PDA

Bekijk de volledige versie : normaal? 'pijpvraag'


bAnAnAqUeEn
28 June 2002, 14:51
Hmmm....
Een tijdje geleden kwam ik van een vriendin te weten dat een vriend van haar zichzelf kan pijpen! :o gewoon door tijdens een erectie in kkleermakerszit te gaan zitten en dan ja ... ik ga er geen tekeningetje bij maken ;) :p

Dat is toch niet normaal?! :{
of zijn her hier jongens (meisjes?????????????????) die dergelijke dingen doen????
ik kan mij dat echt niet inbeelden!! :{

:*

Babysmurfie
28 June 2002, 18:56
My god!
Raar ja.
:x
Maar alle ja, als die jongen dat plezant vindt, hij doet maar he...

Plankje
28 June 2002, 19:17
hmz als je heel lenig bent dan kun je dat, als ik genoeg doorbuig, dan kan ik dat ook wel :+

Denden 100 piek
28 June 2002, 19:24
Ik kan het niet...en ik wil het niet...

Tyskie
28 June 2002, 23:39
Als je een rib minder hebt kan het wel... Of als je heel lenig bent denk ik :)

Lu-Cky
29 June 2002, 00:16
Errug raar jah,

Ik heb wel eens zo'n vage foto gezien. die stond toen overa op internet van een nederlandse gozer ofzo die zn webca aan had laten staan en die t ook deed, ik heb die pic niet meer, maja t zag dr vreemd uit........

Plankje
29 June 2002, 10:55
Originally posted by tyskie
Als je een rib minder hebt kan het wel... Of als je heel lenig bent denk ik :)
nee ik ken wel zo'n kerl die dat kan. Echt dik raar joh hij kan gewoon zijn hoofd tussen zijn benen klemmen en hij heeft al zijn ribben nog

boertje
29 June 2002, 11:45
tssss, met mijn penis lengte hoef ik niet eens door te buigen......

Plankje
29 June 2002, 13:20
Originally posted by boertje
tssss, met mijn penis lengte hoef ik niet eens door te buigen......
dream on O-)O-).

BlueWolf
29 June 2002, 14:35
Ik heb het nog niet geprobeert en ga het ook nooit proberen

walgelijk :r

Melch
1 July 2002, 10:11
van mening dat het bah is :p

Sir_Psycho
1 July 2002, 15:00
volgens mij vinden er meer mensen het bah

Babysmurfie
1 July 2002, 17:46
Originally posted by Melch ...blah?


Jij had blijkbaar ook niets beter te doen

Bobba.
1 July 2002, 17:48
Laat die quote dan achterwegen, moet 10 jaar scrollen om onderaan te komen |:(alsje..

bAnAnAqUeEn
1 July 2002, 17:58
Originally posted by Ruffryder
Laat die quote dan achterwegen, moet 10 jaar scrollen om onderaan te komen |:(

je kan bovenaan wel naar de laatst geposte quote gaan he ;) en daarbij , ik vind dat ook bah! :r

Isaac
1 July 2002, 18:28
wel bah=zelf doen
niet bah=iemand anders doen

is dat niet egoistisch? Verwachten dat een of andere vriendin dat wil ooit bij jou wil doen maar zelf niet?

nah.. jah... khou me mond al:x

Babysmurfie
1 July 2002, 18:59
Originally posted by Ruffryder
Laat die quote dan achterwegen, moet 10 jaar scrollen om onderaan te komen |:(
Sorry.

Bobba.
1 July 2002, 19:05
Originally posted by DaSuperEvy

Sorry.

Maakt nie uit :)

LifeSucks
1 July 2002, 21:44
Originally posted by Melch oke nu weten we wel dat het bah is


volgens mij vind hij het vies :p

Sannuh
2 July 2002, 13:38
waar slaat dat nou op? gepijpt worden door een meisje vinden jullie niet vies en dat iemand zichzelf pijpt(hoe ist in godsnaam mogelijk) is dan ineens wel vies?

Melch
2 July 2002, 15:24
Doh!
Ga jij maar lekker jezelf pijpen dan, ik laat het liever door m'n vriendin doen uhuh!

En ik moet er niet aan denken om m'n eigen kwak in me bek te krijgen ieh gatsie BAH bah bah bah (x1000 doe maar)

bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 15:26
Originally posted by Melch
Doh!
Ga jij maar lekker jezelf pijpen dan, ik laat het liever door m'n vriendin doen uhuh!

