PDA

Bekijk de volledige versie : ja verhaal kwijt kunnen topic


Fallen_Engeltje
14 July 2002, 17:24
dit leek mij wel een goed idee, gewoon een topic waar je ff je verhaal kwijt kunt, en waar niet op gereageerd hoeft te worden als je dat niet wil, gewoon der ff oplos typen wat je dwars zit en wat gewoon nie lekker gaat. En je moet er gewoon bijzetten van ik hoef hier geen reactie sop of juist wel, kijk zelf maar ik weet nie of et zin heeft neem me nie kwalijk als je het geen goed idee vind maar misschien help dit.:)

LoeLoe
14 July 2002, 18:01
Mjah me ouders zijn 3 jaar geleden gescheiden omdat me vader vreemdging met me tante. 3 Jaar lang had hij andere vriendinnen en een paar weken terug zei hij tegen me dat hij weer terug was bij haar. Hut was te klein, ik vroeg hem waarom zij en waarom niet iemand anders..mjah hij ziet het helemaal zitten met haar samen, en ik niet.

En dat zit mij op dit moment dwars

BWM
14 July 2002, 20:11
wat mij dwars zit...

Tsja, zoals jullie misschien weten is het sinds vrijdag uit tussen mij en DarkAngel en daar heb ik een beetje gemengde gevoelens over, aan de ene kant ben ik natuurlijk heel erg verdrietig, maar aan de andere kant niet... Ben ik zelf dan wel zo goed bezig???

~geen reacties nodig~

!Y!US!C!30X
14 July 2002, 21:43
wat mij dwars zit kan je in dat andere topic wel lezen..
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=14879
ach ben alleen bang dat ik beetje doorflip als ik die jongen weer zie, voor de rest heb ik niet zoveel zorgen..

Foetsy
15 July 2002, 18:38
hoe lang mag het verhaal zijn, en moet het recent zijn??

Plankje
15 July 2002, 19:26
Originally posted by Foetsy
hoe lang mag het verhaal zijn, en moet het recent zijn??
maatk nie uit. Als t me niet bevalt, delete ik m :]

Fallen_Engeltje
15 July 2002, 20:36
Originally posted by RickClan

maatk nie uit. Als t me niet bevalt, delete ik m :]

hey dit is serieus bedoeld, :'( :)

Plankje
15 July 2002, 20:58
Originally posted by Fallen_Engeltje


hey dit is serieus bedoeld, :'( :)
ach ik ben heel loyaal hoor. Dus wees maar nie bang :p

klootzak
15 July 2002, 22:18
mwa, ik heb echt geen behoefte al mij shit op een forum te zetten , begrijp me goed ik ben nu een "gewone jongen"

voorzover ik gewoon ben, maar ik heb genoeg stront meegemaakt die me pijn doet het staat in mijn gedicht, in mijn muziek, die shit voel ik dan gewoon als een soort van extra kracht en dat voelt goed.

Foetsy
16 July 2002, 09:42
mijn leven is klote, maar dat zegt iedereen
ik zit altijd thuis omdat ik geen vrienden heb. Uiteraard is het thuis zitten niet echt bevordelijk om vrienden te maken, maar hier in de omgeving is niemand meer om vrienden mee te worden. Daarom kijk ik altijd uit naar vakanties. Daar zijn mensen die ik niet ken en die aardig zijn en me niet de hele dag door als boksbal gebruiken, zoals op school. Ik ben vijftien en heb nog nooit gezoend omdat ik het zelfvertrouwen niet heb om wat te beginnen. Op school zitten bij mannetjhes die me vrienden noemen helpt daarbij ook niet echt.
wat nog meer......
Ik wil nix meer doen omdat het toch geen nut meer heeft voor 'later', want ik leef met het idee dat dat er nooit zal komen. Ik heb een hekel aan werken, ook al is dat in m'n voordeel voor 'later', want later ben ik al lang dood en hoef ik niet te werken. Desondanks wil ik geen zelfmoord plegen, ik snap nog steeds niet waarom niet.
Omdat ik geen vrinden heb zit ik vaak alleen, want m'n ouders zijn altijd weg en met m'n zussen valt niet goed te praten. Daardoor denk ik heel veel na, bedenk 'scenario's' van wat zal er gebeuren als dat zou gebeuren, blablabla.
Ik heb hier en daar wel wat kenissen over Internet, maar die zie ik nooit en die hebben allemaal een lijst met 100+ mensen en dan kom ik aan met m'n 20. Daarom praat ik nooit met ze omdat ze het altijd druk hebben met met andere mensen praten en zij hebben ook hun eigen problemen, dus daarom vertel ik bijna nooit wat persoonlijks zoals dit.

