PDA

Bekijk de volledige versie : Vreemde gedachtes


Chairgirl
14 August 2002, 23:30
Twee jaar geleden begon ik met snijden. Waarom? Moeite met mezelf denk ik. Ik begon zwaar depressief te worden. En de ruzies met me moeder werd steeds erger.
Ik begon van metal/alternetive muziek te houden en donker te kleden.
Op school kreeg ik problemen door het spijbelen en thuis werd m'n vriendje en vrienden niet geaccepteerd.
Zo heb ik twee zware jaren achter de rug.
Het snijden is afgelopen. Ik ben verhuist en ga in september opnieuw beginnen, maar m'n stijl en muziek blijft hetzelfde.
M'n ouders kan ik nou goed mee omgaan en ben gelukkig.
Het probleem... ik mis de ruzies, het snijden en spijbelen. Het lijkt erop of ik chaos nodig heb zodat ik gelukkig kan zijn.
Ik geniet van ongelukkig zijn, maar op een ander moment zou ik willen dat ik als iedereen ben.
Ik ben ook bang voor de dood, maar het lijkt me cool om te zien hoe de mensen reageren als je dood bent. En ik wil ook dat m'n ouders scheiden. Het is raar, dat weet ik. Ik erger me aan me moeder, ik wil vaak dat ze dood gaat! Dan heb ik ook een reden om verdrietig te zijn en te kunnen schreeuwen en snijden! :'(
Als je ook zo bent of misschien weet wat er mis met me is, zou ik het fijn vinden als je reageert.

!Y!US!C!30X
14 August 2002, 23:41
tja.. dat gehele gebeure om het donker kleden doe je gewoon omdat je daar goed bij voelt, moet je gewoon zo houden
maar die vreemde gedachtes, die moet je op een manier uit je hoofd halen, want ze zijn zeker niet goed
vraag het aan een psychiator, die kan je denk ik wel verder helpen..
en misschien kan het ook wel beetje aan je muziek liggen, op sommige mensen hebben muziek als black metal groot invloed..
voor de rest ik weet niet tot hoeverre de ruzies met je moeder een indruk op je hebben gemaakt, maar daar kan het best ook wel van komen,
ieder geval bij mij, mensen die ik erg haat(heel erg:{) die wens ik ook de dood toe.. en als jij 'haat' voor je moeder(vanwege je verleden) hebt kan het best daardoor komen..

raxhel
16 August 2002, 08:11
een psychiater zal je echt goed doen...want ik ben er ook heen geweest en ik had van die vage gedachtes...je hebt veel aand8 nodig..en daardoor ga je dingen doen en denken zodat je het gevoel hebt dat je aand8 krijgt...

en die krijg je ook

maar remember vragen om aand8 is niks mis mee maar je vraagt dan om verkeerde aand8..en dat kan gevaarlijk zijn

-x-x-x-sterkte!