PDA

Bekijk de volledige versie : heeft iemand leuke tips voor mij en mn lover? DRINGEND!


Tweeling
31 July 2002, 15:16
halloo!

mn vriendje komt zondagavond terug van vakantie, en we hebben dus maandag afgesproken.

Heeft iemand een idee wat we kunnen gaan doen, iets romatisch ofzo. Ik wil (als t ff kan) ergens op die dag seks met m hebben, dus is het wel leuk als ik m al wat langer 'in the mood' heb dan een uurtje vantevoren ;) )

en iets waar je gewoon veel bij elkaar kan zijn, want ik zie m dan weer nadat ik m 28 dagen niet gezien heb
we hebben ongeveer van 15.00 tot 22.30 de tijd.

alvast bedankt

Robby
31 July 2002, 17:52
Ehhhhhhhh. Doe een geil dansje voor hem en ren dan weg onder het motto 'pak me dan als je kan'... :{

Pakspul
31 July 2002, 18:20
jij zegt goh leuke kamer
hij denkt neuken?

je zit goed :)

Riddler
31 July 2002, 19:10
je kunt ook naakt wijdbeens voor hem gaan liggen en zeggen: nie lulluh maar vulluh

Tweeling
31 July 2002, 19:19
Uhm... volgens mij is de boodschap niet goed doorgekomen ;)

ik vroeg wat we zouden kunnen doen, en waar ik m mee op kan geilen zonder meteen werk ervan kunnen maken, dus iets romantisch doen, of in ieder geval waar we niet alleen zijn...

ik krijg m makkelijk t bed in ;) dat is geen probleem :p
maar ik wil gewoon dat ie zo erg ernaar gaat verlangen...

en die tijden van 15.00 tot 22.30 zet ik r niet bij om te zeggen dat ik zolang seks wil ofzo :{

dus iets dagvullends :)

comprendre?

-xxxx-

Tyskie
31 July 2002, 23:20
SMSjes sturen als hij er nog niet is, als hij er wel is hints geven en seinen enzo..

Zoiets?

TheGroovMaster
1 August 2002, 01:11
Originally posted by Tweeling

dus iets dagvullends :)

comprendre?

-xxxx-

noua simple... :]

probeer hem heel erg te verleiden en niet aan jezelf toegeven, laat jij je kleren aan en maak hem helemaal gek. trek iets verleidelijks aan, ga met hem fantaseren, rondje door het stille bos!! :z dat ken ik ergens van :]