PDA

Bekijk de volledige versie : telepathie?


madeliefje
31 July 2002, 17:52
ik heb een goeie vriendin, en als ik nou bv naar tv zit te kijken en ik vraag me af: héé wat zou ze aan het doen zijn, en ik sms ze. Dan komt net als ik m'n gsm vastneem een bericht binnen: hoooi!! wat ben je aan het doen? ik ben op de pc... zo elke keer opnieuw! We weten dit van elkaar, maar we lachen der enkel maar wat om, maar is er zo een bepaalde band tussen ons? Waarschijnlijk is het toeval, maar zoveel keer na elkaar? We zeggen ook steeds hetzelfde, niet omdat we altijd dezelfde woorden gebruiken hoor! En ik vind dit een beetje eng beginnen te worden...:?
liefs, ik

bootje
31 July 2002, 18:07
Ik heb iets anders. Het is alsof ik kan voelen dat er een telefoontje gaat komen, of een brief in de brievenbus zal zitten, of een mail in m'n mailbox, die van belang is. Ik had het vandaag weer in de cinema. Had ik mijn geluid afgezet om de zaal niet te storen en grijp ik plots naar m'n rugzak omdat ik het gevoel had dat ik telefoon had. Vanaf dat ik mijn gsm vastnam, begon het lichtje te branden omdat er iemand me belde. Met mails heb ik dat ook vaak, maar dan wel niet zo'n gewone forwardmails hé.

Babysmurfie
31 July 2002, 18:44
Ja, dat zou goed kunnen. Sommige mensen hebben zulke gaven. Maar in jouw geval lijkt mij dat echt niet negatief, dus moet je daar geen schrik ofzo van hebben. Het is gewoon een gave, gebruik ze dan...

madeliefje
31 July 2002, 18:55
thx, maar dat IK (???) zo een gave heb kan ik moeilijk geloven...
maar ik heb het alleen bij die ene vriendin! toch raar???!!!

Mr.Master
31 July 2002, 19:02
Het kan best. Ik weet ok precies wanneer ik een berichtje krijg als ik op de pc bezig ben. De 2 seconden voor het binnenkomt weeet ik het al. Maar ja, dat is omdat mijn geluidsboxen dan ruisen door het veld van de telefoon...

Beneden als ik achter de tv zit begint het beeld te storen als iemand belt.

Lijkt me wel handig zo'n band met je vriendin. Maar dat jullie hetzelfde zeggen dat ken ik, dat heb ik met mijn twee jaar jongere broertje.

bootje
31 July 2002, 20:52
kan dat erfelijk zijn? mijn moeder voelt ook zo'n dingen.

AngelHeart
1 August 2002, 01:31
Hoi,

Nou moeten jullie uitkijken hoor, want ik denk dat er gauw reply-tjes komen van anderen die hier heel sceptisch tegenaan kijken!

;)

Babysmurfie
1 August 2002, 13:31
Originally posted by madeliefje
thx, maar dat IK (???) zo een gave heb kan ik moeilijk geloven...
maar ik heb het alleen bij die ene vriendin! toch raar???!!!
Dat kan toch, als je met die ene vriendin een goede band ofzo hebt:?.
Ik weet er ook het fijne niet van hoor...

Brendovic
1 August 2002, 15:22
Nee het gaat eerder door je hoofd maar je denkt er niet bij na

bijv:
je ligt te slapen. droomt dat de tel over gaat. maar hij gaat niet. 40 min later wel en dan krijg je die droom nog een keer. en dan lijkt het net of je die droom net ervoor had maar het was net erna.

dat las ik ooit ergens

Babysmurfie
1 August 2002, 17:00
Originally posted by Brendovic
Nee het gaat eerder door je hoofd maar je denkt er niet bij na

bijv:
je ligt te slapen. droomt dat de tel over gaat. maar hij gaat niet. 40 min later wel en dan krijg je die droom nog een keer. en dan lijkt het net of je die droom net ervoor had maar het was net erna.

Ja, maar dit is niet in haar slaap.

Mr.Master
2 August 2002, 14:03
het kan ook zijn, dat omdat jullie goed met elkaar omgaan dat jullie hetzelfde beginnen te denken. Dan kan het gebeuren dat jullie op een moment hetzelde denken of zeggen. Zo verklaar ik dat tenminste tussen mijn broertje en ik. Het levert best grappige situaties op als mijn broertje en ik op het zelfde moment precies hetzelfde zeggen.

ThaLX
3 August 2002, 15:52
Je bent zeker niet de enige hoor, ik heb het ook wel 's. Dan pak ik net telefoon en dan komt er smsje binnen, gebeurt errug vaak wanneer m'n vriendin een sms stuurt.

