PDA

Bekijk de volledige versie : Vreemdgaan


Tigah87
20 July 2002, 12:39
Als je vreemd ben gegaan moet je et dan vertellen of het voor je houden greetz sjaak|:(

Bobba.
20 July 2002, 12:46
Vertellen, weet je ook meteen of die ander echt van je houd :) Als ze die je dumpt, hield ze niet echt van je, als ze je niej dumpt, beteken je echt veel voor der :)

!Y!US!C!30X
20 July 2002, 13:39
Originally posted by Ruffryder
Vertellen, weet je ook meteen of die ander echt van je houd :) Als ze die je dumpt, hield ze niet echt van je, als ze je niej dumpt, beteken je echt veel voor der :)

|:(

als je vreemd gaat en je vertelt het(is wel het eerlijkst)
dan is de kans heel groot dat het uitgaat
maar het beste is dat je het gewoon vertelt..:{
en wat Ruffryder hier vertelt vind ik onzin, is nix van waar:x

Nightwolf
20 July 2002, 13:41
Originally posted by Ruffryder
Vertellen, weet je ook meteen of die ander echt van je houd :) Als ze die je dumpt, hield ze niet echt van je, als ze je niej dumpt, beteken je echt veel voor der :)

omg je hebt echt een verkeerde kijk hier op....alsof alles om jou draait |:(

maar idd, vertellen is t beste dan de kans lopen dat ze er zelf achterkomt

Blossom
20 July 2002, 14:55
Originally posted by Ruffryder
Vertellen, weet je ook meteen of die ander echt van je houd :) Als ze die je dumpt, hield ze niet echt van je, als ze je niej dumpt, beteken je echt veel voor der :)

als je vreemdgaat hou je niet genoeg van de ander, en als die ander dat dan weet, dan zou die het wel uitmaken dan lijkt mij, ook geef je veel om die gene

TheGroovMaster
20 July 2002, 15:30
eerlijkheid boven alles!!!!

Babysmurfie
20 July 2002, 18:47
Vertellen, mensen kunnen niet er niet tegen als je zoiets verzwijgt, en als ze er dan achter komt, zit het er nog meer tegen.

geitenwollens0x
20 July 2002, 19:36
ja idd hetis beter om het meteen te weten dan er anders achter te komen want dan voel je je nog meer klote

The6thgate
20 July 2002, 20:21
vertellen, altijd beter dan zelf achter laten komen

WEBGIRL14
21 July 2002, 23:27
Originally posted by Blossom


als je vreemdgaat hou je niet genoeg van de ander, en als die ander dat dan weet, dan zou die het wel uitmaken dan lijkt mij, ook geef je veel om die gene


je moet het dan vertellen want als ze er zelf achterkomt dan is het eigelijk wel zeker dat het uitgaat.
maar ik vind dat jij er een verkeerde kijk op hebt, als ze weet dat je het verteld hebt en als ze het dan uit maakt dan hoeft ut niet zo te zijn dat ze niet veel van je houd, ze kan er wel dagen, weken en maanden mee zitten.
ik zelf zou ut heel moeilijk vinden om het dan uit te gaan, ik zou hem misschien nog een kans geven omdat ik dan heel verliefd zou zijn maar aan de andere kant zou het ook verkeerd zijn want als hij weer vreemd zou gaan zou hij me helemaal kapot maken.
ik denk dat iemand je daar dan voor dumpt omdat hij/zij dan bang is dat hij helemaal kapot gaat aan hem/haar.
dat is eigelijk toch best wel logisch... niet?:)

WEBGIRL14
21 July 2002, 23:29
Originally posted by WEBGIRL14



je moet het dan vertellen want als ze er zelf achterkomt dan is het eigelijk wel zeker dat het uitgaat.
maar ik vind dat jij er een verkeerde kijk op hebt, als ze weet dat je het verteld hebt en als ze het dan uit maakt dan hoeft ut niet zo te zijn dat ze niet veel van je houd, ze kan er wel dagen, weken en maanden mee zitten.
ik zelf zou ut heel moeilijk vinden om het dan uit te gaan, ik zou hem misschien nog een kans geven omdat ik dan heel verliefd zou zijn maar aan de andere kant zou het ook verkeerd zijn want als hij weer vreemd zou gaan zou hij me helemaal kapot maken.
ik denk dat iemand je daar dan voor dumpt omdat hij/zij dan bang is dat hij helemaal kapot gaat aan hem/haar.
dat is eigelijk toch best wel logisch... niet?:)

sorry sorry dit bericht hier boven was voor ruffyrider bedoelt

anemic
24 July 2002, 11:56
net alsof iedereen het hier ook echt zou vertellen
als dat gebeurt en het betekent nix
shit happens
waarom zou je een ander pijn doen door het te vertellen
als je er gevoelens bij hebt is het een ander verhaal

Nightwolf
24 July 2002, 12:10
als je t neit vertelt dan ben je niet eerlijk tegen over de ander :{ wat is je relatie dan nog waard?

anemic
24 July 2002, 12:16
Originally posted by Direwolf
als je t neit vertelt dan ben je niet eerlijk tegen over de ander :{ wat is je relatie dan nog waard?

wat is eerlijk... net alsof iedereen altijd alles tegen elkaar zegt.. je kan ook oneerlijk zijn in andere zaken.
''heb je tijd morgen''
''nee sorry''
en ondertussen lekker gaan skaten
wat is eerlijk?
En wat is vreemdgaan?
Je relatie kan zeer goed zijn ookal ben je eens vreemdgegaan
je kan je gaan realiseren hoe veel je van haar/hem houdt
het kan je relatie redden

ramsesii
24 July 2002, 12:21
ja een leugentje voor eigen bestwil mag best (zoals anemic zei)... maar als je vreemd bent geweest loop je waarschijnlijk de rest van je relatie met een kutgevoel rond... dus kan je het maar beter zeggen...

