PDA

Bekijk de volledige versie : eerste keer


bAnAnAqUeEn
7 July 2002, 18:39
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!

:? :o

corneweb
7 July 2002, 19:45
eens is de eerste keer, dat geldt voor iedereen.
zo ook voor jou en je vriendje.
en dat jullie allebei geen ervaring ermee hebben dat maakt in jullie geval helemaal niks uit.
voor niemand overgens.
:+
je moet jewoon doen wat jij denkt dat je leuk vind en dan zien hoe de andere erop reageerdO-) .
of praat er eens over, wat jij en hij lekker vind.
dan kun je je daaran alvast een voorbeeld van nemen.

suc6 ermee...

bAnAnAqUeEn
7 July 2002, 20:46
Originally posted by corneetje
eens is de eerste keer, dat geldt voor iedereen.
zo ook voor jou en je vriendje.
en dat jullie allebei geen ervaring ermee hebben dat maakt in jullie geval helemaal niks uit.
voor niemand overgens.
:+
je moet jewoon doen wat jij denkt dat je leuk vind en dan zien hoe de andere erop reageerdO-) .
of praat er eens over, wat jij en hij lekker vind.
dan kun je je daaran alvast een voorbeeld van nemen.

suc6 ermee...

tnx, ge zijt ne schat, toch iemand die een beetje met de mensen inzit... :{ :*

LoeLoe
7 July 2002, 20:47
Gewoon lekker aanklooien joh :+

bAnAnAqUeEn
7 July 2002, 20:56
Originally posted by LoeLoe
Gewoon lekker aanklooien joh :+

aanklooien? :?

cruiser
7 July 2002, 22:54
*) de eerste keer ... is altijd de spannendste keer. Niet dat het daarna dat niemer is maar ... denk gewoon : als je het allebei zeer hard wil, en je er alletwee volledig achter staat om het te doen, dan komt alles gewoon vanzelf.

Het is geen test, examen ... maar plezier, genieten.


Toi toi

boertje
8 July 2002, 11:30
ik was de 1e x zooooooooo zenuwachtig........:o

Rijntje
8 July 2002, 11:50
pfff ik heb hetzelfde man :S

Sir_Psycho
8 July 2002, 21:23
mijn eerste keer is net achter de rug, met het voordeel dat we wel al langer aan beffen/pijpen/trekken/vingeren deden...

ik was erg zenuwachtig enzo, en ja het enigste dat ik je kan aanraden is niet teveel focusen op het goed doen, maar meer op het genieten

corneweb
11 July 2002, 21:02
en...?
al iets gebeurd...?
vertel het ons....
O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

bAnAnAqUeEn
12 July 2002, 13:42
Originally posted by corneetje
en...?
al iets gebeurd...?
vertel het ons....
O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

mmmmm wat kan er gebeurd zijn als hij in amerika zit en ik in belgië? en neeeee ik bedrieg hem ni :p

Christalletje
13 July 2002, 17:54
Hmm

tbelangrijkste is dat jullie op je gemak zijn en niet alleen op jezelf gefoced.

Ik kan wel allemaal tips gaan geven maar dat maakt t alleen maar geforceerd.

Doe het gewoon als het moment daar is, en niet denken van oh jee morgen of o jee straks. Schiet niet op.

Je kan er natuurlijk ook samen over praten, en vragen wat hij er van vind.... just relax en t komt als het komt

o ja wel veilig doen, zorg dat je aan de pil bent of dat je condooms op handbereik hebt liggen, want als je moet opstaan om naar die dingen te zoeken is dat echt niet leuk ;-)

I_LOVE_JORDY
14 July 2002, 19:12
Originally posted by bAnAnAqUeEn
wat? hoe?.....



dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!

:? :o

probeer het op zijn hondjes de eerste keer die beestjes die hebben ook geen ervaring maar alles gaat goed toch ? :p
gewoon flink eronder rammen 8-) de rest komt allemaal goed 8* 8* 8*

Love_Nienke
14 July 2002, 19:18
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje:Y) 8{

The6thgate
14 July 2002, 19:44
Originally posted by Love_Nienke
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje:Y) 8{
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

bAnAnAqUeEn
14 July 2002, 20:02
Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje:Y) 8{


|:( ik ben geen hoer, en zeker geen schaap
ik ben dus geen schaapshoer |:(

Techno16
17 July 2002, 15:38
Originally posted by Love_Nienke
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje:Y) 8{

DAMN toen ik dit lag kreeg ik de tranen in mijn ogen van het lachen hahahahahahahha :D :D :D :D hij heeft wel humor hoor.... maar hij heeft WEL geleik want je moet er niet zo moeilijk over doen en al die theorieen en shit moet je allemaal niet van uit gaan of wat andere zeggen je moet gewoon PROBEREN en EXPERIMENTEREN ZOLANG HET MAAR SAFE GAAT :P :P :D :D :D

corneweb
17 July 2002, 21:06
zo is dat, meid !
en voor de eerste keer moet je er juist de tijd voor nemen.
dus niet in 5 minuten.
op je gemak en niks overhaast.
als je wil kan ik je wel inwijden ;)

The6thgate
17 July 2002, 21:22
Originally posted by corneetje
als je wil kan ik je wel inwijden ;)
OMGhttp://www.heerenvanh7.nl/smilies/bonk.gif

Nightwolf
17 July 2002, 21:24
:{

wat zijn dat voor lame antwoorden zeg :?

corneweb
17 July 2002, 21:56
ff een geintje tussendoor kan wel hoor....:9

klootzak
17 July 2002, 23:33
Originally posted by Direwolf
:{

wat zijn dat voor lame antwoorden zeg :?

Wat is jou visie op een correct antwoord, dan ?