PDA

Bekijk de volledige versie : Het huis uit


HADES2001
21 July 2002, 12:32
Hi mensen

ik had eigenlijk een klein verhaaltje voor iedereen die het leest alvast bedankt

ik ben 18 jaar en zit met dit probleem

Het zit zo mn moeder zet me (naar mijn mening)
om een onzin reden het huis uit
vrijdagavond kwamen er 2 vrienden langs en we gingen wat film kijken en zaten verder te praten
mn ma ging om 10 uur naar dr bed en de om kwart over 12 ging de laatste vriend weg
mn ma kwam meteen naar beneden en zei ik ben je zat je bent een alcholist je gaat het huis uit
(er was geen eens alchohol we zaten aan de spa en fruit)
ik ben daarna gaan slapen en de volgende dag ging alles ee stukje beter
zaterdagavond belde er een vriend op die vroeg of ik meeging naar het poolcentrum
ik vroeg aan mn ma is het goed als ik ga
mn ma werdt meteen kwaad en ging bij de deur staan en schreeuwde trek je jas aan en oprotten
ik vertrok niet en hign de telefoon op en probeerde met er te praten
maar dat ging niet het enigste wat ik krijg is dat ik binnen 28 dagen het huis uit MOET

maar ik zit nu met de drang dat als ik geen kamer vindt op tijd dat ik zelfmoord wil gaan plegen aangezien ik absoluut niet op de straat wil gaan leven

weet iemand mischien of dit soort gevoelens normaal zijn ?
(btw ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar als iemand nog een kamer over heeft in haarlem please laat het weten met een prijs ik ben redelijk desperate)
NOGMAALS BEDANKT VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST

HADES2001
21 July 2002, 14:13
ik wou dat ik naar andere familie kon
maar mn ma maakt redelijk snel ruzie met iemand
en de hele familie ligt in puin
er is helemaal niemand verder :(

en ik heb geen zin om op de straat te leven
dus heb ik meer het gevoel dat ik beter af ben op die manier

bootje
21 July 2002, 14:49
toon eens dat je sterker bent dan je moeder en zoek een kamer of tijdelijke verblijfplaats! kan je niet bij een vriend terecht voor een tijdje? denk nooit dat zelfmoord een oplossing is! dat is het niet! het is een uitweg, geen oplossing! niet doen! geef je leven niet op om zoiets! er komt vast verbetering in de situatie!!!
-x-

anouk
21 July 2002, 20:57
Pleeg ajb geen zelfmoord!!
Kun je niet bij je vrienden terecht, ik bedoel als het echt nodig is kun je toch overal terecht??
En ik zou nog eens met je moeder gaan praten, waarom ze nou precies zo pissed is, en kijken of je daar wat aan kan veranderen.
Heeel veel sterkte, en hier kom je wel weer uit!

Banaan
21 July 2002, 22:16
als die 2 vrienden ff bewijzen dat ze daadwerkelijk ECHT vrienden zijn mag je wel bij hun blijven...maar pleeg ZEKER geen zelfmoord hey!

klootzak
21 July 2002, 22:22
wtf, zelfmoord plegen om een huis ?

leer eens om jezelf te geven.

meiske
23 July 2002, 18:42
Originally posted by HADES2001
Hi mensen

ik had eigenlijk een klein verhaaltje voor iedereen die het leest alvast bedankt

ik ben 18 jaar en zit met dit probleem

Het zit zo mn moeder zet me (naar mijn mening)
om een onzin reden het huis uit
vrijdagavond kwamen er 2 vrienden langs en we gingen wat film kijken en zaten verder te praten
mn ma ging om 10 uur naar dr bed en de om kwart over 12 ging de laatste vriend weg
mn ma kwam meteen naar beneden en zei ik ben je zat je bent een alcholist je gaat het huis uit
(er was geen eens alchohol we zaten aan de spa en fruit)
ik ben daarna gaan slapen en de volgende dag ging alles ee stukje beter
zaterdagavond belde er een vriend op die vroeg of ik meeging naar het poolcentrum
ik vroeg aan mn ma is het goed als ik ga
mn ma werdt meteen kwaad en ging bij de deur staan en schreeuwde trek je jas aan en oprotten
ik vertrok niet en hign de telefoon op en probeerde met er te praten
maar dat ging niet het enigste wat ik krijg is dat ik binnen 28 dagen het huis uit MOET

maar ik zit nu met de drang dat als ik geen kamer vindt op tijd dat ik zelfmoord wil gaan plegen aangezien ik absoluut niet op de straat wil gaan leven

weet iemand mischien of dit soort gevoelens normaal zijn ?
(btw ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar als iemand nog een kamer over heeft in haarlem please laat het weten met een prijs ik ben redelijk desperate)
NOGMAALS BEDANKT VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST


ik stuen je van harte, kan je neit eent ijdje naar het leger des heils die helpen je egt (weet ik uit ervaring!) en vraag eens of er iemand met je moeder wil gaan praten!

