PDA

Bekijk de volledige versie : Klagen, klagen


GeldMaker
1 July 2002, 18:36
Hebben wij eigenlijk wel recht tot klagen? we zitten hier in het Rijke Westen te eten van andersman brood en wij lopen te zeuren over betrekkelijke zaken als uiterlijk, een nieuwe fiets of die uit z'n bek stinkende leraar .............

Fade of Light
1 July 2002, 18:46
ja hey, zo kun je wel verder doorgaan...want die afrikaantjes hebben het weer beter als de gemiddelde mier die binnen 5 dagen wordt doodgestrapt of de eendagsvlieg, die maar 1 dag leeft...

Babysmurfie
1 July 2002, 18:55
Ja en?
Iedereen mag eens klagen he, dat lucht op en het is toch niet belangrijk dat anderen het nog veel slechter hebben. Dat is erg natuurlijk, maar daarom ga ik niet stoppen met af en toe te klagen.
Iedereen heeft er nood aan om zijn gevoelens te uiten.

Isaac
1 July 2002, 20:17
ach jah, je meot doen wat je niet laten kan, niet dan?

Mindy
1 July 2002, 20:23
ik st 100% achter iedereen die zegt: ja t lucht op
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

klootzak
2 July 2002, 00:40
vind het gelul om de "arme" landen er weer bij te halen.
de meeste arme landen zijn arm, door het bewind.

zeker niet door een gebrek aan hulp.
personlijk geef ik nooit meer geld aan doelen voor arme landen, drugsbazen financieren doen ze maar, maar niet van mijn geld.

GeldMaker
2 July 2002, 10:12
Originally posted by klootzak
vind het gelul om de "arme" landen er weer bij te halen.
de meeste arme landen zijn arm, door het bewind.

zeker niet door een gebrek aan hulp.
personlijk geef ik nooit meer geld aan doelen voor arme landen, drugsbazen financieren doen ze maar, maar niet van mijn geld.

de armen zijn arm wegens ONS bewind en niet hun intern bewind. Het geld dat niet goed besteed wordt is mede aan ons te danken. Er kan geadcht worden aan HET RECHTSTREEKS LEVEREN VAN HULP in de trant van medicijnen, voedsel en vooral kennis en technologie................

Bobba.
2 July 2002, 13:11
Zeg Geldmaker ... ben jij poll geil ofso?

Nickchange
2 July 2002, 13:17
Originally posted by Ruffryder
Zeg Geldmaker ... ben jij poll geil ofso?


Dan moet je die miyamoto zien dat is pas erg|:(

Denden 100 piek
2 July 2002, 16:50
Originally posted by 1120611



Dan moet je die miyamoto zien dat is pas erg|:( Als hij een poll maakt issut inderdaad niet echt klasse.

Foetsy
2 July 2002, 19:01
oke, sommige zijn dus op het idee gekomen dat wij, in vergelijking met 3e wereld landen, de rijken en meestal blanken niet reden tot klagen hebben en in de 3e wereld wel, maar men arm is en meestal zwart??
wat klopt hier niet.....

PURE DISCRIMINATIE, hehe
iedereen hoort te kunnen klagen, ongeacht afkomst blablabla, het gebruikelijke anti-fascisme liedje.
we leven hier in een klote wereld, die zich ondanks de verbeterende technologie psychisch totaal niet aan het verbeteren is! Wat is dan nog het nut om te leven??
maar goed, dat is een ander verhaal dat maar een andere keer verteld moet worden (ja, ik heb het 'Oneindigende Verhaal' gelezen).

Fade of Light
2 July 2002, 21:54
Originally posted by klootzak
vind het gelul om de "arme" landen er weer bij te halen.
de meeste arme landen zijn arm, door het bewind.

zeker niet door een gebrek aan hulp.
personlijk geef ik nooit meer geld aan doelen voor arme landen, drugsbazen financieren doen ze maar, maar niet van mijn geld.

Dat klopt, MAAR daar kan het overgrote dee van de bevolking van die arme landen niks aan doen he...dus je mag arme landen er best bij halen, omdat die bevolking het WEL slechter heeft en dat in het algemeen niet door hunzelf komt.

Maar het is ECHT NIET ALLEEN door ons belied, maar door beiden...nuff said dacht ik zo :)