PDA

Bekijk de volledige versie : Psychologie...


CoOkiEMoNsTeR
29 June 2002, 16:44
Yow, 'kzou later psychologie willen studeren en moet daarvoor een goede studiekeuze maken...
Ik zou er wel wat boeken over willen lezen, maar dan boeken die psychologie algemeen omvatten, niet bebaalde onderdelen...
Iemand suggesties?

Babysmurfie
29 June 2002, 17:13
Ga gewoon eens naar de bib, en zoek in de computer op thema of trefwoord ofzo....

CoOkiEMoNsTeR
29 June 2002, 17:23
Originally posted by DaSuperEvy
Ga gewoon eens naar de bib, en zoek in de computer op thema of trefwoord ofzo....
d8 ik ook al aan, maar... ik weet tot nu niks van psychologie,... dus ik ken geen goede auteurs over dit onderwerp, en als ik dan een boek vind waarvan ik denk dat dat wel goed is, dan gaat het maar over een deel van de psychologie... |:(

Fade of Light
30 June 2002, 15:15
erm ja....

JE kunt haast niet algemeen over psychology praten en toch veel vertellen over alle mogelijkheden. Er zijn ZO VEEL richtingen in psychologie...iig betekent het niet meteen, dat als je psychologie gaat studeren, dat je dan mensen direct helpt met problemen, maar je kunt onderzoek doen naar dieren, kinderen etc etc etc

ik heb hier een aantal boekies van universiteiten (als ik ze nog kan vinden) en verder zijn er in de bieb zat boeken te vinden op het woord psychologie

BrOkEnDoLL
29 July 2002, 19:16
hoe oud ben je??ik ga later ook verder gaan in de psychologie, en ik volg nu menswetenschappen,dan krijg je psychologie en media deze richting kan je niet in alle scholen maar is de perfecte richting als je later in de psychologie, sociologie of dergelijke gaat

pinky
29 July 2002, 21:19
Ga naar opendagen van verschillende universiteiten, dan merk je het vanzelf. Praat vooral met ouderejaars studenten. Kijk ook bij andere opleidingen, praat daar ook met ouderejaars. Daar ligt ook voldoende materiaal om in te kijken of mee te nemen.

LoeLoe
29 July 2002, 21:25
Ik wou eigelijk kinderpsychologie gaan doen maar jah dat kan weer niet.. Maar best interessant om inderdaad een paar boeken uit de bieb mee te nemen en die thuis door te spitten :+