PDA

Bekijk de volledige versie : kusjes in je nek :)


bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 15:19
dat is toch gewoon zalig! mijn vriend kan daar niet tegen, ik plaag hem er altijd mee, maar hij vind het wel lekker! of een hapje :)

zijn er nog zalige kusplekjes? (m/v) buik hoort er alvast bij :zaaaaalig

ahjah
2 July 2002, 15:47
neus:) schouder :) ennu....binnekant van me bovenbeen:] :] !!!! das pas zaaalig!

bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 15:48
Originally posted by ahjah
neus:) schouder :) ennu....binnekant van me bovenbeen:] :] !!!! das pas zaaalig!

:) mmmmmmm :D

chica
2 July 2002, 15:57
Originally posted by bAnAnAqUeEn


:) mmmmmmm :D

*gaat het gelijk proberen*

of niet bAnAnAqUeEn????

bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 15:59
Originally posted by chica


*gaat het gelijk proberen*

of niet bAnAnAqUeEn????

brrrrrrrrrr ik krijg daar kippenvel van! :)
ja hoor probeer maar, zolang het bij nek schouders en neus blijft is het goed ;)

:p goed dat je niet weet hoe ik eruit zie, of je zou al lang niet meer willen proberen! :) :p

chica
2 July 2002, 16:04
Originally posted by bAnAnAqUeEn


brrrrrrrrrr ik krijg daar kippenvel van! :)
ja hoor probeer maar, zolang het bij nek schouders en neus blijft is het goed ;)

:p goed dat je niet weet hoe ik eruit zie, of je zou al lang niet meer willen proberen! :) :p

haha sorry, ben een meisje en geen lesbi:p ik bedoelde dat je gelijk naar je vriendjuh zou rennen om het te proberen en ik heb wel een foto gezien---> je bent echt niet lelijk hoor, ik vond het echt een leuke foto:) (maar sorry, ben echt geen lesbi:p )

bAnAnAqUeEn
2 July 2002, 16:07
Originally posted by chica


haha sorry, ben een meisje en geen lesbi:p ik bedoelde dat je gelijk naar je vriendjuh zou rennen om het te proberen en ik heb wel een foto gezien---> je bent echt niet lelijk hoor, ik vond het echt een leuke foto:) (maar sorry, ben echt geen lesbi:p )

hehe weet ik ook wel, had het aan je profiel gezien ;) ehhe
:( mijn vriendje woont vrij ver weg, en alsof dat nog niet genoeg is vertrekt hij morgen voor 3 weken naar milwaukee! :( en 2 dagen na zijn thuiskomst vertrek ik naar frankrijk voor 10 dagen :'(

chica
2 July 2002, 16:13
Originally posted by bAnAnAqUeEn


hehe weet ik ook wel, had het aan je profiel gezien ;) ehhe
:( mijn vriendje woont vrij ver weg, en alsof dat nog niet genoeg is vertrekt hij morgen voor 3 weken naar milwaukee! :( en 2 dagen na zijn thuiskomst vertrek ik naar frankrijk voor 10 dagen :'(

sjeeeeeeeee, das niet leuk:'( moet je hem vet lang missen!!!!!!:{

LoeLoe
2 July 2002, 21:35
Okay laten we even gaan chatten...:{

smaragdje
2 July 2002, 21:56
mijn vriend vind dat erg lekker..
ikzelf vind het ontzettend kietelen tenzij ik echt superonspannen bent.. dan ka ik het wel hebben..

Bobba.
2 July 2002, 22:25
Als je sex hebt, dat ze op je oorlelletje zuigt, dan hijgt ze meer! :)
Kom ik persoonlijk eerder van klaar maarja. Nooit gevraagt hoe dat bij andere is. :)