PDA

Bekijk de volledige versie : Als je huis in de fik vloog, wat neem je dan mee?


ChristinaMilian
6 July 2002, 10:19
Stel, je huis vliegt in de fik. Wat neem je dan mee? Ik zelf kies toch voor mijn cdverzameling en mijn boekenkast. (hoe ik dat ga tillen is mij ook een raadsel... :? )

Headliner
6 July 2002, 10:27
Uhm.. mijn laptop, mijn consoles, mijn dvd collectie, en mijn (dure) kleren

:z

Headliner
6 July 2002, 10:28
Oh ja .. en mijn zonnebril :D

QQQ
6 July 2002, 10:58
Pffffff is dat nou het belangrijkste???

Nickchange
6 July 2002, 11:09
Ik zou mijn familie meenemen naaar buiten:{ En verder zie ik wel:)

Nightwolf
6 July 2002, 11:18
aannemend dat m'n familie buitenstaat O-)

m'n computers, alle cd(-rom)'s, stereotoren, gsm, tv, wat kleren, m'n parkieten, bankafschriften en dat was t wel geloof ik :) O-)

-neo-
6 July 2002, 11:24
mijn hond,mijn gamecube,mijn geld,mijn kleren,mijn GBA,mijn spellen v/d consoles,en de rest dragen mijn ouders wel

smaragdje
6 July 2002, 11:39
mijn Dochter en mijn katten. en mijn vriend als hij aanwezig is.... de rest laat ik achter... dat is toch allemaal maar materiaal en is vervangbaar..

-neo-
6 July 2002, 11:40
wacht ff,ik koop daarna de spellen gewoon weer,en de console,en ik neem dan alleen mijn memocard mee(lekker licht)

Denden 100 piek
6 July 2002, 12:12
Me tv,me pc(en bijhorende onderdelen en snoeren)me boxen en versterkers,me spelletjes(pc en playstation)gameboy+spelletjes me lavalamp,me boeken,me knuffels,me bed(is lekker bed hoor!),me bank,me videobandenverzameling,me 2 DVD-tjuhs,me stripboeken,me foto's,me bordspellen(die zijn fantastisch),me fototoestel(en als het even kan met rolletje derin:) ),me vakantiedagboek,me discolamp,me aliens,me robots,me wekker,me furby(of hoort ie bij knuffels?),me Power Unlimiteds,me posters,me playstation en alle frutseltjes die op me bureau staan.

Als ik echt in tijdnood ben dan doe ik een snelle graai om me heen met de hoop me foto's,fototoestel en me lievelingsknuffels mee te nemen.
(heel misschien nog me playstation*) )

-neo-
6 July 2002, 12:15
zeker een verhuiswagen nodig:)

Denden 100 piek
6 July 2002, 12:18
Originally posted by miyamoto
zeker een verhuiswagen nodig:) Die heb ik dan ff snel bij de hand|:( :)

-neo-
6 July 2002, 12:30
vast,hmm,zou wel handig zijn!

Mindy
6 July 2002, 12:35
eerst zorgen dat mn ouders en broers buiten staan


en dan:
foto's
sieraden die voor mij van waarde zijn(o.a sieraden van mn overleden oma:'()
ennuh..tja..kdenk dat dat het wel es....OJA
MN KONIJNTJUUUUUH(die ik nog nie heb,maar binnen 2weken krijg ik die:D)
en de katten(alle 3...hoek da ga doen week nie maja...)

trekkurK
6 July 2002, 13:51
Jullie huizen staan in de fik hoor, jullie hebben geen zeeen van tijd neem ik aan.

Als mn familie buiten staat zou ik eerst wat kleren fixen. Vervolgens denk ik foto's. Als ik dan nog tijd overheb zou ik voor cd's en stereo's gaan enzo.

Brendovic
6 July 2002, 14:42
Originally posted by Direwolf
aannemend dat m'n familie buitenstaat O-)

m'n computers, alle cd(-rom)'s, stereotoren, gsm, tv, wat kleren, m'n parkieten, bankafschriften en dat was t wel geloof ik :) O-)

Je bankafschriften? Hoezo die? alleen je pinpas of ID is toch wel goed genoeg? gewoon je portomonnee dus:D

Nightwolf
6 July 2002, 14:45
pinpas neem ik ook mee ja maar die zit in m'n portemonnee en die heb ik standaard altijd bij me ;)

Toto
6 July 2002, 14:53
eerst ff blussen:)

!Y!US!C!30X
6 July 2002, 15:14
uhm me pctje, en al mijn cdtjes! voor de rest hoef ik nix mee..

nevaeh1987
6 July 2002, 15:30
flappiej :) En cd's... waarschijnlijk foto van joyce ook...

