PDA

Bekijk de volledige versie : huwelijk of samenwonen?


bAnAnAqUeEn
19 July 2002, 11:01
ik persoonlijk ga voor eerst samenwonen en dan een huwelijk , maar eerst eentje in het stadhuis, en dan pas voor de Kerk!

Nightwolf
19 July 2002, 11:03
is t nie logisch dat je eerst gaat samenwonen? :?

Techno16
19 July 2002, 11:37
zou wel iets grappigs zijn als je eerste gaat trouwen en dan een huis koopt en gaat samenwonen... straks wordje na 2 jaar of een jaar samenwonen al helemaal STAPEL GEK dus... het is gewoon LOGISCH dat je eerst gaat samen wonen ......dit slaat eigenlijk nergens op

TheGroovMaster
19 July 2002, 11:45
Samen wonen natuurlijk, als je al een paar weken alleen bent met je vriend/vriendin leer je elkaar pas veel betere kennen, je zit de hele tijd bij elkaar op de lip wat normaal niet zo is als je even na elkaar toe gaat.

trouwen.... weet niet eens of dat bij mij van pas komt, we'll see

Techno16
19 July 2002, 12:21
Originally posted by groovmaster
Samen wonen natuurlijk, als je al een paar weken alleen bent met je vriend/vriendin leer je elkaar pas veel betere kennen, je zit de hele tijd bij elkaar op de lip wat normaal niet zo is als je even na elkaar toe gaat.

trouwen.... weet niet eens of dat bij mij van pas komt, we'll see

hehehe jah dat ken ook he.. na een paar weken, mijn nicht had dat ook hadden ze net een mooi huis gekocht enzo en na 6 maande nzijn ze uitelkaar gegaan omdat ze helemaal gestoord van elkaar werden.. dus dan ken je nog wel zo'n lief leuk meissie ontmoeten waar je je hele leven mee denkt te gaan samen zijn maar dan moet je nog afwachten als je samen gaat wonenen dat jij en zij het wel goed gaat en niet constand ruzieen....

Fade of Light
19 July 2002, 13:01
trouwen in de kerk is toch zo schijnheilig...voor de meeste dan

Babysmurfie
19 July 2002, 17:12
Ik denk samenwonen zonder te trouwen...alleszins toch niet voor de kerk.
Maar ja, ieder zijn gedacht, maar ik zou niet trouwen. Het is tenslotte ook maar zo'n papiertje, heb je niet veel aan, en gevoelens kunnen veranderen, je hebt nooit absolute zekerheid dat je samen blijft.

LoeLoe
19 July 2002, 17:41
Ik ga eerst samenwonen en dan fijn trouwen met alles erop en eraan (dus naar de kerk en naar het stadhuis..'s avonds feessie) :+

Babysmurfie
19 July 2002, 17:59
Feest zonder te trouwen...

The6thgate
20 July 2002, 11:20
Originally posted by chalyken
samenwonen en maybe na paar jaar huwen ofzo
me2

Diz
8 August 2002, 20:02
Eerst samenwonen, als tie dan niet bevalt, kun je em altijd nog buiten zeten (sorry schat ;) )

Maar trouwen, ja na een hoop jaren samenwonen, enne misschien voor de kerk, maar dat hoeft voor mij niet zo, als er maar een leuk feest aan vast zit!!

Timmekeuh
18 August 2002, 13:20
Ik zou graag eerst samenwonen en dan trouwen.
Troiuwen dat hoort er gewoon bij vind ik.
Romantisch....
EN EROTISCH

Smarthezz
19 August 2002, 09:24
Ik gaat meteen trouwen... Komt denk ik doordat ik Christelijk ben. Ik weet ook al zeker dat ik met dit meisje verder wil (waar ik nu verkering mee heb), kan het niet uitleggen, mja.. Het is zo.

Daarnaast MOET ik wel meteen trouwen omdat m'n ouders me zouden villen als ik samen ga wonen.. en de ouders van haar ook trouwens.. Mja, no problemo bij mij hoor.. Ik vind ut ook eerlijker voor mezelf. Samenwonen is zo van "tja, ik hou wel van je, maar ik weet het nog niet zeker". Mja..

bAnAnAqUeEn
19 August 2002, 09:26
Originally posted by Smarthezz
Ik gaat meteen trouwen... Komt denk ik doordat ik Christelijk ben. Ik weet ook al zeker dat ik met dit meisje verder wil (waar ik nu verkering mee heb), kan het niet uitleggen, mja.. Het is zo.

Daarnaast MOET ik wel meteen trouwen omdat m'n ouders me zouden villen als ik samen ga wonen.. en de ouders van haar ook trouwens.. Mja, no problemo bij mij hoor.. Ik vind ut ook eerlijker voor mezelf. Samenwonen is zo van "tja, ik hou wel van je, maar ik weet het nog niet zeker". Mja..

idd.. ik denk ook dat als je trouwt dat je dan meer moeite gaat doen om je relatie op peil te houden en om problemen op te lossen enzo, want dan is het niet zo eenvoudig meer om uit elkaar te gaan..

Monica
19 August 2002, 22:22
Uiteraard eerst samenwonen... Moet je na een maand echt flauw van de ander zijn omdat je dag in dag uit bij elkaar op de lip zit. dan is t niet echt verstandig om eerst in het huwelijks bootje te stappen. Maar voor sommige onder ons is dit niet anders.

Maar uh Kampie en ik gaan naar Portugal te samenwonen, dus als we er niet meer zijn weten jullie waar we zitten *)