PDA

Bekijk de volledige versie : Stelling


Babysmurfie
18 July 2002, 18:58
De meest succesvolle politicus is degene die het vaakst en het luidst zegt wat iedereen denkt. -T. Roosevelt.
Mee eens of niet?

BlueWolf
18 July 2002, 19:14
nee, die zegt wat iedereen wil horen

Babysmurfie
18 July 2002, 19:17
Iedereen wil toch zijn eigen mening horen, want dan krijgt die gelijk:?

!Y!US!C!30X
18 July 2002, 19:17
niet mee eens, een politicus zegt wat die zelf denkt, en waarvoor zijn partij staat, en zegt niet wat het volk graag wilt horen

Linnea
18 July 2002, 19:19
Nee, iemand die een goede spreker is, en met doorgedachte heldere ideeen komt. Die ideeen heeft die positief voorkomen voor het land. Sociaal en theatraal. Waar mensen op willen kunnen vertrouwen.

TheGroovMaster
18 July 2002, 21:46
heb geen verstand van politicus, en het boeit me ook geen ene reet... ik stem gewoon op iemand die een beetje aardig profiel heeft en bij de partij zit die het best bij me past.

Jolie
19 July 2002, 17:45
Originally posted by DaSuperEvy
De meest succesvolle politicus is degene die het vaakst en het luidst zegt wat iedereen denkt. -T. Roosevelt.
Mee eens of niet? ben het ermee eens dat de meest succesvolle politicus de persoon is die het vaakst en het luidtst zegt wat ie denkt...maar niet de volk naar de mond praat want das populisme :+

En de meest succesvolle politicus is natuurlijk de persoon die de meeste zetels binnenhaalt want die heeft het dan het best gedaan :+

Fade of Light
19 July 2002, 18:04
Originally posted by BlueWolf
nee, die zegt wat iedereen wil horen

nee, zo luidt de stelling niet....de stelling gaat er van uit dat de politicus wel zegt wat iedereen denkt, of dat ook zo is, doet niet ter zake, want dat is de stelling niet :)

Saraatje
22 July 2002, 18:29
Originally posted by !Y!US!C!30X
niet mee eens, een politicus zegt wat die zelf denkt, en waarvoor zijn partij staat, en zegt niet wat het volk graag wilt horen

Daar ben ik het half mee eens en half ook niet. Mee eens, omdat hij/zij (de politicus) de kans krijgt om zijn eigen mening te zeggen. Meestal wordt er niet naar geluisterd als je een gewone burger bent. En niet mee eens, omdat ... nou, als de politicus zegt wat het volk wil horen, dan krijgt hij/zij zowiezo meer stemmen bij de verkiezingen, niet waar ?

Veel liefs, Saraatje.

Ulfhednir
29 July 2002, 22:50
De meest effectieve dus succesvolle manier van politiek is die van het inspelen op het volk, en hoe kan men dit beter dan je standpunten verpakken in wat de mens wil horen? Afijn, het grootste gros mens...