En ik moet er niet aan denken om m'n eigen kwak in me bek te krijgen ieh gatsie BAH bah bah bah (x1000 doe maar)

maar je verwacht dat dan wel van je vriendin? en als jij haar beft? vind jij dat dan ook BAH bah bah bah (x1000)?

Sletje
2 July 2002, 21:59
hmm, ja lekker, doe ik zelf ook altijd, lekker geil jezelf pijpen. Je moet alleen uitkijken dat je je eiges niet verslikt in je sperma, want die spuit dan schuin omhoog in je keel...

Sannuh
3 July 2002, 12:41
Originally posted by Melch
Doh!
Ga jij maar lekker jezelf pijpen dan, ik laat het liever door m'n vriendin doen uhuh!

En ik moet er niet aan denken om m'n eigen kwak in me bek te krijgen ieh gatsie BAH bah bah bah (x1000 doe maar)

tis een beetje moeilijk he voor een meisje om zichzelf te pijpen, doh!

Smarthezz
3 July 2002, 12:48
Ik wil er niet eens aan denken om het überhaupt te proberen. Lijkt me vet ranzig.. Ik bedoel: ik ben nie vies van mezelf en pijpen vink ook lekker, maar mezelf pijpen vink een beetje tever gaan. Ik bedoel: je moet het zelf maar weten, maar ik zou me net een eenzame homo voelen.

En BTW - Beffen vink nou ook weer niet het lekkerste wat er is, maar me vriendin vindt het lekker dús daarom doe ik het..

Cheerz

Groentje
3 July 2002, 13:03
Originally posted by Smarthezz
Ik wil er niet eens aan denken om het überhaupt te proberen. Lijkt me vet ranzig.. Ik bedoel: ik ben nie vies van mezelf en pijpen vink ook lekker, maar mezelf pijpen vink een beetje tever gaan. Ik bedoel: je moet het zelf maar weten, maar ik zou me net een eenzame homo voelen.

En BTW - Beffen vink nou ook weer niet het lekkerste wat er is, maar me vriendin vindt het lekker dús daarom doe ik het..

Cheerz

:] deelt mening

Melch
9 July 2002, 19:00
tis een beetje moeilijk he voor een meisje om zichzelf te pijpen, doh!

*zucht*

Kinky-Debjuh
10 July 2002, 14:53
Originally posted by boertje
tssss, met mijn penis lengte hoef ik niet eens door te buigen......

....... natuurlijk :{

boertje
10 July 2002, 15:28
Originally posted by Girly-D


....... natuurlijk :{


ach een beetje overdrijfen kan geen kwaad tog?:)

BWM
10 July 2002, 19:27
Eeeuhm, geloof dat een of andere gekke wetenschapper dat ooit heeft onderzocht en dat ongeveer 1 op de 1000 jongens het kan...


Dan vraag ik mij weer af hoe dat met meiden zit, aan de ene kant zijn die leniger, aan de andere kant moeten ze wel verder...

BWM
10 July 2002, 19:28
P.S. Ik kom cm of 5 tekort...

[en jullie kunnen het ook proberen, je voelt toch wel wanneer je ongeveer klaar gaat komen of ligt dat aan mij???]

xlizzx
10 July 2002, 19:41
ieeeegh:r

bAnAnAqUeEn
10 July 2002, 21:04
Originally posted by BWM
Eeeuhm, geloof dat een of andere gekke wetenschapper dat ooit heeft onderzocht en dat ongeveer 1 op de 1000 jongens het kan...


Dan vraag ik mij weer af hoe dat met meiden zit, aan de ene kant zijn die leniger, aan de andere kant moeten ze wel verder...

geloof mij, dat is niet mogelijk! :) en ik kan het weten, ik ben heel lenig, ik kan grand-écart enzo en ik kan als ik met mijn benen wijt spreid met mijn wang de grond raken... tenzij misschien slangenmensen? :?

