PDA

Bekijk de volledige versie : Winkelpersoneel


AngelHeart
13 July 2002, 04:19
Hmmz,

Ik vind het vreselijk als ik een leuk broekie ofzo in de kledingwinkel wil gaan kopen en je bent amper binnen, en direct stormt er een meid of kerel van die winkel op je af en vraagt of je iets speciaals zoekt met zo'n nepvriendelijke glimlach op zijn/haar kop!

Ik wil gewoon lekker soms alleen maar kijken en ik kom zelf wel naar iemand toe als ik dat nodig vind, ja??!! Ik word daar helemaal gek van!!!!

Nou groetjes,

Plankje
13 July 2002, 08:42
hmz ik zeg altijd dat ik gewoon ff wat rondkijk :)

Headliner
13 July 2002, 08:54
Ja precies, of je moet ze gewoon negeren, dat helpt ook best wel vaak, dan lopen ze weer weg :D

MilkyWayz
13 July 2002, 12:16
ik vind t jíúst leuk als ze op me afkomen om te vragen of ze kunnen helpen...ik bedoel, dat laat toch een beetje klantvriendelijkheid zien.....ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik iets stond af te rekenen o.i.d. en dat dat mens achter de kassa gewoon zat te ouwehoeren met een collega ofzo...dáár erger ik me pas aan..
maarjah, t kán vervelend zijn ja :p

Bird Of Prey
13 July 2002, 12:47
mjah...t laat klantvriendelijkheid zien jah, maar soms kijk je alleen wat rond, en je kan altijd nog om hulp vragen als je t nodig hebt

als mensen met elkaar praten achter de kassa vinnik t ook niet eens zo erg, zolang ze hun werk maar ( zo goed en snel mogelijk) blijven doen

Plankje
13 July 2002, 14:53
Originally posted by Bird Of Prey
mjah...t laat klantvriendelijkheid zien jah, maar soms kijk je alleen wat rond, en je kan altijd nog om hulp vragen als je t nodig hebt

als mensen met elkaar praten achter de kassa vinnik t ook niet eens zo erg, zolang ze hun werk maar ( zo goed en snel mogelijk) blijven doen
mja maar ik heb ook wel s gehad dat ik zowat 10 min moest wachten omdat de cassiere zo nodig een gesprek moest hebben met diegene voor mij

Bird Of Prey
13 July 2002, 15:37
Originally posted by RickClan

mja maar ik heb ook wel s gehad dat ik zowat 10 min moest wachten omdat de cassiere zo nodig een gesprek moest hebben met diegene voor mij

aha, da's idd wel zwaar irritant, met elkaar praten doe je maar nadat je klaar bent met je werk ofzo, desnoods geef je je telefoonnummere op zodat je nog ns contact op kan nemen, maar in zo'n situatie waarin jij je bevond is t zwaar kut jah, zaol me niks verbazen als die cassiere nog aardig wat klachten heeft gehad

Babysmurfie
13 July 2002, 18:56
Als die verkopers je willen helpen, niets mis mee.
En als je het niet wil, zeg dan gewoon dat je even rondkijkt.

AngelHeart
13 July 2002, 19:19
Hmmz,

Eigenlijk zou het winkelpersoneel al moeten weten dat je logischerwijs altijd eerst toch rustig wilt rondkijken en dan vanzelf met een vraag komt als je het niet kan vinden?? Nou?

Oja, dat heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat dus de klant (ikke dus!!!) lekker mag staan wachten bij de kassa omdat mevrouw de kassajuffrouw zonodig aan meneer de kassameneer moest vertellen wie met wie is vreemdgegaan!!! Nou ja........!!!

''Hallo!!!! Ik sta hier niet voor niets bij de kassa hooooor!!!! Ik wil betalen!!!'' En dan ook helemaal geen excuses van dat ze mij hebben laten wachten!!! Dat geklets doen ze maar in hun eigen tijd of in één van de duizenden chatboxen! Ja, toch??

Doei doei!!

