PDA

Bekijk de volledige versie : condoom2


bAnAnAqUeEn
11 August 2002, 20:48
wie moet er voor de condooms zorgen?

Plankje
11 August 2002, 20:51
allebei.

bAnAnAqUeEn
11 August 2002, 20:52
Originally posted by RickClan
allebei.

en moeten ze op zijn ook? :D

boertje
11 August 2002, 21:18
hmmm, kdenk ook allebei

Super
11 August 2002, 21:35
Ik vind eigenlijk de jongen.

FRSH
11 August 2002, 21:36
Originally posted by Super
Ik vind eigenlijk de jongen.

ik ook

boertje
11 August 2002, 22:23
Originally posted by Super
Ik vind eigenlijk de jongen.

waarom?

een meisje heeft hem tog ook evenhard nodig?

Bobba.
11 August 2002, 23:22
Meisje, die weet welke smaak ze lekker vind, ik toch niet ... Maar heb ze wel altijd bij hoor. Stop iedere maand nieuw pakje Fiesta derin. Alleen omdat het moet van me moeder hoor. Want als ik dat zelf moest betalen :S

Diz
11 August 2002, 23:30
Ik zou niet weten waarom eenm eisje ze niet bij zou moeten hebben, ik had altijd een condoom bij, nu ik een vaste vriend heb niet meer, maar daarvoor altijd

Het is gewoon handig als je ze allebei bij je hebt, heb je in ieder geval niet het probleem dat je ze allebei niet bij je hebt

Ti_Mu84
12 August 2002, 11:17
ik heb ze altijd bij me...
maar als meisje lijkt het me ook slim om bij je te hebben... strax kom je iemand tegen en die heeft ze niet bij zich... je kan het moeilijk zonder doen he |:(

xlizzx
12 August 2002, 12:43
ik vind een jongen maar ik vind dat een meisje dan ook aan d epil moet zijn doe je alle 2 iets he

xlizzx
12 August 2002, 12:45
Originally posted by Ruffryder
Meisje, die weet welke smaak ze lekker vind, ik toch niet ... Maar heb ze wel altijd bij hoor. Stop iedere maand nieuw pakje Fiesta derin. Alleen omdat het moet van me moeder hoor. Want als ik dat zelf moest betalen :S

damn : O doe je toch zonder condoom lijkt mij temisnte de jongens die ik heb gehad woude dat zonder condoom :S maar ja als je met elkaar naar bed gaat vind ik dat je wle een condoom moet gebruiken

2pac
12 August 2002, 19:16
Originally posted by Ruffryder
Meisje, die weet welke smaak ze lekker vind, ik toch niet ... Maar heb ze wel altijd bij hoor. Stop iedere maand nieuw pakje Fiesta derin. Alleen omdat het moet van me moeder hoor. Want als ik dat zelf moest betalen :S

je kan tog ook eentje halen zonder smaak

Nightwolf
13 August 2002, 01:01
Originally posted by Ti_Mu84
ik heb ze altijd bij me...

ik ook O-)

dext0r
13 August 2002, 20:48
jongen, en meisje aan de pil

maar bij het meisje thuis horen wel condooms aanwezig te zijn...
(imho)

TheGroovMaster
14 August 2002, 11:04
double ducth: de pil voor de meid en de condoom voor de jongen!!! maar neem het liefst allebei een condoom meet, bijv als de jongen het (express??:]) vergeten is?? dan kan je altijd nog lekkere (hoop ik dan voor je) sex hebben!!

bAnAnAqUeEn
14 August 2002, 11:16
Originally posted by dext0r
jongen, en meisje aan de pil

maar bij het meisje thuis horen wel condooms aanwezig te zijn...
(imho)


bij de jongen ook hoor :]

_Criminall_23
14 August 2002, 22:27
Beiden halen... is toch niks om voor te schamen voor een pakje condooms te halen in de Drogist

Tweeling
14 August 2002, 22:53
Originally posted by Ruffryder
Meisje, die weet welke smaak ze lekker vind, ik toch niet ... Maar heb ze wel altijd bij hoor. Stop iedere maand nieuw pakje Fiesta derin. Alleen omdat het moet van me moeder hoor. Want als ik dat zelf moest betalen :S

die condooms zijn toch voor te pijpen als meisje moeilijk doet? die zijn ook veel dikker dan gewone condooms = minder gevoel
(en geven ook beetje af)
is ook nog eens duurder... koop gewoon fetherlite of topsafe

en condooms zijn niet zo duur hoor (door de euro wel gestegen) 8 euro nogiets voor 12 stuks (en daardoe je wel een maandje of 2 mee neem ik aan..) is wel goeiekoper dan cigaretten :P

Jurrie
15 August 2002, 23:43
Originally posted by Tweeling


die condooms zijn toch voor te pijpen als meisje moeilijk doet? die zijn ook veel dikker dan gewone condooms = minder gevoel
(en geven ook beetje af)
is ook nog eens duurder... koop gewoon fetherlite of topsafe

en condooms zijn niet zo duur hoor (door de euro wel gestegen) 8 euro nogiets voor 12 stuks (en daardoe je wel een maandje of 2 mee neem ik aan..) is wel goeiekoper dan cigaretten :P

maand of 2?!... als je het goed doet niet :p
vind trouwens dat meisje ze ook moet hebben/halen.
Je hebt ze immers allebei nodig...

