PDA

Bekijk de volledige versie : gezellig met de hele familie


Nightwolf
13 July 2002, 21:38
ja hoor dacht ik t huis t hele weekend voor mezelf te hebben, word ik geacht :r om morgen samen met m'n broer en z'n vriendin naar kijkduin gegaan waar m'n ouders in een hotel zitten om samen te eten, naar t strand te gaan, etc.....heel erg leuk en aardig maar ik heb geen zin om morgen om 8 uur op te gaan staan :x ik word dan om half 9, 9 uur opgehaald door m'n broer....ik wil heus wel gaan maar niet zo vroeg.....ik mocht niet eens met de trein naar den haag gaan om daar opgehaald te worden.....die toon van m'n ouders staat me de laatste paar maanden echt niet en vooral niet die van m'n ma.....ze denkt me een beetje te kunnen commanderen......nou **** hun......ik ga echt proberen om er onderuit te komen, m'n ma zou me morgen wakker bellen......lol ik ga dus echt niet opnemen en als een extra voorzorg ga ik weer laat pitten.....screw them :[

Christiaan
13 July 2002, 22:05
SCREW THEM

QQQ
13 July 2002, 22:10
That's the spirit!!!

The6thgate
13 July 2002, 22:47
you go girl.....ehm boy naja never mind:]

Nightwolf
13 July 2002, 22:49
nah ik ga al iets anders doen, morgen naar Werfpop in Leiden met iemand van ll.com en dus tevens een meeting O-)

QQQ
13 July 2002, 23:11
Jaaaaaaaaaaa Direwolf is taking the power back!!!

Pakspul
14 July 2002, 01:30
proberen onder uit tekomen :?


dude je bent oud genoeg om te zeggen om NEE te zeggen.

Nightwolf
14 July 2002, 02:02
ze willen niet luisteren.....dan maar liegen :)

Headliner
14 July 2002, 08:41
Dat zijn we niet van je gewend ouwe :Y)

Nightwolf
14 July 2002, 09:27
wen er maar niet aan ;)

Plankje
14 July 2002, 10:00
weet je wt ook wel wil helpen? Om 23:00 naar bed gaan ipv 05:00. Valt t opstaan ook weer mee

Nightwolf
14 July 2002, 20:45
euh.....ik ging om 3 ofzo slapen :)

Bird Of Prey
14 July 2002, 22:12
Originally posted by Direwolf
euh.....ik ging om 3 ofzo slapen :)

maar goed...de bedoeling is duidelijk, zou niet eens zo'n heel gek idee zijn, en je moet maar zo denken dat t voor 1 keer is, (als je een baantje zou hebben moet je ook vroeg op staan, ook al krijg je er dan voor betaald, maar dan nog moet je ook vroeg opstaan) dan kun je de rest van de vakantie weer doen en laten wat je wil

met wie van ll.com ga je trouwens naar werfpop? :)

enne...als t toch maar een 2persoonsmeeting is kun je t eerder een date noemen geloof ik, maar noem jij t maar gewoon zoals jij t wil :)

Nightwolf
14 July 2002, 22:47
een date? :? lol Jeroen tis niet zo dat we op elkaar waren http://forum.leerlingen.com/ubb/tongue.gif hoe t zit met werfpop lees je trouwens zo wel in adb http://forum.leerlingen.com/ubb/wink.gif

Bird Of Prey
15 July 2002, 13:07
Originally posted by Direwolf
een date? :? lol Jeroen tis niet zo dat we op elkaar waren http://forum.leerlingen.com/ubb/tongue.gif hoe t zit met werfpop lees je trouwens zo wel in adb http://forum.leerlingen.com/ubb/wink.gif

je hoeft niet meteen op mekaar te vallen om een ontmoeting een date te noemen hoor ;)

Nightwolf
15 July 2002, 13:28
dan is t een meeting ;)

Bird Of Prey
15 July 2002, 14:16
Originally posted by Direwolf
dan is t een meeting ;)

zo kan je t ook noemen, al vinnik t misschien ietwat overdreven om zoiets als je maar met 2 personen bent een meeting te noemen, een mini-meeting of date is toepasselijker, maar zo zijn er vast nog wel een aantal manieren hoe je zoiets kan noemen, boeie ook eigenlijk, discussiėren om praktisch niks :)

Plankje
15 July 2002, 14:35
een meeting met 1 persoon hoeft niet per se een date te zijn. Ik heb wel eens gemeet met 1 persoon, maar dat was een man. En aangezien mijn sexuele geaardheid hetrosexueel is, lijkt me een date niet echt van toepassing he :D

bAnAnAqUeEn
15 July 2002, 14:54
Originally posted by QQQ
That's the spirit!!!

:) :*

Bird Of Prey
15 July 2002, 14:55
Originally posted by RickClan
een meeting met 1 persoon hoeft niet per se een date te zijn. Ik heb wel eens gemeet met 1 persoon, maar dat was een man. En aangezien mijn sexuele geaardheid hetrosexueel is, lijkt me een date niet echt van toepassing he :D

nee ok :D ik vat m :)

laten we t maar op een (kleine) mini-meeting houden :)

Bryce
16 July 2002, 16:05
you have to live with it