DutchECK
14 July 2002, 10:46
1: De vraag 'kan ik u helpen' vind ik juist niet irritant, maar goed.
2: Het is wel irri als winkelpersoneel tegen elkaar gaat praten terwijl jij geholpen wil worden (aan de kassa dus)

Bird Of Prey
14 July 2002, 13:28
Originally posted by AngelHeart
Oja, dat heb ik ook wel een aantal maal gehad, dat dus de klant (ikke dus!!!) lekker mag staan wachten bij de kassa omdat mevrouw de kassajuffrouw zonodig aan meneer de kassameneer moest vertellen wie met wie is vreemdgegaan!!! Nou ja........!!!

tja, als t collega's zijn zouden ze t ook tegen mekaar kunnen vertellen in de pauzes

chica
14 July 2002, 13:39
nou, ik zit zelf achter de kassa:p Maar tis vet irritant als ik probeer met iemand af te rekenen en die gaat een gesprek beginnen met een collega van me en dan staat ze daar 10 minuten te kletsen terwijl ik wil afrekenen:[ OF als ik iemand probeer te vertellen hoeveel het is en de rij staat te schreeuwen en kletsen door elkaar:[ AF EN TOE word ik er echt gek!!

Jolie
14 July 2002, 15:56
Ik stoor me soms echt verschrikkelijk aan winkelpersoneel....taal en antwoord voornamelijk....getver :( hoi en doei taal...bleh :r


Of bij ons bij de kruidvat|:(:

Ik: Hebben jullie ook Hansaplast pleisters?
Verkoopmevrouw: Uhm nee sorry hebben we niet meer....

Doos, ik loop 2 stappen verder...een heel schap vol met hansaplast pleisters |:(


okeee genoeg geklaagt :+

klootzak
14 July 2002, 16:19
mwa, ik werk in een winkel of beter gezegt groothandel, op klanten ga ik niet af ik wacht gewoon tot ze iets aan mij vragen :)
zo werkt ons systeem en aan wat je van klanten hoort zijn dr ook een hoop mensen die dat systeem beter vinden.

Irene!!!!
14 July 2002, 16:35
ik vind het pas erg, als je iets zit te passen en dan zeggen ze dat het zoooooo mooi staat |:(

voorbeeld: ik probeerde laatst een groen truitje aan, zei die ene die winkel dat het goed bij mijn groene ogen staat... IK HEB BLAUWE OGEN! toen ze dat zag zei ze dat het nog beter stond bij blauwe ogen |:(

Brendovic
14 July 2002, 17:19
of zo een winkel waar jij de enige klant bent. Dan kijke ze je echt zo aan, jah dan kan ik al nie echt goed meer iets uitzoeke.

Jolie
14 July 2002, 17:37
Ja, van die winkels waar je zo wordt gevolgd met een blik van, als je iets steelt bel i kde politie!

|:(

Plankje
14 July 2002, 18:29
Originally posted by Jolijntjer
Ja, van die winkels waar je zo wordt gevolgd met een blik van, als je iets steelt bel i kde politie!

|:(
de v&d enzow :r:r

Lu-Cky
14 July 2002, 18:31
Of in kleding winkels staan die mensen altijd voor de rekken waar je tussen wilt kijken....

Nou ga ik neti zo vaak kleren kopen :p

maar toch....als ik t ga doen is t redelijk irritant! :{

AngelHeart
15 July 2002, 13:10
of zo een winkel waar jij de enige klant bent. Dan kijke ze je echt zo aan, jah dan kan ik al nie echt goed meer iets uitzoeke.

Ja,

Vind ik ook vervelend hoor als je helemaal alleen in de winkel bent. Zitten dan twee kerels van het winkelpersoneel telkens naar je te kijken (natuurlijk hopen ze allebei je te kunnen helpen!), net of ze verliefd zijn ofzo!

Ik voel me dan helemaal NIET op mijn gemak en kan ik niet echt lekker rustig rondsnuffelen he?!!

Liefs,

anouk
16 July 2002, 13:12
Originally posted by Jolijntjer
Ja, van die winkels waar je zo wordt gevolgd met een blik van, als je iets steelt bel i kde politie!

|:(

ja dat heb ik dua altijd, omdat ik gothic ben en er n beetje vaag uitzie lopen ze heel vaak helemaal achter me aan, en moeten ze toevallig net iets goedleggen naast me... :?
Ik heb mn hele leven nog nooit iets gejat maar toch denken ze dat.

Jolie
16 July 2002, 13:38
Originally posted by RickClan

de v&d enzow :r:r of kleine winkeltjes met maa 1 zo'n oudere miep i nde winkel...

Maar bij de V&d heb ik dat ook ja O-)

Irene!!!!
16 July 2002, 19:23
Originally posted by Brendovic
of zo een winkel waar jij de enige klant bent. Dan kijke ze je echt zo aan, jah dan kan ik al nie echt goed meer iets uitzoeke.

jah dat vind ik ook zo irri |:(