PDA

Bekijk de volledige versie : pijn erna


litlegirl
5 August 2002, 12:50
Kan een meisje pijn hebben na de sex?

Pakspul
5 August 2002, 13:08
je loopt ongeveer 2 weken er na nog krom van de pijn, je kan amper lopen omdat het zow pijn doet bij je vagina, en iedereen kan zien dat je geneukt hebt :p

ThaLX
6 August 2002, 00:13
Ja, dat kan, vooral na de eerste keren kan het bij sommige meisjes best wel zeer doen. Tijdens en ook na de sex.

2pac
6 August 2002, 09:03
heb ik mazzel dat ik een jonge ben

FunFair
6 August 2002, 11:12
een jongen krijgt pijn als hij net geen sex heeft gehad :+
tenzij hij zich nog even aftrekt natuurlijk... :p

anemic
6 August 2002, 18:09
Originally posted by FunFair
een jongen krijgt pijn als hij net geen sex heeft gehad :+
tenzij hij zich nog even aftrekt natuurlijk... :p

ja gek pijn in je zak ervan dat is echt vervelende pijn

FunFair
6 August 2002, 19:55
a.k.a. blauw ballen :+

oeh dat is niet koel zoiets :p

2pac
6 August 2002, 22:12
Originally posted by FunFair
a.k.a. blauw ballen :+

oeh dat is niet koel zoiets :p

heb ik vvan gehoord hooppe dat dat niet bij mij gebeurd

ThaLX
8 August 2002, 10:58
Originally posted by 2pac


heb ik vvan gehoord hooppe dat dat niet bij mij gebeurd

Is meer kwestie van te veel willen en te weinig kunnen/krijgen

2pac
8 August 2002, 13:01
lijkt me wel pijnlijk

_Criminall_23
8 August 2002, 14:31
Eerste keer is altijd pijnlijk , er moet een vliesje breken, en dan bloei je enz enz enz enz, maar maak je daar niet druk over, eenmaal gedaan is het zeke moeite waard om opnieuw te doen, veel doen , dan is het pijn zo weg, dan krijg je geen pijn meer maar schraal hahahahahaha......

EasyAngeltje
8 August 2002, 14:52
de eerste keer deed het bij mij ook wel pijn, maar na de sex eigenlijk niet meer.. weet ook niet of dat goed is als je dat hebt?

_Criminall_23
8 August 2002, 15:03
Originally posted by EasyAngeltje
de eerste keer deed het bij mij ook wel pijn, maar na de sex eigenlijk niet meer.. weet ook niet of dat goed is als je dat hebt?

eerste keer doe altijd pijn, zeker bij een meid/vrouw vliesje moet breken he, en als je daarna geen pijn meer heb, dan is het goed, is niks ergs dat is juist goed, altijd pijn hebben is niks he, oke let eraan hoe lang die is, want dan voel je hem tegen je baarmoeder auw, ...... maar schraal is iets anders dan ga je voor lange nachten hehehehehe

Aarsje
16 August 2002, 13:20
Originally posted by _Criminall_23


eerste keer doe altijd pijn, zeker bij een meid/vrouw vliesje moet breken he, en als je daarna geen pijn meer heb, dan is het goed, is niks ergs dat is juist goed, altijd pijn hebben is niks he, oke let eraan hoe lang die is, want dan voel je hem tegen je baarmoeder auw, ...... maar schraal is iets anders dan ga je voor lange nachten hehehehehe

Dat is onzin, want bij mij deed het absoluut geen pijn!
En dat vliesje hoeft niet te breken, niet iedereen heeft deze, en deze kan allang gebroken zijn, door sport of zelfbevrediging ed.
Ja schraal kan wel jah, als je de hele nacht bezig bent geweest idd, maar hoeft niet persee, als je vochtig genoeg bent hoef je daar helemaal geen last van te hebben.