Jammergenoeg weet niemand errug veel van Telepathie. Er zijn mensen die bij het woord alleen al zeggen dat het niet bestaat, maar aangezien er wel veel mensen ervaring mee hebben vindt ik het toch altijd wel interresant.
Het kan wel degelijk in de familie zitten, net zoals mensen die geesten zien of helende krachten hebben, dat gaat meestal ook van moeder op dochter of van vader op zoon.

Foetsy
11 August 2002, 19:54
Telepathie bestaat wel. Dat deja-vu is daar het bewijs van. je moet gewoon ff een beetje op internet of in de bieb rondneuzen, dan vind je zo wat info over telepathie, heb ik ook gedaan.

raxhel
16 August 2002, 08:37
Originally posted by bootje
Ik heb iets anders. Het is alsof ik kan voelen dat er een telefoontje gaat komen, of een brief in de brievenbus zal zitten, of een mail in m'n mailbox, die van belang is. Ik had het vandaag weer in de cinema. Had ik mijn geluid afgezet om de zaal niet te storen en grijp ik plots naar m'n rugzak omdat ik het gevoel had dat ik telefoon had. Vanaf dat ik mijn gsm vastnam, begon het lichtje te branden omdat er iemand me belde. Met mails heb ik dat ook vaak, maar dan wel niet zo'n gewone forwardmails hé.

heb ik ook heel vaak, ja ik weet et niet zeker hoor maar ze zeggen dat het gevaarlijk kan zijn ofzo?? dat de duivel met je bezig is or what eva...ik weet et niet allemaal precies...mnaar wij hebben gewoon een gave blijkbaar,

bAnAnAqUeEn
17 August 2002, 22:42
Originally posted by madeliefje
ik heb een goeie vriendin, en als ik nou bv naar tv zit te kijken en ik vraag me af: héé wat zou ze aan het doen zijn, en ik sms ze. Dan komt net als ik m'n gsm vastneem een bericht binnen: hoooi!! wat ben je aan het doen? ik ben op de pc... zo elke keer opnieuw! We weten dit van elkaar, maar we lachen der enkel maar wat om, maar is er zo een bepaalde band tussen ons? Waarschijnlijk is het toeval, maar zoveel keer na elkaar? We zeggen ook steeds hetzelfde, niet omdat we altijd dezelfde woorden gebruiken hoor! En ik vind dit een beetje eng beginnen te worden...:?
liefs, ik

bij mij is dat ook! echt waar.. denk ik het ene moment mmm ik zal eens smsen naar min soulmate en dan plots bzzzbzzzbzzz trilalarm heb ik een smsje van hem! :) ik kom ook vaak net op het zelfde moment online als hij :) maar met hem heb ik zoveel gemeen dat ik me over de telepathische kant al niet meer verbaas :)

Timmekeuh
19 August 2002, 09:38
Ik denk dat het wilt zeggen dat als ze een bericht stuurt als jij je gsm vast hebt dat dat puur toeval is.En dat jullie goed begrijpen of op hetzelfde moment vervelen.Of aan elkaar denken.En dezelfde woorden dat kan iedereen overkomen...

sabien4
19 August 2002, 16:12
ieder mens is begaafd, maar niet iedereen gebruikt het.
Zo kan ik dingen aan voelen die moeten komen en soms hele erge het is niet altijd prettig.Zo weet ik soms ook wat iemand wil gaan zeggen.Het is heel Raar ik heb mee waarzeggers kaarten gehaalt maar ik heb ze nog niet uitgeprobeerd.Je moet dan bets wel sterk in je schoenen staan.Ga anders ens bij een waarzegster toe en leg het verhaal eens uit misschien kan ze je verder helpen

Lightangel
28 August 2002, 10:45
ik heb wel een aantal keer dan droom je 's avonds iets..... en dan de volgende dag gebeurt het... en dan denk je van : 'fuck...dat komt me bekent voor...:S'

of voruge week had ik dat ook bij mn vriendin, ze belde vanaf vakantie en een paar seconden voordat ze belde kreeg ik helemaal kriebels in mn buik enzo....ik wist gewoon dat zij ging bellen ofzo.... heel vaag, maar wel lachuh:D:D:D:D:D

Gr33tz

madeliefje
28 August 2002, 20:19
nou, thx in ieder geval. Ik vond het in het begin toch maar eng en griezelig, maar nu vind ik het ook al grappig hoor...
en zoveeeel reacties had ik ook weer niet verw8, lol:D
baaaaaaj!