Kinky-Debjuh
11 July 2002, 12:57
Originally posted by boertje



ach een beetje overdrijfen kan geen kwaad tog?:)

nee natuurlijk kan een BEETJE overdrijven geen kwaad maar zoveel..... :p

Techno16
17 July 2002, 16:58
Originally posted by bAnAnAqUeEn


geloof mij, dat is niet mogelijk! :) en ik kan het weten, ik ben heel lenig, ik kan grand-écart enzo en ik kan als ik met mijn benen wijt spreid met mijn wang de grond raken... tenzij misschien slangenmensen? :?

hahaha dat is wel mogelijk man kep wel eens gezien hoor dat die kleine asian meissies die in de circus werken wel daaro kunnen komen hoor... kep ut op tv gezei ndenk niet dat het gefaked is hoor.. :D

Ti_Mu84
17 July 2002, 23:53
vind die mafkees het vrolijk om een snikkel in zijn giegeltje te hebben? :? lijkt mij nou niet echt een ervaring die ik wil opdoen... :r

Lightangel
20 July 2002, 09:54
Originally posted by Melch
Doh!
Ga jij maar lekker jezelf pijpen dan, ik laat het liever door m'n vriendin doen uhuh!

En ik moet er niet aan denken om m'n eigen kwak in me bek te krijgen ieh gatsie BAH bah bah bah (x1000 doe maar)

hehehe:D:D:D:D;)

Chrislybeer
22 July 2002, 11:20
Ok....Dit zuigt...:) :+ |:(

ramsesii
22 July 2002, 12:48
Originally posted by Smarthezz
Ik wil er niet eens aan denken om het überhaupt te proberen. Lijkt me vet ranzig.. Ik bedoel: ik ben nie vies van mezelf en pijpen vink ook lekker, maar mezelf pijpen vink een beetje tever gaan. Ik bedoel: je moet het zelf maar weten, maar ik zou me net een eenzame homo voelen.

En BTW - Beffen vink nou ook weer niet het lekkerste wat er is, maar me vriendin vindt het lekker dús daarom doe ik het..

Cheerz

vindt je pijpen lekker ??:r :r :r

ik denk dat je gepijpt worden lekker vindt toch ?

TheGroovMaster
22 July 2002, 12:56
nou nee gelukkig kan ik mezelf niet pijpen, dat laat ik lekker door andere meiden doen als die dat willen, dan geef ik ze ook een stevige link beurt terug :p

Osk3r
31 July 2002, 11:20
damn

aarsch
1 August 2002, 16:07
grand ecart?? nou ja boeien ik ben etreem lenig ik zou mezelf kunnen pijpen maar daar heb ik niet echt de behoefte voor.
maar ik heb 1 of andere spier afwijking ik kan ook al die dingen net als die gast uit die clip van brainpower


Originally posted by bAnAnAqUeEn


geloof mij, dat is niet mogelijk! :) en ik kan het weten, ik ben heel lenig, ik kan grand-écart enzo en ik kan als ik met mijn benen wijt spreid met mijn wang de grond raken... tenzij misschien slangenmensen? :?

FRSH
3 August 2002, 18:34
jezelf pijpen
mja..
nee
bah
ie kweet niet waarom maar neeeee

2pac
3 August 2002, 18:58
daarvoor heb je meiden tog??
als je erg wanhopig bent kun je ook de stofzuigergebruiken

Nookie84
4 August 2002, 02:23
Originally posted by 2pac
daarvoor heb je meiden tog??
als je erg wanhopig bent kun je ook de stofzuigergebruiken
Wel uitkijken dat ie niet vacuum zuigt, staat zo lullig he? zo'n blauwe lul?? ;)

15jongen15
4 August 2002, 07:13
Ik kan het wel makkelijk, maar ik doe het nooit.

xlizzx
4 August 2002, 12:09
wie gaat zichzelf nou pijpen:?

BWM
4 August 2002, 12:55
Originally posted by x-lizz-x
wie gaat zichzelf nou pijpen:?

wie gaat zichzelf aftrekken...

Tis toch bij benadering hetzelfde...

bAnAnAqUeEn
4 August 2002, 15:57
heee ik heb een foto van die gast, zal ik hem ergens posten? (de foto is genomen op werchter, niet als hij dat aan het doen is he ;))

Mastertjuh
9 August 2002, 22:50
Het is zeker mogelijk, ik zou het bevoorbeeld wel kunnen :7
Maar het is tog niks voor mij.

FRSH
9 August 2002, 23:45
Originally posted by x-lizz-x
wie gaat zichzelf nou pijpen:?

idd daar hebben we jou toch voor

Plankje
10 August 2002, 07:47
Originally posted by Djordi


idd daar hebben we jou toch voor
:]