TheGroovMaster
24 July 2002, 01:19
je kan ook het leger in, daar verdiend je geld en je hebt onderkomen. Het nadeel is alleen dat je door de weeks nergens tijd voor hebt, ja savonds naar de bios af en toe. in het weekend?? ik weet niet of je er in het weekend kan blijven slapen. het is een optie, en je kan er ook opleidingen vervolgen.

en waarom zou je het huis uit MOETEN??? ga dan naar de gemeente, die kunnen je ook best wel verder helpen (ga daar zo snel mogelijk heen, het duurt altijd wat langer bij de gemeente).

ow en zet dat zelfmoord ff uit je hoofd wil je..... je hebt vrienden en kennisen die wel om je geven!

Nightwolf
24 July 2002, 01:24
misschien moet je meer als een rebel gaan leven in je eigen familie en tegen je moeder opkomen :{

jessiej
26 July 2002, 18:16
hmm.. klinkt bekend dit :(
dr bestaat iets als dakloze-opvang voor jongeren waar je terecht kan, je hoeft dus niet echt op straat te slapen.. hoewel de daklozen opvang niet ideaal is(ik heb dr ook gezeten en ben toen zelf de straat op gegaan..) is het iets..
ik weet niet waar je woont,maar als je mazzel hebt krijg je voorrang voor een huisje, als je bij de gemeente aanklopt

succes iig

Isaac
31 July 2002, 21:10
eej, maar heeft een moeder wel het recht een medebewoner van het huis n a28 dagen het huis uit te flikkeren?

Bedoel, is er niet iets dat zegt dat je net zolang bij je moeder mag blijven wonen totdat je zelf een onderkomen hebt gevonden ofsow?

2pac
31 July 2002, 21:37
Originally posted by groovmaster
je kan ook het leger in, daar verdiend je geld en je hebt onderkomen. Het nadeel is alleen dat je door de weeks nergens tijd voor hebt, ja savonds naar de bios af en toe. in het weekend?? ik weet niet of je er in het weekend kan blijven slapen. het is een optie, en je kan er ook opleidingen vervolgen.

en waarom zou je het huis uit MOETEN??? ga dan naar de gemeente, die kunnen je ook best wel verder helpen (ga daar zo snel mogelijk heen, het duurt altijd wat langer bij de gemeente).

ow en zet dat zelfmoord ff uit je hoofd wil je..... je hebt vrienden en kennisen die wel om je geven!

leger lijkt me geen optie dat best wel lang voor dat je erin mag

Havock
31 July 2002, 21:58
zelfmoord is geen oplossing, tis een wanhopige vluchtweg..

en wanhoop+vluchten=bad

oh ja, volgens mij kan je moeder je niet het huis uit zetten :)

Diz
11 August 2002, 11:03
Hey kop op hoor, komt allemaal wel goed.

Ik heb zelf echt werkelijk overal gewoond en heb dat ongeveer een jaar of drie volgehouden, nu heb ik mijn eigen appartement, en dat kan niemand me meer afpakken.

Je moet doorzetten, ik weet dat het heel erg moeilijk is, maar wees een beetje hard voor jezelf. Geen zelfmoord plegen, daarmee doe je alleen maar de mensen die van je houden pijn, daar schiet je dus echt helemaal niets mee op.

Ga eens langs bij het maatschappelijk werk of het RIAGG, jongeren steunpunt. Die mensen weten wat ze voor iemand zoals jou kunnen doen!!

Heel veel succes, je komt er echt wel!!

Yucca86
14 August 2002, 15:11
Jou moeder kan je niet zomaar het huis uitzetten. Zij is tot je 21ste nog in ieder geval finacieel verantwoordelijk voor je.
Als ik jou was zou ik de Jeugdzorg inschakelen, ik weet zeker dat zij je een heel stuk verder kunnen helpen. (Ik spreek uit ervaring)

Succes! :)

ramsesii
14 August 2002, 15:26
wat wil je moeder doen als je blijft ??

stuur haar eens naar de psychiater ofzo...

als je zo je kin behandeld zit er een steekje los..

niet bij jou (dus zelf moord is wat overdreven)

meiske
15 August 2002, 13:38
Originally posted by TheGroovMaster
je kan ook het leger in, daar verdiend je geld en je hebt onderkomen. Het nadeel is alleen dat je door de weeks nergens tijd voor hebt, ja savonds naar de bios af en toe. in het weekend?? ik weet niet of je er in het weekend kan blijven slapen. het is een optie, en je kan er ook opleidingen vervolgen.

en waarom zou je het huis uit MOETEN??? ga dan naar de gemeente, die kunnen je ook best wel verder helpen (ga daar zo snel mogelijk heen, het duurt altijd wat langer bij de gemeente).

ow en zet dat zelfmoord ff uit je hoofd wil je..... je hebt vrienden en kennisen die wel om je geven!


dat zei ik niet HET LEGER DES HELS, onderdak is dat geen leger!