Babysmurfie
6 July 2002, 18:04
Zo'n computer lijkt me nogal zwaar om te dragen...
Ik denk eerst zien dat mijn familie buiten is, en dan wat kleren, cd's.
Dat is het wel ver.

trekkurK
6 July 2002, 18:27
Originally posted by DaSuperEvy
Zo'n computer lijkt me nogal zwaar om te dragen...
Ik denk eerst zien dat mijn familie buiten is, en dan wat kleren, cd's.
Dat is het wel ver.

Zo heel veel weegt een computer niet hoor. maar al die snoeren die met elkaar in de knoop zitten zijn het probleem.

Bird Of Prey
6 July 2002, 19:35
nou...ik weet niet hoe sommige mensen t voor mekaar kunnen krijgen om zoveel mee te nemen, t ligt er ook maar aan hoe ernstigs de brand is, maar als t echt erg is zou ik iig de verzekeringspapieren meenemen (als me ouders dat niet doen), zodat vervangbare spullen door de verzekering zijn gedekt

verder zou ik mschien me ps2 meenemen met me favo spellen en zou ik helpen om de pc mee te krijgen, verder zou ik t niet weten, maar tis ook wel makkelijker gezegd dan gedaan, nu heb je t makkelijk voor t zeggen als alles veilig en ok is, als t huis echt in de fik staat ben je wel in paniek en denk je denk ik er eerder aan hoe je veilig uit t huis kan komen

Jolie
6 July 2002, 19:35
Als mijn familie buiten is dan zou ik mijn computer zo goed en zo kwaad als het kan naar bbuiten vervoeren...en Uiteraaaaard op nummr 1. de hond en het konijn maar goed die zullen dan ook wel buiten zijn O-)

LoeLoe
6 July 2002, 20:26
Nou heb ik weleens over na zitten te denken eigenlijk.

Stel ik lig in bed en het huis staat in de fik, dan trap ik eerst de mensen uit hun bed die dan toevallig in dit huis slapen. Dan trek ik een deken mee en prop al me fotóboeken in een tas (die heb ik toch zat op me kamer liggen dussuh..).

Verder neem ik me telefoon mee om 112 te bellen en daarna familie/vrienden/etc...en de rest is bijzaak en vervangbaar.

Foto's en mensen zijn gewoon het belangrijkste, die kun je nooit vervangen...nooit.

dark-annetje
6 July 2002, 20:28
Originally posted by 1120611
Ik zou mijn familie meenemen naaar buiten:{ En verder zie ik wel:)

Hertog_Joost
6 July 2002, 21:30
Eerst brandkistje met officiële papieren (paspoorten e.d.)
Fotoalbums
En dan alles van waarde wat ik bij elkaar kan graaien...

GanGstereMineM
6 July 2002, 23:14
mijn playstation, mijn game cube, mijn P.c. mijn t.v. mijn broertje... oh nee laat die maar zitte..

voor de rest weet ik het niet zo...

Jolie
6 July 2002, 23:16
foto's ja...ook belangrijk :)

Nightwolf
7 July 2002, 00:13
Originally posted by LoeLoe

Foto's en mensen zijn gewoon het belangrijkste, die kun je nooit vervangen...nooit.

true......foto's was ik vergeten :{ die zal ik ook meenemen dan :)

klootzak
7 July 2002, 00:20
mijn pen, kladblok en alle lyrics/gedichten/raps die ik kan redden.
voor de rest fuk ik nergens om, zou alleen zonde zijn..

bAnAnAqUeEn
8 July 2002, 19:18
Originally posted by 1120611
Ik zou mijn familie meenemen naaar buiten:{ En verder zie ik wel:)

gij moet meedoen aan een mister verkiezing ;) =cliche antwoord he!! :)

ik zou de pc mee naar buiten sleuren :) neee nee eigenlijk niet
mijn gsm, euhm kleren, mijn kussen en alles wat ik van mijn vriend gekregen heb :D :? zeg ook maar iets, weet ik veel!

