PDA

Bekijk de volledige versie : Oude topics


AngelHeart
20 July 2002, 02:07
Ik wil toch hier even een beklagje doen.....

Ik vind het jammer :( dat je hier niet meer op een topic mag reageren van 2 weken oud en langer! Nou ja, als het een tijdloos onderwerp betreft, dan is dat toch niet zo erg? Of wel dan :?

Ik bedoel met een tijdloos onderwerp bijvoorbeeld een onderwerp als 'wie heeft er tips voor verlegen mensen?'. Dan is dat toch geen rampie?

Trouwens, 2 weken voor een topic vind ik nog erg jong om er niet meer op te mogen reageren....

Maar goed, ik blijf nu braaf zijn, luisteren naar baasje en zal niet meer stoute dingen doen dan....;)

Doei,

AngelHeart
20 July 2002, 02:13
niet meer stoute dingen doen dan....

Dit is natuurlijk wel van tijdelijke aard :p

Nightwolf
20 July 2002, 02:20
:?

Robby
20 July 2002, 06:46
Ja het is soms vaag... 8{

Headliner
20 July 2002, 08:56
Ze bedoeld dat als er wordt gereageerd in een ''oude'' topic en dus wordt ge-upped.. dat er dan meteen een stalen hangertje op wordt geflikkerd

duidelijker? :Y)

Nightwolf
20 July 2002, 09:12
ja maar dat ligt aan t onderwerp (vooral t onderwerp) en hoe oud t is

AngelHeart
20 July 2002, 13:01
Ze bedoeld dat als er wordt gereageerd in een ''oude'' topic en dus wordt ge-upped.. dat er dan meteen een stalen hangertje op wordt geflikkerd

Uhh, dit bedoel ik ja :)

Bird Of Prey
20 July 2002, 13:27
nou...reageren op een onderwerp van 2 weken 'oud' valt nog wel mee, wel ligt t eraan in welk forum dat topic staat, zo is een topic van 2 weken op bijvoorbeeld ADB al redelijk oud, maar is dat t op feedback of op t discussie-forum nog behoorlijk vers, omdat daar die topics veel langer meegaan

Robby
20 July 2002, 16:41
Sorry, hihihi :+

Babysmurfie
20 July 2002, 18:31
Ach ja, met dat plaatje te zien, het is hier toch de klaag corner:
GET READY IS BACK:r