PDA

Bekijk de volledige versie : Waarom iedere dag hetzelfde nieuws???


Denden 100 piek
17 July 2002, 11:18
Ik snap me moeder echt niet hoor!!!
Iedere dag wil ze journaal zien,dat is logisch want iedere dag is er weer iets anders.
Maar dan gaat ze gelijk ook elk journaal kijken met iedere keer hetzelfde nieuws(ouds?).
Ik word daar een beetje knettergek van,want iedere dag zie ik wel iets van 3 keer dezelfde beelden,hoor hetzelfde commentaar,het is alleen net ietsje anders maar toch prezies hetzelfde als het journaal daarvoor.
Hebben jullie dit niet?
Wat dit betreft snap ik echt geen hol van volwassenen hoor!!!8{

dupke
17 July 2002, 13:36
Originally posted by Denden 100 piek
Ik snap me moeder echt niet hoor!!!
Iedere dag wil ze journaal zien,dat is logisch want iedere dag is er weer iets anders.
Maar dan gaat ze gelijk ook elk journaal kijken met iedere keer hetzelfde nieuws(ouds?).
Ik word daar een beetje knettergek van,want iedere dag zie ik wel iets van 3 keer dezelfde beelden,hoor hetzelfde commentaar,het is alleen net ietsje anders maar toch prezies hetzelfde als het journaal daarvoor.
Hebben jullie dit niet?
Wat dit betreft snap ik echt geen hol van volwassenen hoor!!!8{

omdat het nu komkomertijd is zie je ook 30 keer het zelfde nieuws of van die dingen wat uit de kast worden getrokken om het nieuws langer te maken

Babysmurfie
17 July 2002, 19:17
Ja verschrikkelijk. Mijn ouders kijken ook zo veel naar het nieuws. Elke dag om 1 uur, 6 uur en 7 uur. Dat is 3 keer klakkeloos hetzelfde:?.
En dat elke dag :Z

TheGroovMaster
19 July 2002, 14:07
Die zender is 1 en al een propaganda kanaal van de kwade demonen.

zoals the Phit zegt in zijn lose verloren discussie over god (staat over cybertalk)

Babysmurfie
19 July 2002, 17:22
Het gaat hier wel niet over 1 bepaalde zender, het is zo op alle zenders...