Irene!!!!
9 July 2002, 04:24
als mijn familie al buiten is he, weet je wat ik zou doen? ik zou mijn raam open doen en alles wat ik belangrijk vind en niet breekbaar is gooi ik uit het raam :D
dan ga ik (als het veilig is) gewoon naar beneden en daar buiten of ga ik naar de logeer kamer en ik via zo'n dakje die boven de deur hangt naar beneden en anders spring ik gewoon :D

2pac
9 July 2002, 10:20
mijn lara croft+2pac posters me mobiel en wat geld en kleren

-neo-
9 July 2002, 11:04
ik zou de brandweer bellen en proberen te blussen,hoef je teminste je niet kreupel te sjouwen

2pac
9 July 2002, 11:21
Originally posted by miyamoto
ik zou de brandweer bellen en proberen te blussen,hoef je teminste je niet kreupel te sjouwen

ook een optie

-neo-
9 July 2002, 11:31
zolang het maar niet nu gebeurd(huis in de fik)want ik moet een scheet laten

Bird Of Prey
9 July 2002, 13:32
Originally posted by miyamoto
zolang het maar niet nu gebeurd(huis in de fik)want ik moet een scheet laten

*houd aansteker bij windtunnel* :p :]

-neo-
9 July 2002, 16:36
autsj,zeker dat dat wel zeer doet

secretgirl
9 July 2002, 17:36
kheb dr al wel es aanged8 ja ik neem mee

-fotoalbums
-wat lievelingsknuffels
-mn soort van dagboeke (ja btje vaag verhaal)
-medailles waar ik egt voor heb moete knokke
-mn mobiel

btje egoistische keuzes maar ja O-)

Irene!!!!
10 July 2002, 04:10
Originally posted by miyamoto
zolang het maar niet nu gebeurd(huis in de fik)want ik moet een scheet laten

daar kun je toch mooi het brand een beetje mee blussen :]

BWM
10 July 2002, 09:35
Ik zou mijn magic iig laten staan... Het is weliswaar flink wat waard maar het is voor meer verzekerd dan ik ervoor heb betaald(A)...

-neo-
10 July 2002, 10:03
Originally posted by Irene!!!!


daar kun je toch mooi het brand een beetje mee blussen :]

blussen???dan ken je mijn scheten niet!!dan ligt half nederland overhoop

Fallen_Engeltje
10 July 2002, 12:13
woooooooooooow, in et kwadraat, wat dacht je van je FOTOALBUMS,|:( die lijken mij nie vervangbaar. Ik wed dat ik die toch et eerst wil hebben, waarschijnlijk wel onze dvd's en de dingen waar ik heel erg gehecht aan ben, maar fotoalbums zijn voor mij denk ik toch et belangrijkst.

Hertog_Joost
10 July 2002, 13:26
Originally posted by Fallen_Engeltje
woooooooooooow, in et kwadraat, wat dacht je van je FOTOALBUMS,|:(

Ehh, je doet alsof je de eerste bent die dit roept...

Fallen_Engeltje
10 July 2002, 14:06
Originally posted by Hertog_Joost


Ehh, je doet alsof je de eerste bent die dit roept...

ja ik wil graag de aandacht hebben, nee ik had de topic nog nie helemaal gelezen mijn excuses hier voor hoor:(

Hertog_Joost
10 July 2002, 14:16
Nou, gij zijt vergeven hoor :)

The6thgate
10 July 2002, 14:49
ik zou snel mn klerenkast leegroven,mn radio zou k ook wel mee willen nemen maja, dat gaat wat lastig dus zou k wat dingen van mn bureau graaien....ehm....vast nog wel wat maar kom ik nie op:o
Dan zou k naar beneden rennen, honden meenemen(hoewel ouders dat wel zouden doen)
o ja, ik zou iig wat van mn muziekcollectie proberen te redden:Y)

Fallen_Engeltje
10 July 2002, 20:28
Originally posted by Hertog_Joost
Nou, gij zijt vergeven hoor :)

ja daar ebn ik toch wel heel erg blij mee, hihi:D

MarkNMGN
10 July 2002, 21:07
ik zou me oma van der rolstoel afpleuren en die rolstoel meenemen....... owjah en me Seizoenskaart!:D

