PDA

Bekijk de volledige versie : Chillen


TheGroovMaster
20 July 2002, 15:46
Mensen, hoe chillen jullie? als ik niet een aantal momenten op me dag kan chillen word ik echt gestoord. hoe zit dat met jullie?

onder chillen versta ik lekker bijkomen van wat ik de heledag wel allemaal niet doe..... nix :D
ff tot mezelfkomen, relaxe muziek luisteren en een beetje op ll.com browsen en hier en daar wat posten. Chatten moet dus niet gebeur... krijg je weer van die stress kippen die vragen:
lullo zegt:
hey hoe gaat het?
[EN]GroovMaster zegt:
shut up for a sec, iam chillin around m8
lullo zegt:
ow sorry hoor

dat soort mensen, dat krijg je als je zo imens popi bent.... dat haat ik zo enorm. maar we hadden het over hoe we chillen, nouja muziek luisteren, beetje nix doen, tot mezelf komen muziek luisteren, dag dromen, muziek genieten en dan weer verder gaan waarmee ik bezig was.
muziek is dus voor mij de belangrijkste reden om te chillen. (das dan overdag he, 's avond is dat een heel ander verhaal).

's Avonds hang ik het liefst met vrienden in een bar waar ze relaxe Lounge draaien, waar je in een relaxe lere stoel/bank zit met een biertje in je linker hand en een sigaar in je rechter... en dan niet te vergeten de mooie kontjes die dan voorbij lopen... hmm kijk je elkaar aan hoofd achter over en een paar ringen blazen met je sigaartje... hmmmmm heerlijk is dat. (sigaartje niet elke week doen, is niet goed voor me/je).

Zo en hoe chillen jullie?

!Y!US!C!30X
20 July 2002, 16:08
uhm.. op het forum beetje rondkijken, soms computerspelletje spelen, en meestal als muziek anathema op, is lekker rustgevend..
maar veel chillen doe ik niet, alleen als ik tijd heb;)

-neo-
20 July 2002, 16:37
ff een lekkere stoel voor mijn tv kwakken,erin gaan zitten,gamecube aan doen,tv aandoen en wat gozertjes in melee om zeep helpen(of een dvd kijken)

Saraatje
22 July 2002, 18:27
Ik ga meestal een boekje lezen of een beetje surfen op internet, mijn clubs nakijken (http://www.clubs.nl) of ik kijk naar mijn lievelingsprogramma, Flikken. Ik heb daar ALLE afleveringen van de voorbije 3 jaren dat het speelde opgenomen. Echt vet leuk :)

Veel liefs, Saraatje.

Babysmurfie
22 July 2002, 18:38
Ik ga wat internetten en zet wat muziek op.
Ofwel lig ik op mijn bed en lees een boekje, ook met wat muziek op.

Saraatje
22 July 2002, 18:45
PS : Muziek luisteren doe ik ook veel en dansen op mijn kamer :)

Robby
28 July 2002, 16:54
Dingen met me vriendin doen ;)

Mezelf wegen op de weegschaal :+

Liedje zingen :o

DVDtje kijken 8{

LoeLoe
28 July 2002, 17:59
Chillen met vrienden..meestal op de skatebaan of op een of ander hangplekje ofzo. Of naar het bos met de honden van de buurvrouw..lekker op me bed liggen dromen over vanalles en nog wat. Internettuh natuurlijk...Bellen met vrienden. Gewoon de muziek keihard aangooien en op me bed gaan liggen en vervolgens niks doen ofzo. Lekker relaxen :+

X_cistenZ
28 July 2002, 18:17
Gewoon lekker rustig praten met vriendinnen ofzo, of internet.. muziek aan.. lezen.. buiten lekkur in ut zonnetje zitten... van alles.. Proberen niet te stressen.. Gewoon chilluh met je billuh :)

MilkyWayz
28 July 2002, 18:23
muziek aan en dan op de bank of me bed gaan liggen, tv kijken, tekenen...

X_cistenZ
28 July 2002, 18:53
Originally posted by MilkyWayz
muziek aan en dan op de bank of me bed gaan liggen, tv kijken, tekenen...

O ja vergeten, tekenen is ook relaxing [ Tenminste als ik alleen thuis ben anders hangen mn neefje en nichtje de hele tijd om heen..] ^_^

Babysmurfie
28 July 2002, 19:10
Originally posted by Robby
Mezelf wegen op de weegschaal :+

:? :O

X_cistenZ
28 July 2002, 19:15
Originally posted by Robby

Mezelf wegen op de weegschaal :+



Dat zou bij mij alleen maar voor stress zorgen..

Ulfhednir
29 July 2002, 22:44
Welke discussiewaarde heeft dit topic in godensnamen?

Flexy-Sma
2 August 2002, 12:14
ehm onder chillen vestaa ik gewoon naar buiten gaan wtje and btje rondlopen enzo met wat vrienden enzo een btje lol trappen en naar de stad gaan ofzo

Saraatje
11 August 2002, 20:32
Originally posted by Robby
Dingen met me vriendin doen ;)

Mezelf wegen op de weegschaal :+

Liedje zingen :o

DVDtje kijken 8{

Jezelf wegen op de weegschaal ???? Waarom dat nou weer ????

Nemo
11 August 2002, 22:15
Je kan het op twee manieren doen.

Laaste kwam een goeie vriend bij mij, beetje lullen hij ging even mijn kleren kast plunderen, muziek op.
Later beetje lachen en eten.

Maar kan ook echt relaxen als ik met mijn vriendin op bed lig, met haar hoofd op mijn borst en dan nergens aan denken soort slaap droom, hmm en genieten van haar adem haling :)

Diz
11 August 2002, 22:36
alsik echt supergestressed ben dan wil ik gewoon effe rustig zitten, mooi muziekje luisteren en een jointje draaien. Dan lekker een tukkie doen en dan ben ik weer helemaal bijgekomen van mijn dag

En wat ik ook weleens doe is lekker mijn gitaar pakken en wat spelen en zingen, effe tot mezelf komen

koelkast
11 August 2002, 22:41
muziek aan en jacusi aan en chillen maar drinken er bij helemaal geweldig

wat het ook goed doet is met wat te drinken en een boek of zo of met laptop voor de openhaard liggen die kentterd

xlizzx
12 August 2002, 11:50
gezellig bij een vriendin zijn over jongens praten enzo beetje film kijkken wat dri ken je weet wle hoe dat gaat