PDA

Bekijk de volledige versie : Namens Bennie: Welke kewle give-away moet het zijn?!


Wouter Wolters
18 July 2002, 13:36
Namens Bennie:

Wat is de kewlste give-away?
WhoZnext heeft sinds vorig jaar de nekhanger als weggever op evenementen en sinds kort als prijsvraag (http://www.whoznext.nl/index.php?page=contest).
http://www.whoznext.nl/images/nekhangerwhoznext.jpg

WhoZnext wil echter naast de nekhanger nog een andere weggever. Daarbij willen we jou vragen wat de kewlste weggever is die jij tot nu toe gezien hebt (bijv op de Megafestatie of op Sensation). Er zijn echter wel twee kleine voorwaarden:
- De weggever moet het liefst vaker te gebruiken zijn.
- Gezien de weggever in grote getalen weggegeven moet kunnen worden, mag 'ie niet duurder zijn dan ongerveer 1 euro/ fl 2.20. Nu is het wel zo dat we van de weggever een paar duizend willen aanschaffen; dit maakt de prijs al een stuk lager. Om je een idee te geven wat het kost als je in grote getalen iets besteld:

______________________________________________
Artikel_____Prijs per 1000__Meerprijs_______Opdrukkosten
__________________________________________________
Ballpoint_____0,14_________0,13 per 2400_____0,05
Post-it_______0,55_________0,41 per 2500_____Eerste kleur gratis
Skipashouder__0,54_________0,49 per 2500____0,16
Sleutelhanger_0,34_________0,32 per 2500_____0,19
Coolcan______0,74 per 800__0,69 per 1600_____0,29
Speelkaarten__0,84 per 1500_0,73 per 2000_____Eerste kleur gratis
Mousepad____0,46 per 800__0,39 per 1600_____0,29
Stressbal_____0,34 per 1800_0,32 per 3600_____0,16
________________________________________________

____________________________________
Nu zijn dit natuurlijk niet de meest originele give-aways:) we zijn dus eigenlijk op zoek naar anderen.....fire away met die goeie ideëen!
____________________________________

Namens Bennie;
tnx 'n grtz
Wouter Wolters
WhoZnext

---------===| EDIT |===---------
how about...een infocard/ visitekaartje. Ik stel me dan zo voor een geplastificeerd kaartje met voorop het kaartje een kewl design en waarbij je achterop zelf kan invullen/ printen:
Naam
Straat
Postcode en plaats
Tel#
Email
ICQ#
MSN#
Fav url

Kijk voor een voorbeeld hiero (http://www.icecards.nl) of hiero (http://www.icecards.com). Uitgedeeld in een pakketje van 25 cards (of meer).
Maar nu de vraag: zou je het kewl of handig vinden om zoiets te hebben/ krijgen?

---------===| EDIT 2 |===---------
Okeej en wat vinden jullie dan van deze? Uiteraard wel met een ander logo erop:)
http://www.whoznext.nl/downloads/fotos/plaatje doorzichtige strandbal klein.jpg


What the heck is WhoZnext?!
WhoZnext werkt samen met leerlingen.com en heeft dezelfde basisgedachte: voor en door jongeren. In het geval van whoZnext is dat vooral op het gebied van sport. Dus bijv. de mening van jongeren betrekken bij het organiseren en/ of samen organiseren van sportevenementen voor jongeren. Zie voor meer info whoZnext.nl.

Tyskie
18 July 2002, 15:45
Speelkaarten, ballpoint en kladblokjes...
Kun je kaarten met de speelkaarten en met de ballpoint op de kladblokjes de score bijhouden... :+

Eva Barmentloo
18 July 2002, 15:52
En wat denken jullie van die skate-petjes? Of rugzakjes? Op de megafestatie liepen ze ook met die buttons....is dat nou echt zo leuk?? M.a.w. zouden jullie ermee gaan lopen?

Laatst deelde ook iemand van die snaparmbandjes uit met tekstjes erop gedrukt.....

Dit zijn zomaar wat ideeën maar:

Come on people THINK!!!!! Jullie kunnen toch wel iets beters verzinnen????