-neo-
11 July 2002, 08:23
ken je leeker rijden zeker!

jessiej
28 July 2002, 22:11
mn katje, en mn fotoalbums, die zijn onvervangbaar. de rest boeit me weinig, ms mn dagboeken en bireven van mn vrienden maar die heb ik allemaal bij mn fotoalbums liggen dus die sleep ik toch wel mee dan ;)

admiral95
30 July 2002, 17:46
mijn poes me vader en me moeder en dat is het, ( en me pocket om 112 te belloen)

MilkyWayz
30 July 2002, 18:33
mijn katjes, en mijn gedichten en tekenbundel (dat heb ik in 1 map zitten) laat ik ook zeker niet liggen

TheGroovMaster
31 July 2002, 14:24
me broek (waar me portomonee inzit), me familie pak condooms, me tas waarmee is ga zwerven en een petje voorals me aar niet zit.
ow en als het winter is kom ik wel bij jullie langs, onderdak vragen of wat kleren.

Pakspul
31 July 2002, 14:26
ouders, dieren

als het nog kan spullen met emotionele waarde

chica
31 July 2002, 16:39
mn ouders en zus, mn katten, parkiet ennuh mn knuffeltje die ik van mn oma gehad heb en die andere (duidelijk he:p ) mn pop die ik al 13 jaar heb, HEEL VEEL EMOTIONELE WAARDE VOOR MIJ:) ennuh.........telefoon en paar cd's

CyberD
1 August 2002, 15:01
Geld, (bank)pasjes, id et c. et c. :)

Verder nog de inhoud van de koelkast...kan van pas komen als je geen geld hebt... :P

SliMtm
2 August 2002, 00:30
Hmz onze kat.. (mijn familie loopt zelf (neem ik aan:? )).. das het belangrijkst..

-neo-
2 August 2002, 09:00
je kat heeft toch ook poten(neem ik aan)??

Robby
2 August 2002, 10:17
Mijn bed (duur :p )portemonnee, Robbie cd's, mijn "The Clash" Tshirt (die roelt) :p :p :p

dark-annetje
2 August 2002, 11:13
mijn familie en mijn hond, vind ik toch het belangrijkste!

Plankje
3 August 2002, 02:27
ik zou iig mun harddisk meenemen of desnoods mun hele computer. Voor de rest neem ik mee wat ik grijpen kan

Luigi
5 August 2002, 21:49
Originally posted by -neo-
zolang het maar niet nu gebeurd(huis in de fik)want ik moet een scheet laten !!!WAARSCHUWING!!! gasmaskers op!!!!! !!!!WAARSCHUWING!!!!

dark-annetje
6 August 2002, 13:38
en mijn lieve hond,
en mijn lieve kippen,
maar de kippen zitten buiten in de tuin, dus dat hoeft al niet
:)

Pearltje
8 August 2002, 16:40
Ehm.. tsja.. me foto albums + familie (doe es gek :p) m'n CD tjes, me portemonnee, stereo & m'n deken (voor als het koud is buiten en de brand misschien een beetje mee te blussen) Enne misschien graai ik nog wel wat meer dingetjes mee die in me buurt ligge...

Diz
8 August 2002, 20:00
Ben goed verzekerd, dus het enige wat ik mee zou nemen, zijn mijn drie ontzettend lieve katten!!

anouk
9 August 2002, 12:00
Ik hoop dat t vuur even wacht want ik wil mn computer eerst even van de zolder meenemen, mn playstation2, mn beer en mischien n foto album...

bootje
9 August 2002, 16:08
alles dat leeft en een paar persoonlijke spullen zoals brieven en dergelijke. dingen die je kopen kan, zijn me niet echt belangrijk!

meiske
9 August 2002, 16:13
het enige wat ik mee neem is me porto en mobiel oja en een doos vol rommerl (zie belangrijke dingen) kleding nouja daar heb ik dus echt geent ijd voor, en zou ik het hebben doe ik het wel,

halladio
9 August 2002, 18:28
mn familie mn kleding en me geld ik hecht niet echt veel waarde aan spulletjes enzo.. Me kleding alleen een beetje dat zou ik meenemen en foto's van mn dode oma