PDA

Bekijk de volledige versie : Altijd die regen


Babysmurfie
6 August 2002, 19:48
Ik ben het beu, het is intussen al augustus en het is nog niet eens zomer geweest, ja eens drie dagen heel warm, maar dan direct erna terug onweer.
Grrrr, ik wil zomerweer:[.
En natuurlijk gaat het zeker tot de 15e augustus regenen, en ik vertrek de 10e op kamp, en wij slapen in een tent met onze groep en dan mag je 's nachts natuurlijk opstaan als het hard regent of als het onweert en sowieso amuseer je je veel minder met regen:[.
Het is weer in België natuurlijk, ik verhuis nog eens naar Spanje ofzo.

FunFair
6 August 2002, 20:21
sorry ik ben het niet met je eens.. ik ben blij dat het weer regent.. heb ik minder last van hooikoorst.. en dan is het tenminste niet zo fucking warm de godganse dag :)

en slapen in een tent met regen.. kan het nog relaxter? :)

Bird Of Prey
6 August 2002, 21:58
nou...qua temperatuur is t redelijk te vertoeven, alleen gooit de regen weer ns roet in t eten, tis dan wel een aantal dagen zeer warm geweest idd, maar qua temperatuur hebben we zeker niet te klagen, maar t schijnt in de loop van de week droger te gaan worden met iets warmere temperaturen dan nu (graadje of 24 word t aan t eind van de week), maar hier scheen de zon ook nog geregeld, en t mocht dan 'maar' 20 graden zijn geworden, zo voelde t in de zon niet aan

2pac
6 August 2002, 22:10
Originally posted by FunFair
sorry ik ben het niet met je eens.. ik ben blij dat het weer regent.. heb ik minder last van hooikoorst.. en dan is het tenminste niet zo fucking warm de godganse dag :)

Jolie
6 August 2002, 22:39
aaaltijd aaaltijd maar klagen over het weer |:(

Fallen_Engeltje
6 August 2002, 23:28
boeie, met regen is et misschien wat minder zo'n kamp, maar of et gezelli word ligt voor et grootste gedeelte aan jezelf hoor, als jij de godganze dag gaat liggen zeiken over et weer, ja daar word et nie gezelliger op, bekijk et van de positieve kant, er is nog hoop!:p

!Y!US!C!30X
7 August 2002, 09:22
ben blij dat het nu wat koeler is..
Dat warme weer was alleen maar rot, je kon toen haast nix door de hitte, nu is het tenminste weer wat koeler, ben wel tevreden met het weer van nu:)

Bird Of Prey
7 August 2002, 14:36
Originally posted by Jolijntjer
aaaltijd aaaltijd maar klagen over het weer |:(

alsof jij dat nooit doet...

koelkast
7 August 2002, 14:43
misschien is het eens een idee om een serre aan je huis te bouwen ik vind het echt een uitvinding van jewelste zeg maar aan je huiskamer bij ons aan de bijkamer steekt gewoon een flink stuk met 3 makkelijke stoelen uit de tuin in volledig overdekt door glas


het kas model


ZO kun je min of meer buiten zitten en tog droog blijven ook als er maar een beetje zon staat kun je daar al vast met een boekje en glaasje drinken in de buurt voor bruinen

Jolie
7 August 2002, 17:28
Originally posted by Bird Of Prey


alsof jij dat nooit doet... ik niet nee...:x

Bird Of Prey
7 August 2002, 17:30
Originally posted by koelkast
misschien is het eens een idee om een serre aan je huis te bouwen ik vind het echt een uitvinding van jewelste zeg maar aan je huiskamer bij ons aan de bijkamer steekt gewoon een flink stuk met 3 makkelijke stoelen uit de tuin in volledig overdekt door glas


het kas model


ZO kun je min of meer buiten zitten en tog droog blijven ook als er maar een beetje zon staat kun je daar al vast met een boekje en glaasje drinken in de buurt voor bruinen

mjah...laat het nadeel van glas bij het zonnen zijn dat glas de UV-stralen tegenhoudt die je juist bruin maken, je kan wel lekker van t zonnetje genieten jah, maar de reden waarvoor je eigenlijk in het zonnetje gaat zitten is nutteloos en tijdverspilling

koelkast
7 August 2002, 20:38
Originally posted by Bird Of Prey


mjah...laat het nadeel van glas bij het zonnen zijn dat glas de UV-stralen tegenhoudt die je juist bruin maken, je kan wel lekker van t zonnetje genieten jah, maar de reden waarvoor je eigenlijk in het zonnetje gaat zitten is nutteloos en tijdverspilling

meen je dat nu dat wist ik echt niet kan je weer merken dat ik niet biologie ben gaan studeren :)

Babysmurfie
8 August 2002, 17:43
Originally posted by koelkast
misschien is het eens een idee om een serre aan je huis te bouwen ik vind het echt een uitvinding van jewelste zeg maar aan je huiskamer bij ons aan de bijkamer steekt gewoon een flink stuk met 3 makkelijke stoelen uit de tuin in volledig overdekt door glas

We hebben wel een pergola, maar ik vind het gewoon irritant. Als het 's nachts hard regent, moeten wij allemaal opstaan:r

Luigi
10 August 2002, 10:42
Originally posted by DaSuperEvy
ik verhuis nog eens naar Spanje ofzo. magk dan mee?:)

Nemo
10 August 2002, 11:05
JAAAAAAAAA wat een kut weer zeg, het is zomer maar merk er niks van, ben gelukkig nog naar italie geweest.

Was in mei even in cannes en monaco daar was ik gewoon verbrand.

bootje
10 August 2002, 11:30
Nu is het hier nochtans mooi weer hoor...

Bird Of Prey
10 August 2002, 13:05
Originally posted by koelkast


meen je dat nu dat wist ik echt niet kan je weer merken dat ik niet biologie ben gaan studeren :)

ach ja O-) :p