PDA

Bekijk de volledige versie : waarom maken ze nou steeds ruzie


Rijntje
1 August 2002, 13:02
ik word dr helemaal gek van dag in dag uit ruzie ruzie ruzie...om over die gespannen sfeer maar niet te praten. me pa iz nu op de camping me moeder en ik hier...vanochtend knallende ruzie gehad het was echt heel erg...echt heel erg....kut zooi...waarom trouwen mensen? t gaat tog 9 van de 10 keer fout

stefanhendriks
1 August 2002, 17:01
een meevaller misschien, maar 1 op de 3 stellen die heeft problemen en scheiden. Althans, dat is als ik de kranten moet geloven. Klote van die ruzies, misschien moet je zelf eens uit je vel gaan en laten weten dat je niet goed wordt van die ruzies?

LoeLoe
1 August 2002, 22:22
En bedankt voor je advies: Ik ga echt nog wel een keer trouwen in me leven hoor :+

Freaky Maus
2 August 2002, 00:02
Tja, mijn ouders hebben weinig ruzie... gelukkig

Maar inderdaad, scheld is een keer tegen ze dat je gek wordt van dat ge-ouwehoer van ze. Hopelijk komen ze dan tot zinnen voor je... veel zuckses.

Rijntje
2 August 2002, 07:55
Originally posted by LoeLoe
En bedankt voor je advies: Ik ga echt nog wel een keer trouwen in me leven hoor :+ jaahaaa ik ook wel...

admiral95
2 August 2002, 15:33
Originally posted by manderijn
ik word dr helemaal gek van dag in dag uit ruzie ruzie ruzie...om over die gespannen sfeer maar niet te praten. me pa iz nu op de camping me moeder en ik hier...vanochtend knallende ruzie gehad het was echt heel erg...echt heel erg....kut zooi...waarom trouwen mensen? t gaat tog 9 van de 10 keer fout

zal ik ze slaan voor je?

Robby
2 August 2002, 18:05
Originally posted by admiral95


zal ik ze slaan voor je?

Mijn achternicht is cheerleader bij de admirals (serieus) :)

secretgirl
2 August 2002, 18:57
i know the feeling:(

QQQ
2 August 2002, 19:05
*steekt ook vinger op* :(

Babysmurfie
2 August 2002, 19:07
Originally posted by QQQ
*steekt ook vinger op* :(

The6thgate
2 August 2002, 19:44
heb dr GELUKKIG weinig tot geen last van

Linnea
2 August 2002, 21:08
trouwen sja.... je weet neit hoelang iets goed gaat blijven:( khoop dat het weer beter gaat sterkte lieffie(K)

xlizzx
3 August 2002, 09:45
ik sla men vader altijd dat lucht op oooooh hij slaat mij toch niet terug:+

Brendovic
3 August 2002, 16:16
Originally posted by Robby


Mijn achternicht is cheerleader bij de admirals (serieus) :)

die blonde die 2e van links achter stond?

Irene!!!!
4 August 2002, 03:57
mijn ouders hebben ook wel vaak ruzie, volgensmij hoort dat er gewoon bij?

dark-annetje
4 August 2002, 19:50
heel veel sterkte meis!!




ik wil ook denk ik ook niet gaan trouwen,
ik bedoel.... waarom zou je gelukkiger worden met je vriend, omdat je liefde dan misshcien officieel bevestigd is op een papiertje staat... kweenie hoor

2pac
4 August 2002, 20:27
Originally posted by the6thgate
heb dr GELUKKIG weinig tot geen last van

Biggebrein
9 August 2002, 10:40
Het hangt er een beetje vanaf waar de ruzies over gaan. En ruzie maken is op zich al een hele kunst.

Een relatie zonder ruzie is bijna onmogelijk. Maar het is ook weer niet zo dat je altijd ruzie moet hebben.

Je moet gewoon niet trouwen omdat je denk dat dat moet ofzo. Of dat anderen vinden dat je moet trouwen ofzo. Je moet pas trouwen als het goed voelt.

Sommige mensen besteden meer aandacht aan het kiezen van een auto, dan het kiezen van een levenspartner... tja dan vraag je erom.

En niet dat ik een man of vrouw wil vergelijken met een auto ofzo.

maar denk in godsnaam goed na of de persoon met wie je bent wel de juiste voor je is

_JustOMe_
29 November 2007, 13:40
MIjn ouders zijn gescheiden vorig jaar en Ik ging in die periode door een HEL!! zou ik maar zegge xD
Maar ik kan er nu mee leven ik heb nu 2 moeders hele aardig:)
Alleen mijn echte moeder is nog alleen daarom ben ik het vaakst bij haar omdat men broer ook al uit huis is en gaa een weekje naar me vader in de maand *)
Ik zou maar gewoon afwachten ;) Het komt wel goed

xx Romee ³ ,,

Vlinder
29 November 2007, 15:24
dit topic is 5 jaar oud hea
das bijna antiek XD

-GameGirl
29 November 2007, 16:09
haha lol :d

_JustOMe_
19 December 2007, 14:48
Whaha hadk niet gezien:P whaha hou ik lig nu helemaal om mezelf in een deuk:P

xx

_JustOMe_
19 December 2007, 14:52
MIjn ouders zijn gescheiden vorig jaar en Ik ging in die periode door een HEL!! zou ik maar zegge xD

xx Romee ³ ,,

whaha dan maar zo:P