Melch
24 July 2002, 15:59
Mwah je hebt zat mensen die dat geen fuck uitmaakt... Die gaan vreemd en zeggen het niet, en hebben er geen rot gevoel over.

Ik zou het misschien niet meteen tegen m'n vriendin zeggen, maar wel tegen m'n beste vriend (die ken ik langer...). Maar ik ga toch niet vreemd ;)

Purplestar
24 July 2002, 16:52
Originally posted by anemic
net alsof iedereen het hier ook echt zou vertellen
als dat gebeurt en het betekent nix
shit happens
waarom zou je een ander pijn doen door het te vertellen
als je er gevoelens bij hebt is het een ander verhaal

nee misschien zou idd niet iedreen het vertellen, maar ik vind eigenlijk dat het wel zou moeten, want ookal doe je dan die ander pijn, diegene zal er waarschijnlijk toch wel ooit achterkomen en dan zal het nog veel meer pijn doen..
Ik zou het wel meteen vertellen aan mijn vriend alleen gelukkig hoef ik dat nooit te doen want ik zal nooit vreemdgaan.

Nookie84
1 August 2002, 12:08
Originally posted by Ruffryder
Vertellen, weet je ook meteen of die ander echt van je houd :) Als ze die je dumpt, hield ze niet echt van je, als ze je niej dumpt, beteken je echt veel voor der :)

So das dus echt dikke onzin, dat zou dus betekenen dat als je vriend/vriendin echt van je houdt, dat je dan maar vreemd kan gaan?!? Als je vreemdgaat betekent dat dat je niet genoeg van je vriend/vriendin houdt, anders zou je het niet doen....

jmi16
1 August 2002, 12:28
als je alleen al de behoefte hebt om met iemand anders intiem te zijn,is het geen echte liefdesrelatie die je hebt. Ik ben een keer bijan vreemdgegaan, ik voelde helemaal niks van schuldgevoel of wat dan ook, terwijl ik dat bij andere dingen wel gauw heb, maar ik ken mijn eigen gewoon, ik WIST dat ik het niet zou doen.

Ik was hier net meer van mijn vriend van gaan houden! Ik weet hierdoor van me eigen zeker, dat ik nooit zou vreemdgaan, en dat er ook niks aan is. (want dat dacht ik dus, lekker slim) beseffen dat ik eg van hem houd, niet van iemand anders, die ik toevallig wel aardig vind.


Ik hoop dat mensen het nog snappen en beetje.... hahaa sorrry

Dikke Poen van Jamie :)

2pac
1 August 2002, 12:51
Originally posted by TheGroovMaster
eerlijkheid boven alles!!!!

BWM
1 August 2002, 15:34
van tevoren afspreken dat het mag ;)

Sgatje
1 August 2002, 23:28
kwas ook vreemdgegaan tijdje terug...ik vertelde het me vriend...hij begon me uit te schelden...maar toch hield ie egt van me...vaaaaaag

tis wel uit trouwens

X_cistenZ
2 August 2002, 15:03
Originally posted by Daantjuh
kwas ook vreemdgegaan tijdje terug...ik vertelde het me vriend...hij begon me uit te schelden...maar toch hield ie egt van me...vaaaaaag

tis wel uit trouwens

Nee logisch juist. Hoe meer je van iemand houd, hoe kwetsbaarder je bent, hoe meer pijn het doet. En dan probeer je de ander ook te kwetsen..
Maar okay,
honesty above everything..
Of je moet gewoon niet vreemdgaan he..

Little Angel
2 August 2002, 21:17
Als je van iemand houd heb je een relatie met hem of haar. Waarom gaan mensen vreemd? Dan heb je niet genoeg aan de eene die je op dat moment hebt. Dus accepteer je het niet hoe die eene is en houd je niet echt van hem of haar. Walgelijkste streek die je kunt uithalen is vreemd gaan. Maak het dan gewoon eerst uit en ga dan met een ander. Niet tegelijkertijd. Daarmee kwets je de ander veel te veel mee.....

Snap niet dat mensen dat kunnen doen, en kom nu niet met verhalen van"Ja, maar ik had veel gezopen en wist niet meer wat ik deed enzo." Want dat is echt bullshit dat je zo veel hebt gezopen dat je de eene vergeet waar je van houd.......

Linnea
2 August 2002, 21:20
vreemdgaan, is so fucking low..

anemic
2 August 2002, 22:14
het valt me best wel op dat mensen hier allemaal van die perfecte ideeen hebben. Maar niet iedereen (en jullie zelf ook) is niet zo perfect als je denkt. Vreemdgaan na 1 maand relatie is niet zo'n groot probleem, maar wat als je na 2 jaar vreemd gaat. Vind je dan dat je het zomaar af kan doen met ''je houdt niet genoeg van me het is uit?'' Als het leven zo simpel was...

Sommige dingen betekenen iets sommige niet. Vreemdgaan heeft niets te maken met verliefd zijn. Eerder met frustratie. Frustratie ontstaat door wrikken in een relatie. Dat is dus een fout die jij en je vriend/vriendin maken. En later als het weer goed is gekomen ben je dan zo tof om te vertellen..''heej weetje nog toen het zo slecht met ons ging?'' gelul. Dan ben je blij dat het weer goed gaat. Daar ga je dan echt niet over praten.