PDA

Bekijk de volledige versie : je merkt het niet


meiske
27 July 2002, 19:53
tenminste ik merkte het niet.

je zal wel denken waar heeft die het nou weer over??
nou ik zal het vertellen.

4 jaar geleden verhuisde ik omdat mijn moeder een vriend heeft.
het ik kreeg er ook nog een zusje erbij.
gelukkig ging ik naar de 1e klas dus kon ik makkelijk nieuwe vrienden maken.
en dat lukte ook heel goed, maar langzaam ging het fout.
een paar jongens uit me klas die ook in hetzelfde ukke dorp wonen begonnen me uitteschelden omdat ik een grote neus zo hebben.
en omdat het drop zo klein is wist binnen no time iedereen waar ze me mee konden pesten.
natuurlijk snap je dat ik me ging verschuilen.
ik proberen daar het beter te krijgen door veel met me kleine zusje te spelen.
gelukkig had ik ook nog contact het de muziekvereniging waar ik op zat, en ook met een paar meiden had ik nog contact van me oude school (hoewel ik nu weet dat ze het deden om me later weer te kunnen pesten want ik werd daar ook gepest omdat ik geen vader had)
in de 2e klas leek het beter te gaan, ik zat weer op een muziekvereniging en daar was het leuk.
rond de herfstvakantie ben ik gaan voetballen een super leuk team vond ik.
maar ook in deze klas werd ik weer gepest, zelf door mijn gymleraar en ook werd ik geslagen.
ik schakelde mijn vertrouwspersoon in maar dat hielp niet egt.
en ook ineens was ik een lesbi (waar ik nooit van begreep hoe ze daar nou bij kwamen)

na de kesrtvakantie ben ik gaan werken in een tuin, daar kreeg ik goeie vriendinnen en vrienden.

het pestte werd wat minder want er was een klasgenoot weggestuurd van school maar ze bleven me pesten.

ook kreeg ik met een leuke jongen maar toen het uit ging omdat ik hem niet leuk meer vond begon hij me uit te schelden en heeft toen me comp gekraakt en iedereen op msn gek gemaakt en toen hij er achter kwam dat ik hier vaak kwam, ging hij ook ff doen dat hij een vriendin van me was en zeggen dat nouja de meeste weten wel wat er toen is gebeurd (ik heette dreamgirlnouski) ook daar kon ik dus niet meer veilig heen!

toen kwam er nog bij dat mijn bedrijfsleider (32 en getrouwd) verliefd op me was, moeilijk moeilijk.
hij zat aan me, maar gelukkig zag een collega het en hij werd (de bedrijfsleider) onts+agem

toen ons dorpsfeest kwam dacht ik eindelijk wat leuks.
maar dat viel tegen. ik ging er met een vriendin heen en kwam een paar colega's tegen, me vriendin meost voreg weg.
ik bleef nog gesel en ging later omda tik zowat stikte van de warmte ff naar butien en een collega ging mee.
ik was vet dronken en toen hij me begon te zoenen vond ik het oke en ook later toen we heel ver gingen vond ik eht ebst.
de volgende dag merkte dat ik super stom was geweest.


mijn ongesteldheid bleef de volgende maand en jah hoor toen ik een tst deed bleek ik ook nog eens zwanger te zijn.
ik liet het weg halen en vertelde het hem, maar het deed hem niks.

er ging een normaal jaar vorbij ik werd niet gepest tot blij toe en had een leuk voetbal jaar.
toen kwam het bedrijfsfeest.
laat in die avond kwam die jongen van het bedrijfsfeest naar me toe (hij had zijn vriendin bij zich( en zij je bent niet zwanger geweest hë je wilde dat je zou opvallen, en sloeg me gelukkig heeft iemand me gered.
er waren maar weinig die dit zagen.

gelukkig ging hij weg van de tuin maar zijn zusje werkt er ook en vertelde dat ik hem wou zoenen en dat hij me toen sloeg.
wat ik ook zei ze geloofde me niet.
het was moeilijk maar ik wist alles komt goed.

thuis gaat het ook niet echt lekker veel ruzie enzo.
is dan nog wel iets leuks in me leven, of moet ik liever dood?
waarom leef ik me nog, waarom?

Nightwolf
27 July 2002, 20:01
jeetje wat een gedoe allemaal....dat ze je sloegen is niet niks :{ en zelfs zwanger :? mja ik hoop dat je naast thuis, in de toekomst veel geluk zal hebben in t leven :)

je leeft iig voor andere mensen....ik bijvoorbeeld vind t leuk dat ik je ken :) en er zullen vast meerdere mensen zijn die net als mij denken :)

heel veel sterkte en je kan me altijd bereiken :)

!Y!US!C!30X
27 July 2002, 20:19
tja.. je hebt geen simpel leven, maar er zal geheid een tijd komen dat het weer beter word, je moet gewoon doorzetten, je zit in een moeilijke tijd, maar je komt er wel doorheen..

suc6 :)

Mr.Master
27 July 2002, 20:27
Jeetje...dat is echt erg...ik kan je alleen zeggen om vol te houden. Het wordt echt beter. Ik weet niet wanneer, en hoe. Ik weet wel dat we je hier graag hebben.
Je kunt hier altijd terecht.

