PDA

Bekijk de volledige versie : probs


raxhel
16 August 2002, 08:31
waar ik dus mee zit is dat ik zo volwassen voor mīn leeftijd ben..
ik ben 13 en denk als een 17jarige...al mīn vriendinnen vinden d at niet leuk als ik b.v een hele wijze opmerking maak.....


en mīn toekomst...dat is het ergste bij mij eigenlijk..:'(
ik ben een turks meisje opzich heel erg vrij hoef niet te bidden geen hoofddoek....dak boven mīn hoofd heb alles wat ik wil....behalve mīn vrijheid...en daar verlang ik zo erg naar..ik word later namelijk uitgehuwelijkt..en ik heb zoiets van dat kan toch niet! dus daar voel ik me al 2 jaar behoorlijk kut over


ik heb een gedachte stoornis waardoor ik soms niet meer weet wat waar is en wat niet...dus 2 jongens zeiden dat ik loog enzo..die twee jongens waren mīn beste vrienden ik had in mīn zelf gesneden door hun...


snijden is iniedergeval voor bij ik zit alleen nog met mīn toekomst......|:( |:( |:( |:(

Plankje
16 August 2002, 10:27
probeer voordat je uithuwelijkt een goede baan te zoeken zodat je voor jezelf kunt zorgen. Zolang je jezelf kunt onderhouden kun je ouders je volgens mij niets maken. Niet in nederland iig. (geloof ik hoor)

2pac
16 August 2002, 13:11
kun je niet met je ouders over praten want jij moet tenlotte ook geluk worden in je huwelijk