*)

ramsesii
18 July 2002, 16:11
- badeendje
- brillenetui
- caleidoscoop (erg leuk... maar faaking duur)
- fluitjes doen het altijd wel goed
- light sticks
- kleine zaklampjes

verzin zelf ook nog maar wat leuks erbij

Babysmurfie
18 July 2002, 17:41
Zonnebrillen
Van die lichtjes van in een viswinkel waar ze op fuiven mee rondlopen

Weet ik veel, blikjes cola ofzo:D

Brendovic
18 July 2002, 23:19
Originally posted by ramsesii
- badeendje
- brillenetui
- caleidoscoop (erg leuk... maar faaking duur)
- fluitjes doen het altijd wel goed
- light sticks
- kleine zaklampjes

verzin zelf ook nog maar wat leuks erbij


eeen bad eentje. dies Gangster
of een Stickkoker.

of aansteker
opener die je aan je sleutels kan doen! das echt de beste!

Eva Barmentloo
22 July 2002, 11:54
:? :? :? :?

ramsesii
22 July 2002, 11:57
Originally posted by Eva Barmentloo
:? :? :? :?

kijk dat moet je toch hebben... iets om weg te geven waarvan iedereen zegt:

' we hebben een badeendje van whoZnext gekregen... ' dus iedereen lachen en dan gaan ze een half uur over door ouwehoeren...

dat wil je toch bereiken met reclame's en give away's (geloof ik)

hoe raarder hoe beter.. zou toch grappig zijn als iedereen met een badeendje van whoZnext in bad speelt :)

-neo-
22 July 2002, 13:03
wat daggie van GAMES?!

Eva Barmentloo
22 July 2002, 13:46
Houd dan wel nog ff in gedachten dat t maar 1 Euro mag kosten.....


O-)

ramsesii
22 July 2002, 13:48
ahh dat wist ik niet, ze mogen dus max 1 euro kosten... lemme check think some more

ramsesii
22 July 2002, 13:51
badeendjes kosten geen euro... die kosten 60 eurocent... ik zeg dat we voor de badeendjes moeten gaan...

:p :p :D :D ;)

-neo-
23 July 2002, 10:04
Originally posted by Eva Barmentloo
Houd dan wel nog ff in gedachten dat t maar 1 Euro mag kosten.....


O-)

games vvor de virtual boy?dat ding zelf is hooguit een euro waard(of de sbox,ook zo kutding,nog erger dan de VB)

Wouter Wolters
23 July 2002, 12:00
Originally posted by ramsesii


kijk dat moet je toch hebben... iets om weg te geven waarvan iedereen zegt:

' we hebben een badeendje van whoZnext gekregen... ' dus iedereen lachen en dan gaan ze een half uur over door ouwehoeren...

dat wil je toch bereiken met reclame's en give away's (geloof ik)

hoe raarder hoe beter.. :)
------------------

Op zich wel maar het moet eigenlijk iets zijn dat je krijgt op een beurs of evenement waarvan je zelf zou denken " hey! Das kewl!". Iets wat het liefst ook functioneel is en dus vaker in je handen hebt. Per slot van rekening heeft niet iedereen een bad.

Je hebt wel gelijk als je zegt dat iedereen zich dan gaat afvragen wat dat te maken heeft met whoZnext. Maar de give away moet ook functioneel blijven. Een nekhanger heb je om en dus zien meerdere mensen de naam en de url van whoZnext. Terwijl een badeend hooguit door je vriend of vriendin gezien wordt in bad... en je bij de naam whoZnext misschien wat andere associaties gaat leggen dan dat de bedoeling is:)

ramsesii
23 July 2002, 13:25
dan doe je een sleutelhanger met een badeend eraan haha...

uhm... dan zou ik voor light sticks gaan misschien...

die zijn geloof ik ook wel populair bij de jongeren...

of een lampje ofzo... maar niet van die laser lichtjes die zijn faaking iritant

Babysmurfie
23 July 2002, 13:29
Neem anders zo van die badges voor op kleren ofzo te spelden, met een grappige boodschap op.

ramsesii
23 July 2002, 13:31
Originally posted by DaSuperEvy
Neem anders zo van die badges voor op kleren ofzo te spelden, met een grappige boodschap op.

nee.. dat niet.. wie gaat er nou met zoiets lopen ?