m'n vingers trillen nog helemaal van het typen dus ik stop nou maar
.
btw Rammstein heerst

aarsch
5 August 2002, 12:49
mijn lefen is ook niet echt altijd geweldig geweest.
ik ben extreem lenig waardoor ik dus niet echt sterk en erg lang dus val ik snel, dus toen ik op de basic school zat werd ik gepest omdat ik niet sterk was dus gingen ze me duwen enzow nou ik sta niet echt stevig op me voeten dus ik viel en zo ging dat dag in dag uit. en toen ik een jaartje of 10 was kreeg me moeder een ongeluk (whiplash) waardoor ze niet meer kon werken ik moest dus veel helpen met huishouden enzow (daar kan ik wel mee leven) maar als me moeder chagarijnig(of hoe je het ook spelt) is dan wordt ze vet pist off op mij terwijl ik al zoveel help als ik kan:{

maar nu heb ik al die vage lenige dingen die is het in ene cool omdat die kerel in die clip van brainpower dat ook kan dus ik vindt het eigelijk best wel vaag eerst was het vet dom enzow en nu is het in ene "cool" verder nog wat kleine vervelende dingen meegemaakt maar die zijn niet echt boeind

Isaac
5 August 2002, 17:06
Originally posted by Foetsy
mijn leven is klote, maar dat zegt iedereen

*knip*

m'n vingers trillen nog helemaal van het typen dus ik stop nou maar
.
btw Rammstein heerst

kweet niet of je reacties wilt, ma is het zo erg dat heel je vingers trillen? :{


(maar rammstein is wel goeie muziek ja:))

FunFair
6 August 2002, 20:15
ik heb er last van om jaren lang achter 1 meisje aan te lopen.. terwijl ik weet dat het nevertenimmer iets kan worden tussen haar en mij :{

diepe verliefdheid sucks big time...... :(

Fallen_Engeltje
6 August 2002, 23:02
Originally posted by Isaac


kweet niet of je reacties wilt, ma is het zo erg dat heel je vingers trillen? :{


(maar rammstein is wel goeie muziek ja:))

hey weer een aanhanger, ik wist nie dat jij van rammstein hield, maar goed ik vind et opzich wel fijn om te horen dat er meer mensen zijn die ook van die kl*te dingen hebben meegemaakt, keep on posting zou ik zeggen!:)

Irene!!!!
7 August 2002, 02:27
wat mij dwars zit: ik wil naar nederland. punt uit. niets meer, niets minder.

Plankje
7 August 2002, 02:38
wat mij dwars zit: ik wil een keer naar america. (don't ask me why :+:+)

Irene!!!!
7 August 2002, 04:02
Originally posted by RickClan
wat mij dwars zit: ik wil een keer naar america. (don't ask me why :+:+)

hehe dan zit ik in NL en jij hier :D

boertje
7 August 2002, 10:15
kheb opzich een goed leventje, kan makkelijk vrienden maken, kheb geen moeite met meisjes, geen problemen in de familie...


maar wat me dwars zit? als ik maar 1 kleine tegenslag krijg te verwerken zit ik in no - time in de coffeeshop, ik ben iemand die altijd vlucht voor de problemen i.pv. er iets aan te gaan doen, dat zit me heel erg dwars.

Fallen_Engeltje
7 August 2002, 12:08
Originally posted by Irene!!!!


hehe dan zit ik in NL en jij hier :D

nou als jij in amerika zit wil ik ook wel met je ruilen hoor, ik wil als ik alles heb gedaan hier wat ik wil doen, naar amerika gaan verhuizen, misschien dat et tegen valt maar dat zien we dan wel weer!:)

Aristootjuh
8 August 2002, 19:16
Wat mij op dit moment vreselijk dwarszit:

Heb alweer bonje met maar liefst twee eikels van de manege en ga der helemaal onder door... Heb net hele kut dingen gehoord over mijn moeder waar ik me woest om kan maken.. Mijn beste vriendin laat me doodleuk vallen en ik raak waarschijnlijk mijn paard kwijt..

Fuck, ut zit me echt nie mee:(

Maar goed, alles komt wel weer in orde denk ik, dus laat ik de moed er maar inhouden:)

Fallen_Engeltje
10 August 2002, 11:58
hye laat ik dan ook maar ff mn shit op papier zetten, niet dat ik er op dit momemnt echt super mee zit maar goed.
Een vriendin van mij belde mij eergister avond op, huilen, ze wilde naar mij toe komen, want ze wilden weg uit huis. Okay vriendis getrouw praatte ik haar dat uit haar hoofd omdat dat is wat je moet doen dus ach, maar het liefst had ik haar daar vorig jaar weg willen halen.
Iedereen die daar binnen komt word de kiet uitgestampt door die vader ik heb al een keer slaande ruzie gehad met die vent, hijs nie zo groot dus ach, ik kom daar ook echt niet meer binnen, want sinds dat haar moeder weg is draait die vader echt helemall door als je ook maar iets zegt wat hem aan haar herinnert, maar goed ik heb gellerd om me niet teveel van de shit van iemand anders aan te trekken dus, maar dan nog tis wel kl*te|:(

meiske
10 August 2002, 13:44
wat mij momenteel dwars zit is het hele verhaal lees maar:
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=16359
maar ook dat ik gloof ik de dupe ben geworden van een player.
waar ik hopeloos verliefd op ben geworden!

