PDA

Bekijk de volledige versie : spelletjes.....


secretgirl
27 June 2002, 18:35
kheb een vraag wie weet er nog leuke spelletjes op vingeren, beffen, aftrekken, pijpen en sex na dus alles mag en kan behalve deze dingen wel leuke spelletjes natuurlijk:) :p

Headliner
29 June 2002, 09:00
-vast nog nooit geprobeerd? anders had hier wel wat serieus gestaan-

j.j
29 June 2002, 12:06
-zelfde als hierboven-

secretgirl
29 June 2002, 21:00
et is serieus hoor nou pijpen, beffen en sex hebben we nog nooit gedaan da komt eerder omdak da (nog) niet wil (14jaar) maar dr zijn tog wel andere dingen die je kunt doen kweet zelf wel een paar dingen zoals bv naaktzwemmen samen onder de douche dat soort dingen snap je dus wie heeft er nog meer van dat soort ideeen?

Plankje
29 June 2002, 21:22
hmz naaktzwemmen met mun vriendin lijkt me idd wel eens iets lijps. Maar dan natuurlijk niet in een vol zwembad :).

BlueWolf
29 June 2002, 21:29
Originally posted by RickClan
hmz naaktzwemmen met mun vriendin lijkt me idd wel eens iets lijps. Maar dan natuurlijk niet in een vol zwembad :).
In een leeg zwembad kan je moeilijk zwemmen hoor .. je hebt echt wel water nodig :p

Plankje
29 June 2002, 21:35
Originally posted by BlueWolf

In een leeg zwembad kan je moeilijk zwemmen hoor .. je hebt echt wel water nodig :p
lol een druk bevolkt zwembad bedoel ik.
Of wat me ook wel een keer leuk lijkt is met mun vriendin in bad ofzow. (voor de meisjes: ik heb een bubbelbad dus kom maar langs :]:]:])

secretgirl
29 June 2002, 21:55
haha ja de douche hebbuh we al gehad.....bad is ook wel id ja nog meer idtjes

Plankje
29 June 2002, 22:06
naakt in de sauna of ehh gewoon een beetje met slagroom spelen of ander stukken voedsel

Citadel
30 June 2002, 10:09
ik ga altijd naakt in de sauna, jij niet dan?

secretgirl
1 July 2002, 19:22
Originally posted by RickClan
naakt in de sauna of ehh gewoon een beetje met slagroom spelen of ander stukken voedsel

das ook wel wat....thanx

LifeSucks
1 July 2002, 21:38
bubbelbad en sauna staan hier in huis :]

maar gewoon da hele rijtje maar dan in het bubbelbad is tof :+

Brendovic
1 July 2002, 23:22
Originally posted by secretgirl
et is serieus hoor nou pijpen, beffen en sex hebben we nog nooit gedaan da komt eerder omdak da (nog) niet wil (14jaar) maar dr zijn tog wel andere dingen die je kunt doen kweet zelf wel een paar dingen zoals bv naaktzwemmen samen onder de douche dat soort dingen snap je dus wie heeft er nog meer van dat soort ideeen?

oj jij gaat mety der doesjen en je wilt nie sex met haar. Hmz leg haar dat maar is uit onder die doesj. hahahahahahah Jongen als je dat nie wil ga dan plz nie onder die doesj.

Melch
2 July 2002, 15:22
Ja zo van, ik ga wel met je douchen maar dan moet je van me af blijven :p

Anyway, in het zwembad lijkt me wel vet, en met slagroom is ook een idee (behalve als je niet van slagroom houdt)

bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 15:23
Originally posted by RickClan
hmz naaktzwemmen met mun vriendin lijkt me idd wel eens iets lijps. Maar dan natuurlijk niet in een vol zwembad :).

pas op, een zwembad vol water kan wel handig zijn hoor ;) :p
vol mensen daarentegen..... :D