PDA

Bekijk de volledige versie : eerste keer


Spookje
16 August 2002, 13:28
Toen ik voor de eerste keer met mn vriend naar bed wou gaan lukte het hem niet om bij mij naar binnen te komen. Is het mogelijk dat het niet past? :?
En doet het echt zoveel pijn? Heb ik wel eens gehoord..
thnx!

Aarsje
16 August 2002, 13:34
Is helemaal niet vreemd. Dat kan omdat of jij of hij te gespannen is. Dat is misschien onbewust en heb je zelf niet eens in de gaten. Het is toch nieuw, en je wilt het allemaal goed doen. En juist bij die gedachte kan het evrkeerd gaan.
En het past wel hoor... Of hij moet echt een enorme hebben. Het is gewoon een kwestie van oefenen en vertrouwd raken met elkaar. En zoveel pijn doet het niet, bij mij zelfs geen de 1ste keer. Zorg wel dat je nat genoeg bent, dat scheelt. Good Luck!

ThaLX
16 August 2002, 22:29
Joh, het past eigenlijk altijd wel... en trek 't je niet aan dat het de eerste keer niet lukte (stel ook je vriend gerust dat het nix uitmaakt, sommige mannen kunnen er erg mee zitten).
Zelfs bij mij ging het de eerste keer fout, gewoon doorproberen..:D

LifeSucks
16 August 2002, 22:49
ik heb het wel eens vaker meegemaakt da het nie kon. maar ik heb gelezen dat het beste is voor het meisje om op zo een moment bovenop te gaan omdat de opening dan gespreid is en dat ze dan zelf een beetje kan regele hoe diep hij gaat, en je moet maar zo denken: er kan ook een baby uitkome dus dit moet ook kunnen!



(jah jah nu komen er een paar posts over een keizersnee maar een baby is ook een paar keertjes groter dan een snikkel dus SOMS lukt het nie) :+

The6thgate
16 August 2002, 23:07
Originally posted by LifeSucks
er kan ook een baby uitkome dus dit moet ook kunnen!
maar dan word t bekken verder opzij geduwd:z :p

Spookje
22 August 2002, 16:16
Tnx voor jullie reacties..
We hebben het nog niet opnieuw geprobeerd.. maar we hebben het er wel goed overgehad.. en toen we gewoon gingen vrijen was ik al veel minder gespannen.. heb er nu echt meer vertrouwen in.. en heb er ook veel meer van genoten.. :)

Stapper
22 August 2002, 16:30
Originally posted by Spookje
Tnx voor jullie reacties..
We hebben het nog niet opnieuw geprobeerd.. maar we hebben het er wel goed overgehad.. en toen we gewoon gingen vrijen was ik al veel minder gespannen.. heb er nu echt meer vertrouwen in..

way the go Spookje

Spookje
23 August 2002, 21:03
wat ik me ineens nog afvroeg...
Ook al lukte het mn vriend niet om echt bij mij naar binnen te komen, 'telt' die eerste poging al als ontmaagding of niet? :?

nr3307
26 August 2002, 16:06
Ik heb twee vriendinnen gehad die nog maagd waren. En met beide is het uiteindelijk zover gekomen.. dat we met elkaar naar bed gingen. Maar beide keren lukte het dus niet.
Ik kwam met moeite naar binnen.. en toen ik eindelijk erin zat moest ik em erweer uithalen. Omdat het zo`n erge pijn deed.
Maar het paste dus wel. Alleen het komt nog wel eens voor dat het meisje heel nauw is of de jongen heeft niet bepaald een smalle. En dan kan het allemaal wat moeilijker gaan.
Het is daarom gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen... als je merkt dat het niet helemaal soepel gaat moet je daar dus rekening mee houden. Probeer een manier te zoeken om het daar beneden een beetje soepeler te maken.

ramsesii
26 August 2002, 16:10
Originally posted by nr3307
Ik heb twee vriendinnen gehad die nog maagd waren. En met beide is het uiteindelijk zover gekomen.. dat we met elkaar naar bed gingen. Maar beide keren lukte het dus niet.
Ik kwam met moeite naar binnen.. en toen ik eindelijk erin zat moest ik em erweer uithalen. Omdat het zo`n erge pijn deed.
Maar het paste dus wel. Alleen het komt nog wel eens voor dat het meisje heel nauw is of de jongen heeft niet bepaald een smalle. En dan kan het allemaal wat moeilijker gaan.
Het is daarom gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen... als je merkt dat het niet helemaal soepel gaat moet je daar dus rekening mee houden. Probeer een manier te zoeken om het daar beneden een beetje soepeler te maken.

dude... ze was gewoon niet ontspanen man...

nr3307
26 August 2002, 16:30
Originally posted by ramsesii


dude... ze was gewoon niet ontspanen man...

Jah dat kan ook nog. was ik effe vergeten erbij te zetten. :)

dext0r
27 August 2002, 09:12
is idd denk ik de voornaamste oorzaak bij de vrouwtjes dat ze niet genoeg ontspannen zijn... om dan naar binnen te komen wordt wat moeilijker..
zo wast ook bij mijn vriendinnetje maar als je eerste keer gewoon langzaam aan doet dan gaat ie egt wel naar binnen hoor ......
als het vrouwtje goed ontspannen is zal de pijn ook veel minder zijn.....mijn vriendin had eerste keer erg veel pijn... maar nu niet meer hoor en het gaat mooi zo =)