PDA

Bekijk de volledige versie : dit is heel dom maar kweenie wak moet doen


secretgirl
4 July 2002, 12:24
oke dit is nog al lullig voor me en k schaam me dan ook dood :o maarruh mn schaamlippen zijn btje blauwachtig en de rest is rood en het doet ook pijn.........dat is tog niet normaal of wel dan. wat moetk doen?:o

LoeLoe
4 July 2002, 12:32
Het zooitje daaronder wat meer rust geven..:{

2pac
4 July 2002, 12:34
ook een handie tip is naar de dokter gaan

secretgirl
4 July 2002, 13:47
rust geven, hoe bedoel precies :? kbedoel zit er heus niet aan te friemelen hele tijd ofzo kgooi dr ook geen parfum in ofzo zo dom benk nog niet dus ksnap ff niet hoe je et bedoelt :?


ennuh zie je me al zitten bij de dokter nou dokter et ziet daar beneden nog al raar uit
dokter: nou laat me es ff kijke :] :9~

bah.....

Nightwolf
4 July 2002, 13:56
lol :D tja de kans dat zoiets gebeurt...http://forum.leerlingen.com/ubb/tongue.gif

boertje
4 July 2002, 13:56
kdenk tog dat de dokter de enige is die je een beetje kan helpen.....

secretgirl
4 July 2002, 14:58
hellup

boertje
4 July 2002, 15:14
Originally posted by secretgirl
hellup

wat moeten we doen dan? moeten wij het dan gaan zitten onderzoeken?? je moet naar de dokter als je het niet vertrouwt........

Nightwolf
4 July 2002, 15:16
agreed.....gewoon naar de dokter gaan

Nickchange
4 July 2002, 15:29
De dokter is dat soort dingen wel gewend hoor (denk ik) ene ze hebben beroepsgeheim. En hij zou je echt niet uitlachen

Fallen_Engeltje
4 July 2002, 15:33
Nou ik moest met een blaasontsteking naar de dokter, een man dus , en iik zag er gruwelijk tegen op alleen dat bleek later helemaal nnie nodig, dus het valt allemaal wel mee dat naar de dokter gaan.

Sannuh
4 July 2002, 15:42
Originally posted by secretgirl
oke dit is nog al lullig voor me en k schaam me dan ook dood :o maarruh mn schaamlippen zijn btje blauwachtig en de rest is rood en het doet ook pijn.........dat is tog niet normaal of wel dan. wat moetk doen?:o

blauwachtig? nou lijkt me niet gezond...kzou maar naar de dokter gaan.

2pac
4 July 2002, 15:53
wat heb je te verliezen hij gaat heus geen foto´s nemen en aan ze vrienden laten zien

secretgirl
4 July 2002, 17:21
haha oke kijk et nog ff 2dagen aan en als et dan nie over is dan gaak wel naar de dokter

Chickel
4 July 2002, 17:27
Wat je hebt is niet echt iets mega bijzonders
als je t op dit moment hebt en t nooit eerder hebt gehad
tjaah een infectie lijkt me ook erg onmogelijk en ooit
gehoord van minder strakke boeken dragen scheelt
ook nog bets wel hoor :+

bAnAnAqUeEn
4 July 2002, 17:58
Originally posted by secretgirl
oke dit is nog al lullig voor me en k schaam me dan ook dood :o maarruh mn schaamlippen zijn btje blauwachtig en de rest is rood en het doet ook pijn.........dat is tog niet normaal of wel dan. wat moetk doen?:o

probeer misschien eens om wijde broeken te dragen, en onderbroeken die niet schuren ofzo, ook geen strings... en misschien moet je je daar elke dag wel heel zorgvuldig wassen met lauw water... nuja dat laatste zei een mevrouw die bij ons op school sexuele voorlichting kwam geven... maar het kan helpen!
en als het niet helpt, kan het echt geen kwaad om naar de dokter te gaan... ik ben ooit eens in het zwembad gevallen met mijn ene been nog op het droge, en mijn andere in het water, en mijn 'poep' was toen een beetje gescheurd, en er kwam heel veel bloed uit en zo, en toen zijn we ook naar de dokter (m)gemoeten, en die lachte er echt niet mee, die nam het heel serieus, heeft het ontsmet en zo en ja... dit maar om te zeggen dat je geen schrik moet hebben van dokters!

secretgirl
4 July 2002, 20:06
ik draag wijde broeken en haast geen strings maar xal et wassen met lauw water proberen

Nightwolf
8 July 2002, 23:20
:{

ramsesii
9 July 2002, 15:19
ik zei je toch om niet naakt in een rode mierenest te gaan zitten haha:) :) :)

WeirdVenTje
9 July 2002, 15:36
plaats anders even een foto'tje ervan kunnen wij kijken wat het mogelijk zou kunnen zijn:) (=grapje)

Nightwolf
9 July 2002, 15:41
http://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gif

secretgirl
9 July 2002, 17:40
Originally posted by WeirdVenTje
plaats anders even een foto'tje ervan kunnen wij kijken wat het mogelijk zou kunnen zijn:) (=grapje)

jammer joh;)

Isaac
11 July 2002, 18:39
Originally posted by WeirdVenTje
plaats anders even een foto'tje ervan kunnen wij kijken wat het mogelijk zou kunnen zijn:) (=grapje)

Heh,.. kwou net gaan posten: 'stuur maar foto kan ik es kijken :]' maar er iemand is me voor geweest :(


nah, jah.. gewoon naar de doc gaan lijkt me, mjah, makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk