PDA

Bekijk de volledige versie : Maanlanding Fake?


Brendovic
4 July 2002, 15:51
Wat denken jullie nep of echt?

Kheb nu ffies geen zin om die sies te gaan opzoeken maar er zijn veeeel sites dat ut nep is en waarpm. Wat denken jullie? is er ooit iemand op de maan geweest?

Nightwolf
4 July 2002, 15:52
neej hoor er is nog nooit iemand op de maan geweest :{ |:(

Nickchange
4 July 2002, 15:53
Volgens mij zijn ze wel echt op de maan geland hoor je neemt toch niet de hele wereld in de maling inclusief jezelf.

Brendovic
4 July 2002, 15:59
nee, kijkl het was de strijd Amerika Rusland en nu denken ze dat Amerika het gefaked heeft om Rusland "voor"te zijn.

Er zijn echt fokking veel sites, zoek maar is op
www.Google.nl
naar:
Fake moon
En Hoax

Nightwolf
4 July 2002, 16:01
ja dat gerucht is door Rusland verzonnen http://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gif

QQQ
4 July 2002, 21:19
Ja ik heb er is een stuk over gelezen in de Kijk. Het slaat puur nergens op. Ze zeggen dat het gefaked is in een studio en "bewijzen" ze door oa aan te geven dat de invalshoek van het licht niet klopt. Ondertussen hebben al die astronouten wel pure maansteen meegenomen dat onderzocht is en niet te faken is.

trekkurK
4 July 2002, 22:30
Bullshit, die amerikanen zouden een te groot risico lopen op ene schandaal. Met een telescoop kun je zo naar de maan kijken. Ik neem aan dat je dus ook wel naar die landing zou kunnen kijken.

Brendovic
4 July 2002, 22:45
Originally posted by QQQ
Ja ik heb er is een stuk over gelezen in de Kijk. Het slaat puur nergens op. Ze zeggen dat het gefaked is in een studio en "bewijzen" ze door oa aan te geven dat de invalshoek van het licht niet klopt. Ondertussen hebben al die astronouten wel pure maansteen meegenomen dat onderzocht is en niet te faken is.

Daar heb je geen mensen voor nodig.

koelkast
4 July 2002, 23:02
de maanlanding was heus wel echt gezien de maan te zien is met telescoop en nog steeds zijn de voetafdrukken en de amerikaanse vlag te zien op de maan


Rusland was een slechte verliezer :7

trekkurK
4 July 2002, 23:05
Dat bedoel ik dus.

Denden 100 piek
5 July 2002, 11:03
Ik heb hier niks tegenin te brengen,er was daadwerkelijk menselijk leven op de maan!!!

Brendovic
5 July 2002, 12:34
w8 ik ga vanaaf wel ffies die sires voor jullie op een rijtje zetten.

Denden 100 piek
5 July 2002, 12:39
Originally posted by Brendovic
w8 ik ga vanaaf wel ffies die sires voor jullie op een rijtje zetten. wazeggy

trekkurK
5 July 2002, 12:42
Hij gaat die sites op een rijtje zetten. (dnek ik)

Brendovic
5 July 2002, 12:42
http://www.lunaranomalies.com/fake-moon.htm


Jullie zeggen wel allemaal dat het wel echt is. Maar zonder er is goed naar te kijken. Ik zeg zelf niet dat het nep is maar de mogelijkheid is er zeker. En de russen zijn niet de mensen die er aan twijvelen. Dus dat slaat nergens op.

Btw, op due url boven aan staat ut in het engels allemaal uitgelegt.

trekkurK
5 July 2002, 12:44
Originally posted by Brendovic
http://www.lunaranomalies.com/fake-moon.htm


Btw, op due url boven aan staat ut in het engels allemaal uitgelegt.

Ik ben lui, vertaal het ff wil je?

-neo-
6 July 2002, 13:03
wat heeft het eigenlijk voor zin om op de maan te zijn??we kunnen er niet echt lang leven,dus het heeft echt geen zin en kost alleen maar poen,help er liever zieke mensen voor.

mitchel
6 July 2002, 13:58
ik denk dat je een beetje dom bent als je denkt dat het niet is gebeurt.

weet je hoeveel geld het allemaal heeft gekost?
en gaan ze de trip naar mars ook faken?

Brendovic
6 July 2002, 14:31
Originally posted by mitchel
ik denk dat je een beetje dom bent als je denkt dat het niet is gebeurt.

weet je hoeveel geld het allemaal heeft gekost?
en gaan ze de trip naar mars ook faken?

Jij begrijpt het niet helemaal volgens mij.
Kijk ik zeg niet dat het nep is maar het kan.

Kijk Amerika heeft nou eenmaal het doel de beste te zijn. ze wilden Rusland voor zijn met op de maan zijn. En dat zouden ze best kunnen faken om te laten zien van "kijk wij waren er" en dat het gewoon ergens op een vage afwerkplaats in een loods gefaked is.