PDA

Bekijk de volledige versie : Lastig....


Robby
5 July 2002, 13:54
Een vriend van mij ligt de ganzzzzzzeeeeee tijd te zeiken dat ie geen vriendin kan vinden. Nu belt ie net op om te zeggen dat ie zijn hele vakantie achter de computer door gaat brengen |:( |:( |:(

T'is echt een aardige gozer alleen ziet ie zelf niet in dat hij geen vrouwen scoort als ie de hele tijd de Microsoft Gast uitgaat hangen.... :[

Herkent iemand dit?????

Headliner
5 July 2002, 13:58
moettie ook niet zeuren dattie niemand ken krijgen :O

Robby
5 July 2002, 14:01
Originally posted by Santos
moettie ook niet zeuren dattie niemand ken krijgen :O


Precies, maar dat snapptie niet |:(

Mindy
5 July 2002, 14:02
Precies, maar dat snapptie niet|:(

moet je ut um duidelijk maken.

trekkurK
5 July 2002, 14:39
schopm achter die computer weg.

Jolie
5 July 2002, 16:07
Ik herken dat :+ ken ook wel mensen die zo zijn :)

Je moet egwoon zeggen: Als jij achter die computer wilt blijven zitten is prima als je mij dan maar niet aan de kop zeurt met dat gezeik ;)

Irene!!!!
5 July 2002, 18:22
ik ken ook van die mensen jah.. eigen schuld dikke bult :]

trekkurK
5 July 2002, 20:48
Ik zit veel achter de computer en toch heb ik een goed sociaal leven. Mijn tip:
Doe overdag wat je wilt achter de computer, maar 's avonds ga je gewoon naar maten toe of stappen ofzo.

Jolie
5 July 2002, 22:29
Originally posted by trekkurK
Ik zit veel achter de computer en toch heb ik een goed sociaal leven. Mijn tip:
Doe overdag wat je wilt achter de computer, maar 's avonds ga je gewoon naar maten toe of stappen ofzo.

8-) that's it 8-)

Irene!!!!
6 July 2002, 00:32
Originally posted by trekkurK
Ik zit veel achter de computer en toch heb ik een goed sociaal leven. Mijn tip:
Doe overdag wat je wilt achter de computer, maar 's avonds ga je gewoon naar maten toe of stappen ofzo.

dat doe ik, alleen dan andersom :D

Denden 100 piek
6 July 2002, 00:34
Afgezien van me vakantie naar Spanje gaat ik ook hele vakantie zoveel mogelijk achter de pc(forum onveilig maken,je bent gewaarschuwd).
Ik klaag dan ok niet dat ik niemand ken krijgen,ik ga me lot als een computernerd (eh..ik bedoel als een man)tegemoet!!!!

trekkurK
6 July 2002, 09:33
Originally posted by Denden 100 piek
Afgezien van me vakantie naar Spanje gaat ik ook hele vakantie zoveel mogelijk achter de pc(forum onveilig maken,je bent gewaarschuwd).
Ik klaag dan ok niet dat ik niemand ken krijgen,ik ga me lot als een computernerd (eh..ik bedoel als een man)tegemoet!!!!

Lijkt me helemaal niets, als het 25°C is buiten, en de zon schijnt super. Ga je dan niet weg achter je computer, of ben je zon nerd dat je die computer buiten zet om vervolgens verder te gaan?

Denden 100 piek
6 July 2002, 11:49
Originally posted by trekkurK


Lijkt me helemaal niets, als het 25°C is buiten, en de zon schijnt super. Ga je dan niet weg achter je computer, of ben je zon nerd dat je die computer buiten zet om vervolgens verder te gaan? ben je gek dat ding is zwaar man!!!|:( |:( |:(
Maar ik ga ook wel naar het strand en zo hoor,zolang er maar iemand met me mee gaat(een goede vriend komt deze vakantie ook in Zoetermeer dus dat gaat zeker gebeuren).
Voor de rest is het toch bijna altijd kutweer in de zomer(als ik buiten ben).
En buiten computeren doe ik trouwens lekker met me GBC,haha*)