PDA

Bekijk de volledige versie : Videoclips met vrouwen -> te vaak!


AngelHeart
8 August 2002, 22:51
Weten jullie,

Ik word zo langzamerhand helemaal niet goed meer van al die videoclipjes van al die mannelijke artiesten die geen één videoclip kunnen maken zonder dat er vrouwen halfnaakt door het beeld heenspringen! Ik kan het inmiddels wel uitschreeuwen, want ik word daar helemaal GEK |:(van!!

Ik durf bijna te wedden dat als die vrouwen NIET in die clips voorkomen, dat er veel minder naar die clips wordt gekeken! ;)
Ik pleit voor videclipjes met meer mannelijk schoon, omdat wij OOK wat willen. Wij zien eigenlijk veel te vaak wat mannen willen zien! :[

Nou, dit was het eigenlijk....*)

Doeidoei!

!Y!US!C!30X
8 August 2002, 23:11
je bedoelt die wannabe-gangsters;)
ach ik snap niet echt waarom mensen nog clips op tv kijken, veel geweldigs is er toch niet meer..:{

Banaan
8 August 2002, 23:17
(pssssssst op The Box krijg je nu uncensored nude/xxx video's van Jay-z en Rkelly - Fiesta of N.E.R.D - Lapdance...)
dat vinnik niet passe

!Y!US!C!30X
8 August 2002, 23:20
Originally posted by BaNaaN
(pssssssst op The Box krijg je nu uncensored nude/xxx video's van Jay-z en Rkelly - Fiesta of N.E.R.D - Lapdance...)
dat vinnik niet passe

dat is toch alleen op maandagavond ofzo d8 ik:?
maar dat soort clips gaan nergens naartoe, en zet ook meteen over als ik dat zie..
dat mag je echt geen muziek meer noemen vind ik..:{

Banaan
8 August 2002, 23:23
Originally posted by !Y!US!C!30X


dat is toch alleen op maandagavond ofzo d8 ik:?
maar dat soort clips gaan nergens naartoe, en zet ook meteen over als ik dat zie..
dat mag je echt geen muziek meer noemen vind ik..:{ of gewoon via Radio ofzow..

Fade of Light
9 August 2002, 02:01
volgens mij is dat alleen bij RnB en rap (en soms comedymuziek)

halladio
9 August 2002, 10:16
LAPDANCE RULESS NERD RULESSS
alleen die clips vind ik achterlijk dat kan toch niet zit je tv te kijken met je kleine zusje staan er opeen tieten in beeld bij tmf omdat n.e.r.d op is nou dan zap ik wel verder en download ik het nummer sjongeee

boertje
9 August 2002, 13:15
kben ut er mee eens dat er egt teveel van die "knappe" vrouwen met te kleine & te strakke kleding op TV is, alsof de muziek mooi wordt als je er van die wijfen door heen gooit!|:( :r

Babysmurfie
9 August 2002, 16:42
Ja, dat is verschrikkelijk irritant, je kan geen 2 clips op TMF enzo zien zonder 20 halfnaakte vrouwen gezien te hebben|:(

MilkyWayz
9 August 2002, 19:16
Originally posted by !Y!US!C!30X
je bedoelt die wannabe-gangsters;)
ach ik snap niet echt waarom mensen nog clips op tv kijken, veel geweldigs is er toch niet meer..:{
wannabe gangsters?! *zucht* sjeez, ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat je nog dommer bent dan je lijkt |:( |:( |:(




anyway, er is een geweldig dingetje uitgevonden en dat dingetje heet de afstandsbediening waarmee je die beelden gewoon weg kan zappen :{ hoera!

!Y!US!C!30X
9 August 2002, 19:23
Originally posted by MilkyWayz

wannabe gangsters?! *zucht* sjeez, ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat je nog dommer bent dan je lijkt |:( |:( |:(


nou ik bedoelde van die gasten die allemaal wijven om hun heen hebben en dan ook van die kettingen enzo..
ik spreek dan over artiesten als Fat Joe, of R. Kelly
ik heb toch een heel andere beeld van gangsters:{
wanneer ze wel doen alsof ze 'gangsters' zijn, maar mijn beeld ervan is heel anders, maar kan het natuurlijk ook verkeerd hebben:{

MilkyWayz
9 August 2002, 19:29
Originally posted by !Y!US!C!30X


nou ik bedoelde van die gasten die allemaal wijven om hun heen hebben en dan ook van die kettingen enzo..
ik spreek dan over artiesten als Fat Joe, of R. Kelly
ik heb toch een heel andere beeld van gangsters:{
wanneer ze wel doen alsof ze 'gangsters' zijn, maar mijn beeld ervan is heel anders, maar kan het natuurlijk ook verkeerd hebben:{

en dan haal ik er een leuke gepaste uitdrukking bij die jij vast wel kent en je zal ook vast wel weten wat ik ermee wil zeggen

Schoenmaker, blijf bij je leest

Maedje
9 August 2002, 21:25
jah vind ik ook...
pas ik was naar the box aan het kijken of zo...
en toen zag ik een clip met daar in 4 vrouwen die aan het waren volleyballen of zo... iets met een net in ieder geval :)
maar er was een meisje die had een rokje aan.. nou jah rokje...
lapje voor lapje achter.. split tot aan haar heup...
en toen werd ze van onder gedingest duz je keek recht tegen die billen partij aan..... :O
dan heb ik ook zo iets van... hmzzz
over een jaar of zo lopen ze naakt door de clips heen denk ik zo
als je de bikini`s nu al ziet op tv....