PDA

Bekijk de volledige versie : Hoeveel maal per....


R.A.I.K.U.M.
25 July 2002, 10:48
Hoeveel maal heb jij met je vriend/in seksuele betrekkingen?
Is dit één maal per week/ 3 maal per dag......laat ook je leeftijd van beiden achter??

MMORE Tom
25 July 2002, 12:47
We hebben niet echt een vast "patroon" We doen het als we gewoon zin hebben.

Meestal z'on 3 a 4 keer per week, maar het kan ook meer zijn. Ik heb nou 5 maanden verkering met haar, en ongeveer in de 2de maand zijn we begonnen met sex. :d

Als je natuurlijk net voor het eerst sex hebt, en het is nog lekker ook, doe je het vaker en vaker, maar na een tijdje verminderd dat toch wel! :'(

Ben trouwends 16

EDIT: zij is 15, bijna 16.

TheGroovMaster
25 July 2002, 14:27
nou met me laatste vriendin had ik na 1 weekie sex en hebben het zo een 3-4x per week gedaan (de keren dat we ons zagen want ze woont 1.5u reizen verderop). euh zij is 18 en ikke ben 19 jaartje jong dus!!!! maar kzou het liefst de heledag door sex willen hebben, dat je het ff weet!!!!

Tweeling
25 July 2002, 19:45
Ik deed t met mn vorige vriend zo'n 4 keer per week (seks in alle vormen dan), en in de vakantie soms wel 3x per dag *) :)
Maar da's verleden tijd.
Met mn nieuwe lover ben k nog maar net aan seks toe, dus kan er nog niks van zeggen ;)


Originally posted by groovmaster
maar kzou het liefst de heledag door sex willen hebben, dat je het ff weet!!!!

Daar ben ik het wel helemaal mee eens. Ik vind seks echt het leukste (en lekkerste) wat er is. Ik ben gewoon gemaakt om seks te hebben. (hmmm, als een jongen dit zegt is het cool en als een meidje dat zegt is ze meteen een slet...).

Slaat trouwens ook nergens op, dat jongens echt "the man" zijn als ze veel meidjes hebben gepakt, en als een meidje veel jonges heeft gehad ze meteen een hoer is.

Dat zegt eigenlijk dat meiden seks niet lekker/leuk mogen vinden, en jongens wel. best wel krom eigenlijk

Ach ja :)

Aarsje
16 August 2002, 14:17
Originally posted by Tweeling
Ik deed t met mn vorige vriend zo'n 4 keer per week (seks in alle vormen dan), en in de vakantie soms wel 3x per dag *) :)
Maar da's verleden tijd.
Met mn nieuwe lover ben k nog maar net aan seks toe, dus kan er nog niks van zeggen ;)




Daar ben ik het wel helemaal mee eens. Ik vind seks echt het leukste (en lekkerste) wat er is. Ik ben gewoon gemaakt om seks te hebben. (hmmm, als een jongen dit zegt is het cool en als een meidje dat zegt is ze meteen een slet...).

Slaat trouwens ook nergens op, dat jongens echt "the man" zijn als ze veel meidjes hebben gepakt, en als een meidje veel jonges heeft gehad ze meteen een hoer is.

Dat zegt eigenlijk dat meiden seks niet lekker/leuk mogen vinden, en jongens wel. best wel krom eigenlijk

Ach ja :)

Inderdaad heel erg krom...
Maar ik dnek dat jongens ook veel meiden pakken om stoer te doen ofzo...
Of minder gevoelig zijn danmeiden, die dneken volgens mij ook niet over de gevolgen na, alleen dat ze het op dat moment lekker vinden. Tis ook lekker, maar dan nog met iemand waar je van houdt.

Smarthezz
20 August 2002, 14:03
Hmm... 3 tot 4 keer per week denk ik ong... Ik ben 17, zij ook..

dext0r
20 August 2002, 14:25
Originally posted by Smarthezz
Hmm... 3 tot 4 keer per week denk ik ong... Ik ben 17, zij ook..

;p
zo vaak zie ik me vriendin niet eens per week ;p
en de keren dat ik haar zie hebben we echtr niet altijd sex ofzo ;p
als dat zo zou zijn de keren dat ik r wel zie dan zou ik zo'n idee krijgen van: waar doen we het nou om??

gewoon mooi wanneer het moment daar is.....mooi genoeg voorlopig ;]

Addicted2love
24 August 2002, 22:32
Elke dag minstens één keer (tenzij het echt een drukke dag is :( )soms wel meer. ik ben 17 hij 23

Fonzie18
25 August 2002, 09:03
Originally posted by dext0r


zo vaak zie ik me vriendin niet eens per week ;p


Same here. We hebben dan wel nog geen sex (hebben pas 2,5 week iets) maar dan zouden we iedere keer als we elkaar zouden zien, meteen sex hebben.