dext0r
16 August 2002, 01:02
Originally posted by bAnAnAqUeEn



bij de jongen ook hoor :]

als de jongen ze heeft, dan heeft ie ze toch ook thuis : P

SaNnUhH
16 August 2002, 11:01
eigenlijk allebei :p
Maar het meisje weet toch niet welke maat ze moet kopen de eerste keer ;)
Zo denk ik er over :]
Maar ik zou wel weer weinig verstand van zulke dingen hebbuh?:x

edit: plaatjes doen ut niej ;)

SaNnUhH
16 August 2002, 11:02
eigenlijk allebei :p
Maar het meisje weet toch niet welke maat ze moet kopen de eerste keer ;)
Zo denk ik er over :]
Maar ik zou wel weer weinig verstand van zulke dingen hebbuh?:x

Timmekeuh
19 August 2002, 10:56
Ik denk dat de gasten daarvoor moeten zorgen.Maar die hebben er toch meestal altijd ene bij.Maar meisjes kunnen ook altijd een condoom kopen he.Kan allebij.Maar dan moet je ze wel alletwee op doen he:p

LifeSucks
19 August 2002, 15:56
Originally posted by x-lizz-x


damn : O doe je toch zonder condoom (.....) maar ja als je met elkaar naar bed gaat vind ik dat je wle een condoom moet gebruiken

mee eens ;)

en ik was tot nu toe altijd de lul da ik de condooms moest regele dus jah meestal komt het bij de jongen terecht omda die het toch het liefste op deze leeftijd

sabien4
19 August 2002, 16:38
Meisje aan de pil
De jongen zorgt voor de condoom
als ik ze moet halen maakt het me ook niets uit dan deel je de kosten toch?

Tom17
15 September 2002, 20:49
Gewoon beiden. Jongen zorgt dat hij er zeker eentje in z'n protefeuille zitten heeft, en beiden dat er in het nachtkastje een pakje ligt.

Brendovic
16 September 2002, 16:54
Originally posted by sabien4
Meisje aan de pil
De jongen zorgt voor de condoom
als ik ze moet halen maakt het me ook niets uit dan deel je de kosten toch?

nou voor die kosten hoef je geen ruzie te maken hoor.
die paar euro:7

LoeLoe
16 September 2002, 17:40
Gewoon Dubble Dutch..zij aan de pil, hij aan het condoom

Ik heb er geloof ik nog wel een paar thuis liggen (van de megafestatie en die zooi:D)

Mjah ik ga er niet voor zorgen. Als ie ze niet bij zich heeft en ik heb er ook geen gaat het feest gewoon niet door..

HeyyBiertjah
16 September 2002, 18:11
ik ben misschien dom maar waarom zit er eigenlijk een smaakje aan die dingen? uiteindelijk steek je hem toch ergens in...:? :? :? :?

Ryzer
16 September 2002, 19:04
de jongen...
(ben zelf ne gast)

ViXEN
16 September 2002, 19:20
hij, vinnik.
sowieso IEMAND~!

Ryzers_GF
16 September 2002, 19:28
ik vind ook de gast, as ge echt voor een hele tijd samen zijt en samenwoont dan samen waarschijnlijk of de vrouw, hangt af wie got winkele

Ryzer
16 September 2002, 19:29
HAHA uw nieuwe nick :D :D :D

Ryzers_GF
16 September 2002, 19:34
hehe deuh, iedereen mag het toch wete

Ryzer
16 September 2002, 19:37
zekers :)

dext0r
16 September 2002, 23:05
mnou gister kreeg ik nog te horen vanne
'eigenlijk had ik ervoor moeten zorgen heh?'

had ik zowiets van.. huh wtf :)

maar gelukkig hebt me gf ze altijd wel thuis, en ik altijd op zak...
en de pil uiteraard voor haar... dus t zit wel snor =)

sexy_alice
17 September 2002, 20:54
In principe allebei dus En het meisje aan de pil, het kan niet veilig genoeg zijn. Ik persoonlijk heb er trouwens altijd 2 bij. Eentje is toch echt niet genoeg hoor ;)

Nymphy
18 September 2002, 01:24
het lijkt me handig als je het allebei gewoon bij je hebt ;)

gewoon standaard bij je hebben ;)

Rijntje
18 September 2002, 13:25
alle 2...neem die dingen gewoon voor de zekerheid dan wete je teminste dat jij het veilig doet :z

Ryzer
18 September 2002, 15:52
Dan is de vraag: vanaf welke leeftijd gade me condooms op zak lope :D

bAnAnAqUeEn
18 September 2002, 15:58
Originally posted by Ryzer
Dan is de vraag: vanaf welke leeftijd gade me condooms op zak lope :D

de leeftijd maakt nie echt uit vink, allez, gewoon, ge moet da meehebbe van de moment da ge een serieuze relatie hebt mee iemand! (sorry voort dialectisch gedoe maar das wel gepermitteerd op mijne verjaardag he :D)

