PDA

Bekijk de volledige versie : Positief of niet?


Nemo
12 August 2002, 00:10
heee mensen, cool forum he haha moes het nog een x zeggen.

Ik heb sinds vrijdag een vriendin, ben er super blij mee en ook verliefd maar even te zaken.

Ik ben 17 jaar en heb wel wat ervaring met seks, ben nog maagd en nog nooit gebeft voor de rest wel.

Mijn vriendin is nu 15 ( bijna 16 ) maar die heeft nog niks gedaan.

Is dit nou positief of niet?

Een vriend van mij zei dit:

[23:27] Denim cu2.nl/Denim zegt: maar zei is nog nooit verder gegaan dan zoenen he

[23:27] Denim cu2.nl/Denim zegt: negatief of positief?

[23:27] Hmzz... zegt: positief je bent de 1e kan dus niks foutdoen... negatief ze willen wachten tot ze alle zekerheid hebben

[23:28] Denim cu2.nl/Denim zegt: niks fout gaan? hmm leg is uit, snap je denk ik wel hoor, ze weet dan niet echt wat lekker is omdat ze niks gewend is??????????

[23:29] Hmzz... zegt: kijk als jij een blunder maakt of op de verkeerde plek zit met je hand als je er vingert... dan dednkt zij hij doet het goe.d.. kom je er later achter dat je hen verkeerd dee

Wat zeggen jullie ervan??

Plankje
12 August 2002, 00:19
beetje rustig aan doen met haar. Die meid weet bij god niet wat haar overkomt als je haar opeens gaat vingeren joh :+:+

Bobba.
12 August 2002, 10:03
Originally posted by RickClan
beetje rustig aan doen met haar. Die meid weet bij god niet wat haar overkomt als je haar opeens gaat vingeren joh :+:+

Ervaring mee? ;)

boertje
12 August 2002, 10:12
kdenk dat het wel postief is.....anders heb je opeens een meisje dat je (terwijl jij nog maagd bent), je helemaal kapot gaat ragge in bed, terwijl jullie het nu rustig kunne opbouwen

Ti_Mu84
12 August 2002, 10:15
Originally posted by Ruffryder


Ervaring mee? ;)

kijkt naar irene... :] :x O-)

xlizzx
12 August 2002, 11:48
probeer lief voor haar te zijn en zorg dat ze zich op haar gemak voelt zo kan je steeds een stapje verder gaan ik vind wel dat ze zelf moet beslissen of ze wel al zover is maar okeej kijk maar hoe je het doet veel succes ;)

Diz
12 August 2002, 14:05
gewoon lekker rustig aan doen, je tijd komt wel. En tegen die tijd een hele hoop dingen uitproberen, is altijd heel erg lekker, moet zij dat natuurlijk ook wel willen!!

Ach ga eerst zelf eens op avontuur uit en wanneer je zelf niets meer weet, dan moet je nog maar eens de vraag stellen wat je nou eigenlijk moet doen, maar ik denk dat het allemaal wel los zal lopen, als je het maar rustig aan doet

ThaLX
12 August 2002, 18:58
Take it slow & take it easy *)

Oja, en probeer er veel over te praten met je vriendin, dan voelt ze zich beter op d'r gemak.....(en dan weten jullie bijde ook waar jullie aan toe zijn)

R.A.I.K.U.M.
13 August 2002, 14:03
eeeuuuuhhhhhh.......:)

ramsesii
13 August 2002, 16:53
als ze niet sero-positief is is het toch goed... wat een domme vraag stel jij zeg

Nemo
13 August 2002, 17:29
Originally posted by ramsesii
als ze niet sero-positief is is het toch goed... wat een domme vraag stel jij zeg


Geen vraag is dom hoor..........

Misschien vindt jij hem dom dat is wat anders.....

chica
13 August 2002, 18:13
Originally posted by ramsesii
als ze niet sero-positief is is het toch goed... wat een domme vraag stel jij zeg

:O

reageer dan niet als je t een domme vraag vindt:?

ik vind t een hele normale vraag hoor!!:)

alleen weet t antwoord niet:p

2pac
13 August 2002, 18:43
Originally posted by ramsesii
als ze niet sero-positief is is het toch goed... wat een domme vraag stel jij zeg

darom mag je niet meer bij F&P komen :[

EasyAngeltje
13 August 2002, 18:46
Originally posted by ThaLX
Take it slow & take it easy *)

Aarsje
16 August 2002, 13:00
Daar is toch niks mis mee, toch alleen maar mooi dat jullie de eertse voor elkaar zijn. Al zou ik wel even wachten met het grote werk.
Je kunt elkaar gewoon ontdekken, elkaar leren kennen op dit gebied, er is toch niks mooiers. En dat zei het niet zou merken dat als je op een verkeerde plek zit zou ik maar niet dneken, want dat zal ze echt wel weten, vooral als ze met zichzelf vrijt. Anders vraag je het haar gewoon...
En er is toch niks mis mee als ze zekerheid wil hebben, je moet het pas doen als je er klaar voor bent, en dat moet de ander maar accepteren.

Tom17
15 September 2002, 19:51
Denk niet dat het meisje zomaar meteen mee zal willen ... duurt wel maandje (maakte ik met huidige vriendin mee)

Melch
15 September 2002, 21:58
of langer... :(

dext0r
16 September 2002, 22:13
15 , bijna 16
ze zal toch wel dr eigen plekjes kennen? dan weet ze tog ook gerust of jij het wel of niet goed doet?