Babysmurfie
23 July 2002, 13:31
Originally posted by ramsesii
nee.. dat niet.. wie gaat er nou met zoiets lopen ?
Ik zie dat nochtans genoeg, op rugzakken bijvoorbeeld.

ramsesii
23 July 2002, 13:34
Originally posted by DaSuperEvy

Ik zie dat nochtans genoeg, op rugzakken bijvoorbeeld.

ja maar toch niet van een website ?

het moet iets zijn wat een keertje te gebruiken is en wat gooed aanslaat, of dat je langer kan gebruiken en in is...

ik zou het zo snel ff ook niet meer weten hehe

Wouter Wolters
23 July 2002, 13:58
Geen idee zo wat het kost maar wat zouden jullie vinden van een kettinkje met van die houten kralen (die je tegenwoordig wel eens vaker ziet). Er kunnen natuurlijk ook andere dingen aan dat kettinkje zoals een badeend ofzo...8-)

ramsesii
23 July 2002, 14:16
Originally posted by Wouter Wolters
Geen idee zo wat het kost maar wat zouden jullie vinden van een kettinkje met van die houten kralen (die je tegenwoordig wel eens vaker ziet). Er kunnen natuurlijk ook andere dingen aan dat kettinkje zoals een badeend ofzo...8-)

nee... dat zie je tegenwoordig steeds minder denk ik... als ik zou de beslissing zou maken kan je wel zo'n kettinkje doen, maar ik denk niet echt dat mensen daar lang mee zullen omgaan... nou ja... de 8-) coole8-) mensen niet dan he...

en ik kan het weten ik ben cool 8-) haha... ik zou niet met zo'n ketting gaan rondlopen.... ik denk dat dat concept al een beetje erg is uitgemolken om daar nog iets mee te doen... je moet met iets orgineels komen, wat nog (bijna) niemand heeft gedaan..

Wouter Wolters
23 July 2002, 14:22
Agreed maar dat is ergggg moeilijk. Vorig jaar hadden we het geluk dat het aansloeg. We hebben de nekhanger al sinds megafestatie vorig jaar en dat is dit jaar behoorlijk een rage geworden tijdens de megafestatie (en een kleine periode daar aan voorafgaande). Ik denk echter dat de rage van de nekhangers over een maandje of 2 a 3 ook wel weer is afgelopen.

ramsesii
23 July 2002, 14:34
Originally posted by Wouter Wolters
Agreed maar dat is ergggg moeilijk. Vorig jaar hadden we het geluk dat het aansloeg. We hebben de nekhanger al sinds megafestatie vorig jaar en dat is dit jaar behoorlijk een rage geworden tijdens de megafestatie (en een kleine periode daar aan voorafgaande). Ik denk echter dat de rage van de nekhangers over een maandje of 2 a 3 ook wel weer is afgelopen.

helaas ben ik op het marketing vlak niet zo heel erg goed...

pffff... je zou een Whoznext drankje kunnen promoten, als het aanslaat kan je ze in de cafe's verkopen... maarja daar moet je eerst veel voor investeren voordat je iets terugziet...


verder weet ik ff nix meer haha

Wouter Wolters
23 July 2002, 20:13
Drankje is inderdaad veel investeren en ook snel duurder dan 1 euro. TNX anywayz voor het meedenken m8! Appreciate it!

Wouter Wolters
24 July 2002, 12:21
how about...een infocard/ visitekaartje. Ik stel me dan zo voor een geplastificeerd kaartje met voorop het kaartje een kewl design en waarbij je achterop zelf kan invullen/ printen:
Naam
Straat
Postcode en plaats
Tel#
Email
ICQ#
MSN#
Fav url

Kijk voor een voorbeeld hiero (http://www.icecards.nl) of hiero (http://www.icecards.com). Uitgedeeld in een pakketje van 25 cards (of meer).
Maar nu de vraag: zou je het kewl of handig vinden om zoiets te hebben/ krijgen?

ramsesii
24 July 2002, 12:37
ja het is wel handig misschien... maar als je bijvoorbeeld in de disco staat met voorgeschreven kaartjes is het toch ook zielig...

daar moet ik niet mee aankomen bij een mooie meid hoor... dan pak ik liever een bierviltje ofzo.. dat staat wat onvoorbereider (als ik het goed schrijf haha) dus leuker

Wouter Wolters
30 July 2002, 08:19
Het is inderdaad niet in alle situaties even handig. Maar is het, afgezien van in een discotheek, een kewle weggever?

Babysmurfie
30 July 2002, 18:34
Ik zou het niet gebruiken denk ik.

