PDA

Bekijk de volledige versie : Agressief


Brendovic
6 July 2002, 23:27
Hebben jullie het ook wel is dat je van bepaalde dingen gewoon heel agressief word?
Ik word bijv bij voorbaad al agressief van Ranja en Kano koeken. Vooral die met nootje.

Of van dat gezeik van een bepaald iemand over een paard waar ze echt al jaarrrreeeeeeeeennnnnnnnn voor spaart.

wowo ik kan er echt niet tegen.

Lu-Cky
6 July 2002, 23:29
BLOSSOM!!!

Ik wil haar wel geld Doneren.....

Ik kan wel wat Duiten Missen.....:9

Irene!!!!
7 July 2002, 00:00
van een fluitende broer |:(

Chickel
7 July 2002, 00:15
Nou hmmz agressief als mn vriendje zn bek niet houd
als ik sjaggo ben ;) :{ :) :O :x :Y)

klootzak
7 July 2002, 00:27
ik wordt aggresief van:

- mensen die mij naaien,
- mensen die mij bedreigen,
- smarties :P

Chickel
7 July 2002, 01:48
hehehehe waarom nou weer smarties ....:9

trekkurK
7 July 2002, 02:40
Als je een gezellige avond stappen bent, dan is er vervolgens 1 vechtpartij ofzo, en meteen is je hele avond naar de kloten.

Plankje
7 July 2002, 10:17
ik word aggresief van alles waar ik me aan erger.

Denden 100 piek
7 July 2002, 10:59
Van irritante stukken in een game als bugs die je vast laten zitten of een puzzel die ik niet op kan lossen.
Bepaalde reclames wrd ik ook helemaal gek van,als shampoo reclames of amateuristische Tell Sell reclames met als absolute winnaar de waterbeddenconcurrent.
Dan ben ik dus helemaal door het dolle heen(ja,het is wat!!!):[ :[ :[

GeldMaker
7 July 2002, 10:59
waar ik echt sla neiginge van krijg is bekrompenheid |:( en egoïsme op grote schaal (dus niet je eigen koekje op willen eten, maar wel het zeiken over belasting als je 4 ton per jaar maakt).....

trekkurK
7 July 2002, 11:32
Originally posted by Denden 100 piek

Bepaalde reclames wrd ik ook helemaal gek van,als shampoo reclames of amateuristische Tell Sell reclames met als absolute winnaar de waterbeddenconcurrent.

Daar kan ik juist de hele dag naar kijken. Dan lig ik de hele dag dubbel van het lachen. Maar ik vind het ook knap van die lui, zij lullen gewoon uren aan elkaar vast.

Babysmurfie
7 July 2002, 17:42
Van:-Zingende(vals)/fluitende broer als ik nog slaap
-Discriminatie/Ongefundamenteerde vooroordelen(zijn die
niet altijd ongefundamenteerd eigenlijk?)
-Mensen die mij pijn doen

Headliner
7 July 2002, 17:56
Wekkerradio om half 7 's ochtends :[ (als ik naar school moet) :[

Fade of Light
7 July 2002, 18:02
als iemand mij wakker maakt, en al helemaal als ze meteen een wastlijst opnoemen met dingen die ik nog moet doen die dag

QQQ
7 July 2002, 18:03
Ik wordt agressief van me broer die denkt dat ie de baas is over iedereen en dat helaas over mij ook is omdat ie sterker is.
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
k*tbroer g*dv*rd*mm* f*ck y** grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[
Met zn kutopmerkingen elke dag over mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Babysmurfie
7 July 2002, 20:02
Ah ja, ik kan er ook absoluut niet tegen om wakker te worden door een wekker, ben ik heel de dag niet te genieten:+

Brendovic
7 July 2002, 22:51
Jah maar ik bedoel dit niet echt.
ik bedoel meer agressief van echt agressief!
Bijv.
Als je een breezah chick ziet lope en je kijkt er echt zo in de ogen van , je voelt je lekker maar als ik wil bal ik je wel binnen 10 min jah! zo zielig ben je. En ze kijkt echt zo terug van wowo ik ben lekker maar waarom kijkt hij niet naar me bil als hij voorbij loopt?

Blossom
7 July 2002, 22:55
ik wordt agressief van mensen als brendovic, alleen waarom weet ik nog niet

Irene!!!!
7 July 2002, 23:55
Originally posted by Irene!!!!
van een fluitende broer |:(

en als iemand je vroeg uit bed wil halen en ze de deur niet dicht doen en het licht aan laten |:( ben ik meteen helemaal wakker en chagerijnig|:(

Nightwolf
8 July 2002, 00:01
net goed :p

Brendovic
8 July 2002, 13:27
Originally posted by Blossom
ik wordt agressief van mensen als brendovic, alleen waarom weet ik nog niet


hahaha ga ga je me nu slaan?

Robby
8 July 2002, 14:59
Ik word echt aggresief van me dikke buurvrouw!!!!!!! Ze is werkloos en laat echt 1 a 2 keer per uur de hond uit voor ons huis in de struiken omdat ze de 10 meter extra naar de hondenshitdeponeerplein niet AANKAN :r |:( |:( :r |:( :r |:( |:(

En kanokoeken met nootje zijn lekkah, ik kan alleen niet tegen die vorm van die dingen :[ :[ zoooooooo kano!!!!!! :+

Robby
8 July 2002, 15:03
Originally posted by Brendovic
Jah maar ik bedoel dit niet echt.
ik bedoel meer agressief van echt agressief!
Bijv.
Als je een breezah chick ziet lope en je kijkt er echt zo in de ogen van , je voelt je lekker maar als ik wil bal ik je wel binnen 10 min jah! zo zielig ben je. En ze kijkt echt zo terug van wowo ik ben lekker maar waarom kijkt hij niet naar me bil als hij voorbij loopt?


BrEeZaHcHiCkZ zijn idd nogal vervelend :'(