PDA

Bekijk de volledige versie : K***e Dutchtone


Fallen_Engeltje
16 August 2002, 12:54
nou heb ik mn telefoon rekening van afgelopen maand binnen gekregen en dus de rekening van ook mn vakantie.
€50!!!??? Hoe komt dat nou, heyt schijnt dus dat als je in het buiteland zit en iemand spreekt jou voicemail in dat je dan ook fijn daarvoor betaald, nee niet voor het afluisteren, of voicemail tekst veranderd nee voor het inspreken dat iemand anders doet. En aangezien ik dus ik dnek wel een halve dag lang gebeld ben door iemand die dnek ik een verkeerd nummer had, ben ik dus fijn de lul,:r :r :r gelukkig betalen mn ouders de rekening, normaal zouden ze dat niet doen, en pakken ze mn telefoon af, maar omdat ze het begrijpen van dat voicemail verhaal, waar trouwens ons pap zelf mee aakwam, vinden ze het alleen heel lullig van Dutchtone want dat is mij nooit verteld:p

QQQ
16 August 2002, 15:37
so what's the problem?

Fallen_Engeltje
16 August 2002, 15:40
Originally posted by QQQ
so what's the problem?

ik vind et dan nog wel stom dat dat nooit gezegd is

QQQ
16 August 2002, 15:44
ja das wel waar. ernaar luisteren had ik nog wel kunnen bedenken, want met gebeld worden vanaf het buitenland moet je ook meebetalen, maar als je er niet eens naar luisterd hoef je toch ook niks te betalen? wel een beetje raar dan...

Fallen_Engeltje
16 August 2002, 16:01
Originally posted by QQQ
ja das wel waar. ernaar luisteren had ik nog wel kunnen bedenken, want met gebeld worden vanaf het buitenland moet je ook meebetalen, maar als je er niet eens naar luisterd hoef je toch ook niks te betalen? wel een beetje raar dan...

ja tis toch echt zo echt klote maar ja dat wete ik dan ook weer:)