

droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt:(



dat vindt ik echt altijd zulke onzin om mensen in elkaar te trappen alleen omdat ze er anders kleden of een andere huidskleur hebben dat is tog bullshit kijk niet hoe mensen eruit zien maar wat erin zit!

Angeles
31 August 2002, 00:54
Originally posted by !Y!US!C!30X

Het was geen ADHD kind, want zoals klootzak al zei, die krijgen professionele hulp,die mogen volgens mij geeneens op een normale school zitten..


Zo, jij hebt pas echt ergens vaag een klok horen luiden hè. Een kind met ADHD kán leerproblemen hebben door zijn of haar stoornis, maar het hóeft dus niet, evenmin als dat ze per se professionele hulp MOETEN krijgen.

By the way, ik heb zelf ADHD, heb op een zeer normale basisschool gezeten, daarna op een zeer normaal gymnasium en momenteel op een zeer normale universiteit.

Angeles
31 August 2002, 01:05
Ik ben overigens wel blij voor je dat het probleem inmiddels is opgelost, maar ik word af en toe wel een beetje moe van alle vooroordelen over ADHD. Het hangt ook heel erg van je karakter, je zelfbeheersing en je intelligentie af hoe je er mee omgaat. Ik ben absoluut niet agressief, kan me heel goed aanpassen en ik kan prima leren. Ik ben alleen misschien net iets drukker, chaotischer en minder geconcentreerd, verder ben ik net zo aangepast als ieder ander.

In elk geval, succes en ik hoop dat het goed blijft gaan.

AcIDeR
12 September 2002, 20:52
hmm heb ik ook al weleens mee gemaakt maar dan om andere redenen.

Ik had hem gewoon met me vrienden een weekje later terug gepakt. en jij mag raden wat hij ging doen , naar de politie jah.gelukkig is het bij een waarschuwwing voor ons beide gebleven!