Karma-Killer
10 August 2002, 19:50
Hmm waar ik mee zit:
Ik heb op de een of andere manier een grote behoefte aan liefde, en trap dus in veel mooie verhaaltjes van jongens die het allemaal niet zoveel kunnen schelen (players) waardoor ik me vaak erg gebruikt voel (en terecht, als ik er nuchter over nadenk) maar ze hoeven maar een keer sorry te zeggen en ze hebben me terug...1 jongen is echt te ver gegaan, bedreigde me van verkrachting, omdat ik net 13 was en niet met hem naar bed wilde. Dat heeft me erg bang gemaakt voor de toekomst, qua dat soort dingen dan, ben bang dat ik dicht ga klappen enzo.
Dan zijn er natuurlijk altijd nog wel meer dingen waar ik mee zit, ruzie thuis; een waardeloos gevoel; en bovenal: het gevoel dat niemand me begrijpt. Dat houdt me veel bezig, omdat ik nou een maal niet makkelijk in elkaar zit en niemand me echt begrijpt...
Zo zou ik nog wel een tijdje door kunnen typen over allerlei problemen waar ik mee zit, zoals: waarom heb ik nooit een vriendje? Maar ik blijf mezelf voorhouden dat dat vast de puberteit is en dat het op een gegeven moment wel over zal zijn...
Ik vraag me af: Wie ben ik?!

Banaan
10 August 2002, 23:09
nouja...durf het niet te vertellen...sorry...schaam me er teveel op

Fallen_Engeltje
10 August 2002, 23:10
okay dan niet:)

Isaac
10 August 2002, 23:39
ach banaan, vertel, tis mara een forum, je kent hier (haast) niemand, en ik vind je nog steeds even cool hoor als je het verteld!

Foetsy
11 August 2002, 17:21
Originally posted by Isaac


kweet niet of je reacties wilt, ma is het zo erg dat heel je vingers trillen? :{


(maar rammstein is wel goeie muziek ja:))

het is meer dat ik veel snel achter elkaar heb getypt. daarom had ik trillende vingers. Nix aan de hand.

kom net terug van vakantie, was weer flink klote. Geen leuke mensen. Ik leerde ook niet zo veel leuke mensen kennen omdat ik een beetje bleef hangen aan een meisje wat onbereikbaar was.
Dus weer een vakantie verkloot. Over een paar weken naar school, gelukkig heb ik profiel gekozen en zit ik dus niet de hele dag met dezelfde mensen in de klas. Kan ik weer wat nieuwe mensen kennen

Karma-Killer
14 August 2002, 09:30
Originally posted by KaRmA K!lLEr
Hmm waar ik mee zit:
Ik heb op de een of andere manier een grote behoefte aan liefde, en trap dus in veel mooie verhaaltjes van jongens die het allemaal niet zoveel kunnen schelen (players) waardoor ik me vaak erg gebruikt voel (en terecht, als ik er nuchter over nadenk) maar ze hoeven maar een keer sorry te zeggen en ze hebben me terug...1 jongen is echt te ver gegaan, bedreigde me van verkrachting, omdat ik net 13 was en niet met hem naar bed wilde. Dat heeft me erg bang gemaakt voor de toekomst, qua dat soort dingen dan, ben bang dat ik dicht ga klappen enzo.


Oke, even op een stukje van mezelf reageren. Ik weet dus sinds gisteren wat mijn reactie is als het spannend word...ik word vreselijk verlegen!! terwijl ik dat normaal helemaal niet ben :'(

biffyclyro
4 September 2002, 17:21
wat me nu dwars zit is mn ex sinds vorige week :{
tvoelt gewoon of we nog hebben.. zo doen we gewoon nog tegen mekaar en ik ga m nu missen, hem om me heen en alle zachte knuffels enzo :(
muw

en ik kan ook nog wel over mn dooie broer en mn dooie vriend en mn dooie opa gaan praten maar dat wil ik nu niet :?

Rijntje
4 September 2002, 17:28
ik wil nieuwe benen...

anouk
4 September 2002, 17:35
Wat mij (nog steeds) dwars zit zijn een paar fucking reacties op mn treat ( http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=16301 )
It hurts ...

Banaan
7 September 2002, 10:48
Originally posted by Isaac
ach banaan, vertel, tis mara een forum, je kent hier (haast) niemand, en ik vind je nog steeds even cool hoor als je het verteld! tis vernederend :(

Karma-Killer
7 September 2002, 14:08
Originally posted by Yeah-Dude
tis vernederend :(
Je verhaal kwijt kunnen helpt echt altijd...

Brendovic
7 September 2002, 16:17
Mijn verhaal:
ik ging naar de snackbar maar die bleek al een uur dicht te zijn

Fallen_Engeltje
7 September 2002, 17:10
Originally posted by Brendovic
Mijn verhaal:
ik ging naar de snackbar maar die bleek al een uur dicht te zijn

nou leuk, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling van dit topic|:(