PDA

Bekijk de volledige versie : Bloed-Fobie


BWM
15 August 2002, 22:19
Tsja, dat heb ik dus...

Zodra het over bloed gaat of zodra ik bloed zie of zodra mensen me dingetjes gaan vertellen over allerlei enge organen moet ik gaan kotsen en (soms) val ik dan ook flauw...

Het wordt steeds erger bij mij :(

Wie heeft dit ook/heeft tips hiervoor???

Aarsje
15 August 2002, 22:59
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet, ga wel plat als ik bloed moet prikken ofzo...
Hebben wel meer mensen hoor...
Maar om dan te moeten kotsen, strange

QQQ
16 August 2002, 16:06
ik zou het bij mij geen fobie noemen maar ik kijk er niet graag naar zal ik maar zeggen...

ramsesii
16 August 2002, 16:14
waarschijnlijk zit het tussen je oren... ik denk niet dat het een fobie is... gewoon niet naar kijken dus

Sgatje
16 August 2002, 16:36
Ik ben ook heel erg bang voor bloed en voor verhalen over bloed maar ik val niet flauw ofzo

BWM
16 August 2002, 16:39
Originally posted by ramsesii
waarschijnlijk zit het tussen je oren... ik denk niet dat het een fobie is... gewoon niet naar kijken dus

Zit dus NO WAY tussen mijn oren...

Is echt heel erg :(

Ik raak vast nog een keertje in shock :(

moucie
16 August 2002, 18:54
en als je dan ongesteld wordt moet je dan ook kotsen?

Plankje
16 August 2002, 19:22
Originally posted by moucie
en als je dan ongesteld wordt moet je dan ook kotsen?
tis een man hoor

BWM
16 August 2002, 20:31
Originally posted by RickClan


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by moucie
en als je dan ongesteld wordt moet je dan ook kotsen?
--------------------------------------------------------------------------------


tis een man hoor

...

moucie
17 August 2002, 21:18
sorry ik had niet opgelet wie het gepost had... |:( |:( |:( |:(

Isaac
17 August 2002, 21:43
eej, maar je kan dus nooit een echt geweldadige film of horror kijke? En als je keer schaafwond hebt ga je ook helemaal over je nek?

waah.. kut man.. echt lastig lijkt me.. beterschap (denk k)

VeganSpirit
30 September 2002, 11:51
ooow dat lijkt me egh kut...
maar om even eerlijk te zijn, t lijkt me wel dat het tussen je oren zit, waar moet het anders weg komen?
Ik zelf ben absoluut niet bang voor bloed, als ik bloed laat prikken zit ik vol aandacht te kijken hoe ut mn ader in gaat en hoe het bloed eruit gaat...sja...verpleegstertje in spe he? :+

dext0r
30 September 2002, 23:04
Originally posted by BWM


Zit dus NO WAY tussen mijn oren...


als je onderkent dat het tussen je oren zit is er denk ik meer fout =)

t zit dus wel tussen je oren... en is gedeelteijk psychoseumatisch
oftewel: mind reflects body, body reflects mind... =]

Melch
1 October 2002, 17:11
Mhh als ik zelf half leeg bloed, voel ik niks, zie ik een hartoperatie (op tv dan ;)) voel ik niks, maar als ik soms iemand die ik goed ken (of om geef) hoor vertellen of zie dat die iets heeft (met veel bloed) dan voel ik me wel dizzy....

Fade of Light
1 October 2002, 17:32
naja ik kijk naar operaties terwijl ik aan het eten ben, ik praat over kots terwijl ik aan het eten ben, en ik kwam in het ziekenhuis niet meer bij van het lachen,t erwijl ik daar met een dubbele botbreuk zat...hmm ik ben raar lol :x

Moet je na het bloedprikken eens in de lift stappen en dan minstens 5 verdiepingen naar beneden, als je beneden bent voel je je superlicht in je kop hehehe...

Maargoed om terug te komen op jou (:p), tuurlijk zit zoiets tussen je oren, waar anders?


Heb je het ook als je naar kethcup kijkt en je denkt aan bloed?
IS het als je een schoongespoeld orgaan ziet bij een operatietafel? of alleen echt bloed?

Naja ik kan het me niet voorstellen dat mensen bang voor iets zijn waar je niet bang voor hoeft te zijn...

BlueWolf
2 October 2002, 12:23
Originally posted by Aarsje

Hebben wel meer mensen hoor...

Ryzer
3 October 2002, 11:49
Originally posted by BWM
Tsja, dat heb ik dus...

Zodra het over bloed gaat of zodra ik bloed zie of zodra mensen me dingetjes gaan vertellen over allerlei enge organen moet ik gaan kotsen en (soms) val ik dan ook flauw...

Het wordt steeds erger bij mij :(

Wie heeft dit ook/heeft tips hiervoor???


tip: gene chirurg worde :)

jannekes
9 October 2002, 13:58
Heb je dit altijd gehad?

Ik kon er vroeger niet tegen nagelknippen. Dat moest mijn moeder doen en dan kon ik niet kijken en kreeg een bloedsmaak in mijn mond. Kan het nu wel.

Maar niet zoals mijn vriend die een knieoperatie moest ondergaan lekker op de monitor meekijken hoe de chirurg een loszittend stukje bot verwijderde. Hij had een ruggeprik gehad en was dus bij bewustzijn. Vlak na de operatie mocht ik bij hem en zat hij lekker te lunchen op bed, terwijl ik bloednerveus was geweest. Vind prikken ook eng.