Wouter Wolters
6 August 2002, 10:25
Okeej en wat vinden jullie dan van deze als give-away? Uiteraard wel met een ander logo erop:) en oh ja....het gaat om de doorzichtige strandbal:)
http://www.whoznext.nl/downloads/fotos/plaatje doorzichtige strandbal klein.jpg

meiske
12 August 2002, 14:54
tja buttons zijn in, maar voor hoelang, en dat over ruzakjes wel een goed idee.

van die rugzakjes die ook weleens krijgt bij een kledingzaak daar heb ik er ook een paar van en ze zijn onwijs handig want ik gebruik ze heel vaak en ze zijn niet duur!


xxx meiske (het is maar een idee)

ramsesii
13 August 2002, 13:27
Originally posted by meiske
tja buttons zijn in, maar voor hoelang, en dat over ruzakjes wel een goed idee.

van die rugzakjes die ook weleens krijgt bij een kledingzaak daar heb ik er ook een paar van en ze zijn onwijs handig want ik gebruik ze heel vaak en ze zijn niet duur!


xxx meiske (het is maar een idee)

rugzakjes voor 1 euro ?? en trouwens welke jongen gaat nou met zo'n wijvenzakje lopen ?? geen een...

buttons zijn wel in, maar dan moet er geen website op staan... strandbal is wel leuk denk ik

Eva Barmentloo
19 August 2002, 13:17
Hoezo wijvenzakje? Ik zie anders genoeg jongens en zelfs mannen met zo'n rugzakje lopen!

Zijn hartstikke handig!

*)

NickyCuypers
20 August 2002, 09:19
een strand bal is ook wel een goed idee voor de mensuh die gaan zwemmen die nemen dat wel mee en de bal rolt nog wel eens tussen mensen in dus dan valt het ook op als daar een link op staat toch???????????????

groentuh nickO-)

Eva Barmentloo
20 August 2002, 09:53
We kunnen ook stickers maken voor op de auto....

Dat ziet ook iedereen!

8-) Zomaar een ingeving...

ramsesii
20 August 2002, 10:10
geen stickers op mijn auto.... !!!

doe maar strandballlen

Brendovic
26 August 2002, 15:57
Originally posted by Eva Barmentloo
We kunnen ook stickers maken voor op de auto....

Dat ziet ook iedereen!

8-) Zomaar een ingeving...

daar worden mensen echt agressief van. Zoals bij de efteling.

Fade of Light
26 August 2002, 16:51
een mesje, zodat 50% van ll.com (die zichzelf snijdt) ten minste een goed mesje hebben en geen onhygienisch aidsmes....

check psychologie als je me niet geloofd |:(

Brendovic
27 August 2002, 18:02
Originally posted by Fade of Light
een mesje, zodat 50% van ll.com (die zichzelf snijdt) ten minste een goed mesje hebben en geen onhygienisch aidsmes....

check psychologie als je me niet geloofd |:(

wel een inkoppertje eh

Bird Of Prey
27 August 2002, 18:35
Originally posted by Wouter Wolters
Okeej en wat vinden jullie dan van deze als give-away? Uiteraard wel met een ander logo erop:) en oh ja....het gaat om de doorzichtige strandbal:)
http://www.whoznext.nl/downloads/fotos/plaatje doorzichtige strandbal klein.jpg

lol :D

gelukkig maar dat t om de strandbal gaat ;) :]

tja, de meeste voor de hand liggende dingen zijn zo'n beetje wel opgenoemd dus veel meer heb ik aan dit topic niet toe te voegen

Chesta
29 August 2002, 16:09
Het is dat de zomer voorbij is -- maar van die mini elec waaiertjes zijn ook wel leuk == geen houten kralen -- Dat kaartje is wel cool ja, maar hoe wil je dat in korte tijd realiseren (dat er geen lange wachtrij komt red. ((oh my god ik heb ook weer school gehad hoor ;))) ) ehm, een spiegeltje?

geitenwollens0x
30 August 2002, 10:22
ja een strandbal :)

helahola
30 August 2002, 14:30
ik zat eerder te denken aan een
vliegenmepper

onwijs orgineel en iedereen kan het wel gebruiken
electrisch kan ook?!?!

geitenwollens0x
1 September 2002, 11:53
Originally posted by helahola
ik zat eerder te denken aan een
vliegenmepper

onwijs orgineel en iedereen kan het wel gebruiken
electrisch kan ook?!?!

jaaaa vliegenmeppers

doen :)

FRSH
2 September 2002, 19:15
lekkere wijven

ramsesii
3 September 2002, 10:04
Originally posted by Djordi
lekkere wijven

voor minders als 1 euro krijg je niet veel hoor lol

Wouter Wolters
3 September 2002, 12:48
LOLhttp://www.whoznext.nl/downloads/LOL/smilies/biglaugh.gif

Chesta
3 September 2002, 14:38
Originally posted by ramsesii


voor minders als 1 euro krijg je niet veel hoor lol

*rollseyes*