Ton

meiske
27 July 2002, 21:08
ik zal wel moeten, want hoe kan het anders ooit iets met mijn leven worden
en ik heb deze tijd doorstaan en wat er ook nog mag komen ik zal en moet het doorstaan

anouk
27 July 2002, 21:17
Ach ja, na regen komt zonneschijn (zeggen ze) Het zal wel weer goed komen, maar je moet het verleden achter je laten, de dingen die gebeurt zijn zijn klote maar je moet t verwerken en achter je laten en gewoon verder gaan. Vooruit kijken
Sterkte..

meiske
27 July 2002, 21:26
Originally posted by anouk
Ach ja, na regen komt zonneschijn (zeggen ze) Het zal wel weer goed komen, maar je moet het verleden achter je laten, de dingen die gebeurt zijn zijn klote maar je moet t verwerken en achter je laten en gewoon verder gaan. Vooruit kijken
Sterkte..


jij hebt makkelijk praten als het hele dorp je pest.
dan blijft het je achtervolgen die angst als je in het dorp bent.

meiske
27 July 2002, 21:38
ik meot eigenlijk mijn verhaal afmaken als je mijn titel leest want je weet nog steeds niet wat ik niet merkte.

nou nu 3 maanden veder na alles wat is gebeurd probeer ik me op de goeie kanten te storten snel en goed werken verhalen schrijven en tekenen.

de tijd dat het niet mee zat was is depri zonder dat ik het merkte maar nu weet ik gewoon het is zo!

liefs van meiske!

anouk
28 July 2002, 11:22
Originally posted by meiske



jij hebt makkelijk praten als het hele dorp je pest.
dan blijft het je achtervolgen die angst als je in het dorp bent.

Ik heb makkelijk praten eh ?
Je kent me niet en weet niet hoeveel shit ik al heb meegemaakt. Zeg dus niks over makkelijk praten!|:(

Mr.Master
28 July 2002, 12:49
Veel sterkte meiske. Het gaat wel lukken. In ieder geval kun je hier altijd terecht

klootzak
28 July 2002, 17:54
Originally posted by meiske
ik meot eigenlijk mijn verhaal afmaken als je mijn titel leest want je weet nog steeds niet wat ik niet merkte.

nou nu 3 maanden veder na alles wat is gebeurd probeer ik me op de goeie kanten te storten snel en goed werken verhalen schrijven en tekenen.

de tijd dat het niet mee zat was is depri zonder dat ik het merkte maar nu weet ik gewoon het is zo!

liefs van meiske!

misschien volg ik je niet maar, wat is gewoon zo ?

tentweede, als ik je eerste stukje lees denk ik, dat meisje moet gewoon een stukje meer zelfvertrouwen krijgen en wat beter voor jezelf opkomen.

meiske
28 July 2002, 20:13
meer zelfvertouwen, jah dat had ik ook maar je denkt nu zeg ik het dat ik het niet wil (b.v) maar die stap om het te zeggen is groot en je bent bang.

ow ja ik heb best zelfvertrouwen, want hoe kan ik nadat mijn ex het hier voor me verpest heeft ben ik toch ook terug gekomen.
en ik werk nu nog steeds op de zelfde tuin als waar ik voor al die dingen met me bedrijfsleider en die ené jongen werkte.


dus zelf vertrouwen heb ik wel, en doorzettingsvermogen ook.
dus wat je zegtklootzak klopt niet helemaal.
ik moet het beter kunnen toepassend at wel jah!

Mr.Master
28 July 2002, 22:52
Tja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Een keer goed tekeer gaan tegen iemand die je iets doet lucht op.

Soms moet je gewoon doen en niet denken...maar ja...wat je zegt, nu alleen nog in de praktijk.

klootzak
28 July 2002, 23:23
Originally posted by meiske
meer zelfvertouwen, jah dat had ik ook maar je denkt nu zeg ik het dat ik het niet wil (b.v) maar die stap om het te zeggen is groot en je bent bang.

ow ja ik heb best zelfvertrouwen, want hoe kan ik nadat mijn ex het hier voor me verpest heeft ben ik toch ook terug gekomen.
en ik werk nu nog steeds op de zelfde tuin als waar ik voor al die dingen met me bedrijfsleider en die ené jongen werkte.


dus zelf vertrouwen heb ik wel, en doorzettingsvermogen ook.
dus wat je zegtklootzak klopt niet helemaal.
ik moet het beter kunnen toepassend at wel jah!

wat ik zeg (en dat staat er ook bij) is de indruk die ik krijg.
en als je je dus laat (om het hard te zeggen) misbruiken door je berdrijfleider, staat dat niet voor veel zelfvertrouwen iig niet genoeg.

begrijp me goed ik bedoel je zeker niet de grond in te trappen, denk dat dat al genoeg gedaan is, en dat verdient niemand.

ik geef je alleen mijn mening of kijk op de situatie voorzover dat mogelijk is.(en dat is, geef ik toe heel beperkt)

en dat je terug bent gekomen laat alleen maar zijn dat je heel sterk bent, mag je best trots op zijn.

meiske
31 July 2002, 16:05
Originally posted by klootzak


wat ik zeg (en dat staat er ook bij) is de indruk die ik krijg.
en als je je dus laat (om het hard te zeggen) misbruiken door je berdrijfleider, staat dat niet voor veel zelfvertrouwen iig niet genoeg.

begrijp me goed ik bedoel je zeker niet de grond in te trappen, denk dat dat al genoeg gedaan is, en dat verdient niemand.

ik geef je alleen mijn mening of kijk op de situatie voorzover dat mogelijk is.(en dat is, geef ik toe heel beperkt)

en dat je terug bent gekomen laat alleen maar zijn dat je heel sterk bent, mag je best trots op zijn.

ja, maar ik denk leg het even uit dat je niet de gedachte krijgt.
dankje voor je reactie