PDA

Bekijk de volledige versie : als je moet kiezen


-neo-
6 July 2002, 12:03
stel,de maffia(bijvoorbeeld)heeft jou en je famillie te pakken,ze zeggen:1 iemand moet dood van jullie,wie kies je??

-neo-
6 July 2002, 12:04
je moeder;
je vader;
je zus;
je broer;
je opa;
je oma;
je neef;
je nicht;
je oom;
je tante.

Nightwolf
6 July 2002, 12:07
ik ga me dan als een held gedragen en kick ik hun ass :]

-neo-
6 July 2002, 12:13
als ze met veel zijn,mollen ze jou EN je familie,maar ja,je kan het proberen(ik zou het ook doen als ik denk dat het kan lukken,als ze bijvoorbeeld maar met 2 zijn)

Denden 100 piek
6 July 2002, 12:15
Mezelf en als dat geen optie is bestorm ik ze zodat ik alsnog zelf doodga...weet ik veel,hoe moet ik nu weten hoe ik me in zo'n situatie gedraag?

-neo-
6 July 2002, 12:16
oja,jezelf moet er ook bij.

Mindy
6 July 2002, 12:53
nou ga ik n heel serieus en sentimenteel antwoord geven:

ik zou mezelf op offeren,want ik zou er niet mee kunnen leven om 1 van mn ouders of broers te moeten missen...

trekkurK
6 July 2002, 13:38
Ik denk dat ik mezelf zou kiezen. Hoewel ik dat een moeilijke keuze zou vinden. Ik zat ook te denken aan mn opa en oma, die hebben al een heel leven gehad.

nevaeh1987
6 July 2002, 15:36
Originally posted by trekkurK
Ik denk dat ik mezelf zou kiezen. Hoewel ik dat een moeilijke keuze zou vinden. Ik zat ook te denken aan mn opa en oma, die hebben al een heel leven gehad.

dat zouden me opa en oma waarschijnlijk zeggen... dat hun t wel willen... ik zou toch zeker wel mezelf kiezen ook.

trekkurK
6 July 2002, 16:07
Trouwens, dr klopt iest niet aan mn antwoord.
1- ik heb geen opa's meer
2- 1 van m'n oma's wordt dit jaar 90, dat mag ze van mij wel mee maken. Ik zou dus zowieso mezelf kiezen(ik wil niet 1 van de oma's discrimineren.

Jolie
6 July 2002, 17:35
mezelf...moet er niet aan denken dat ik dan verantwoordelijk ben voor de dood van 1 van mijn familieleden :x

trekkurK
6 July 2002, 17:38
Originally posted by Jolijntjer
mezelf...moet er niet aan denken dat ik dan verantwoordelijk ben voor de dood van 1 van mijn familieleden :x

Doet me denken aan 'De aanslag' van harry mulish: Je doet wat je doet. Jij bent niet verantwoordelijk voor de dood van je familie leden, dat zijn die personen die ze afknallen.

dark-annetje
6 July 2002, 20:33
ik zou mijzelf opofferen, ik zou er niet mee kunnen leven als ik de dood van een familielid van mij op mun geweten zou hebben....

maar als ik ECHT moet kiezen zou ik een oom van me kiezen die ik niet mag, gnagnagna:] 8{ 8* :+

Chickel
6 July 2002, 22:08
mezelf en als die gasten dat niet goed vinden dan
maar mn nicht zie er 1 keer in de 2 a 3 jaar en heb
dus ook de minste band met haar mjaah
ach als die situatie er ooit van zal komen
zou ik denk ik heel andes handelen :?

bAnAnAqUeEn
6 July 2002, 22:10
mijn tante, die heeft het leven van mijn grootouders, mijn oom, mijn neef, mijn nicht en zowat iedereen van onze familie verpest! :[