Rijntje
18 September 2002, 15:59
Originally posted by Ryzer
Dan is de vraag: vanaf welke leeftijd gade me condooms op zak lope :D waneer JIJ denkt dat je dr klaar voor ben ;)

dext0r
18 September 2002, 20:29
idd wannere je er klaar voor bent en/of een serieuse relatie hebt

(dus geen breezergirl/player relatie van 3.5 weken, want die zijn toch gedoemd te mislukken... )

anemic
19 September 2002, 08:23
ze moeten effe voortmaken met die mannenpil en door ziektekostenverzekeringen laten dekken?

Sleepwalkertje
21 September 2002, 16:40
ik vind da het meisje voor de condooms moet zorgen! die hebben een handtas om ze in te steken! de jongens steken die meestal in hun portefuille, en ik heb gehoord dat da helemaal niet goed is voor de condoom!

LoeLoe
21 September 2002, 19:06
Originally posted by Sleepwalkertje
ik vind da het meisje voor de condooms moet zorgen! die hebben een handtas om ze in te steken! de jongens steken die meestal in hun portefuille, en ik heb gehoord dat da helemaal niet goed is voor de condoom! Nou als ik hem in me handtas moet stoppen leeft ie ook niet lang geloof ik want dat ding zit 9 op de 10 keer volgestopt met allemaal rotzooi :?

dext0r
22 September 2002, 14:32
Originally posted by Sleepwalkertje
ik vind da het meisje voor de condooms moet zorgen! die hebben een handtas om ze in te steken! de jongens steken die meestal in hun portefuille, en ik heb gehoord dat da helemaal niet goed is voor de condoom!

onzin, wel is het zo dat de verpakking stuk kan gaan en je portomonnee vervolgens onder greasy shit zit (glijmiddel /zaaddodend middel )

Stapper
22 September 2002, 14:34
ik vind gewoon dat de jongen het mee moet nemen, het is voor hen lekker makkelijk en het hoort ook, zorg er gewoon voor dat je er altijd 1 in je portomenee hebt zitten, dan zit je altijd goed

sexy_alice
23 September 2002, 19:24
Originally posted by SaNnUhH
eigenlijk allebei :p
Maar het meisje weet toch niet welke maat ze moet kopen de eerste keer ;)
Zo denk ik er over :]
Maar ik zou wel weer weinig verstand van zulke dingen hebbuh?:x

Stop nou eens met die onzin over maten!!! Er staan helemaal geen maten op condooms, nu ja, meestal toch niet!

dext0r
23 September 2002, 20:03
Originally posted by sexy_alice


Stop nou eens met die onzin over maten!!! Er staan helemaal geen maten op condooms, nu ja, meestal toch niet!

op de verpakking wel, (de diameter dan!!), en die zou oo kdoorgaans voldoende moeten zijn.
hoewel het condoom omdoen soms wat lastig kan zijn omdat de diameter (voor de eikel) dan net ff te klein is kan voorkomen, verder zitten ze meestal wel goed.

Ryzer
23 September 2002, 21:01
Originally posted by dext0r


op de verpakking wel, (de diameter dan!!), en die zou oo kdoorgaans voldoende moeten zijn.
hoewel het condoom omdoen soms wat lastig kan zijn omdat de diameter (voor de eikel) dan net ff te klein is kan voorkomen, verder zitten ze meestal wel goed.


XXXL :D

dext0r
24 September 2002, 15:09
Originally posted by Ryzer



XXXL :D

hey ryzer, post-fanaat,

als je tog een reply ergens op post wil je die dan wel nuttig doen?

op sommige momenten kom je bij mij nogal loos over....

Ryzer
24 September 2002, 20:44
Originally posted by dext0r


hey ryzer, post-fanaat,

als je tog een reply ergens op post wil je die dan wel nuttig doen?

op sommige momenten kom je bij mij nogal loos over....

zeg ey, wa is een forum zonder humor :[

Ryzers_GF
24 September 2002, 20:46
.... :[

Da_SexxxBomb
25 September 2002, 14:03
Originally posted by sexy_alice


Stop nou eens met die onzin over maten!!! Er staan helemaal geen maten op condooms, nu ja, meestal toch niet!

Er bestaan wel verschillende maten

Kellyke
13 October 2002, 18:39
Originally posted by SaNnUhH
eigenlijk allebei :p
Maar het meisje weet toch niet welke maat ze moet kopen de eerste keer ;)
Zo denk ik er over :]
Maar ik zou wel weer weinig verstand van zulke dingen hebbuh?:x

edit: plaatjes doen ut niej ;)

Das waar,meisje weet 1ste keer niet welke maat, dus vind ik dat de jongen er maar moet voor zorgen
meisje aan de pil jongens voor condooms zorgen vind k persoonlijk