PDA

Bekijk de volledige versie : raar


SpiNe
16 August 2002, 17:17
ik vind het raar dat mensen zich zelf willen vermoorden als ze worden gepest als ik echt fucked up erg wordt gepest dan mol ik hun liever dan mij zelf sorry maar zo denk ik er over

boertje
16 August 2002, 18:23
kdenk dat je daar pas kan over oordelen als het jou overkomt

SpiNe
16 August 2002, 18:31
ja je hebt eigelijk wel gelijk

moucie
16 August 2002, 18:32
inderdaad wacht maar eens totdat jij machteloos wordt dan praat je wel anders erover, vaak is het de enige oplossing die er nog over is

Nightwolf
16 August 2002, 18:33
je zou je eerst eens moeten proberen te verplaatsen in iemand die in zo'n situatie zit voor dat je zoiets post...t kan voor sommige echt heel zwaar zijn

Isaac
16 August 2002, 19:25
Originally posted by moucie
inderdaad wacht maar eens totdat jij machteloos wordt dan praat je wel anders erover, vaak is het de enige oplossing die er nog over is

QQQ
17 August 2002, 16:10
Originally posted by SpiNe
ik vind het raar dat mensen zich zelf willen vermoorden als ze worden gepest als ik echt fucked up erg wordt gepest dan mol ik hun liever dan mij zelf sorry maar zo denk ik er over

Ja maar als je zoveel gepest wordt ga je vanzelf denken dat het aan jezelf ligt.

Mr.Master
17 August 2002, 19:24
Het is noit de enige optie die je over hebt. Je kunt altijd nog door proberen te gaan. Soms is die optie te moeilijk en kies je liever voor de dood, maar hij is er wel.

Verder kan ik er niet veel over zeggen omdat ik het niet zelf heb meegemaakt. Ik zou zeggen: zelfmoord: doe het niet, zoek hulp.

!Y!US!C!30X
17 August 2002, 19:40
als jij het slachtoffer was van jaren treiteren dan had je hier wel een heel ander beeld van gehad:{

Nightwolf
17 August 2002, 19:53
kan hij ook niks aan doen....en tis goed voor hem dat hij zoiets niet heeft meegemaakt....zie t als een vooroordeel van m :{

trustfire
18 August 2002, 08:38
pesters pesten alleen maar mensen die onzeker en mensen die dat al zijn geloven dus de pesters en als die zeggen dat ze alleen maar overlast zijn blablabla dan denken zij dat ook en willen ze dood om maar geen overlast te zijn voor de buitenwereld

Timmekeuh
18 August 2002, 12:14
Ik heb er ook al aangedacht om zelfmoord te plegen.
Ik zal niet de enige zijn denk ik.
Maar dan denk ik aan de kinderen die geen ouders meer hebben
geen familie niets geen huis.Dan ben ik gelukkig dat ik nog een "leven"heb.Dat was het.

Mr.Master
18 August 2002, 15:52
Het is best moeilijk om iemand met serieuze gedanchten aan zelfmoord te helpen. Meestal omdat ik het zelf dus niet heb meegemaakt. Ach ja, sommigen proberen niet eens te helpen...

SpiNe
23 August 2002, 17:38
yo mensen denken jullie dat ik nooit ben gepest de hele FUCKING basis school was een fucking hel maar op de middelbare school ging het beter maar nog steeds ik heb wel eens aan zelfmoord ged8 maar toen ik wat meer vrienden kreeg (maar geen vriendin:( )en eindelijk muziek gevonden die ik leuk vond(SLIPKNOT:) ) heb ik nooit meer aan zelfmoord ged8

biffyclyro
10 October 2002, 18:31
Originally posted by moucie
inderdaad wacht maar eens totdat jij machteloos wordt dan praat je wel anders erover, vaak is het de enige oplossing die er nog over is

a! dat is zo ontzettend niet waar!
vaak dénkt die persoon dat het de enige oplossing is, het is niet eens een oplossing.

Nightwolf
10 October 2002, 18:34
tis wel een oplossing....wacht maar totdat jij in zo'n soort situatie zit

anouk
14 October 2002, 19:48
jEEEE SLIPKNOT RULET, MAAR TOCH BEGRIJP IK DIE MENSEN WEL. tIS TOCH OOK EEN SOORT VAN WRAAK, ALS JIJ DOOD BEN HEBBEN ZE WEL SPIJT ALS HELL EN BEN JE DR ZELF VANAF....

raxhel
15 October 2002, 12:00
Originally posted by SpiNe
ik vind het raar dat mensen zich zelf willen vermoorden als ze worden gepest als ik echt fucked up erg wordt gepest dan mol ik hun liever dan mij zelf sorry maar zo denk ik er over


is het jou weleens overkomen?

vast niet anders zou je er niet zo over praten

en vaak kijk je machteloos toe hoe ze jou pesten..

omdat je niet durft

maar dat begrijp je pas als je het zelf voelt

het zelf ziet...het zelf meemaakt

Regen
15 October 2002, 12:01
Originally posted by moucie
vaak is het de enige oplossing die er nog over is
dat is niet waar en ik ga hier niet dieper op in omdat ik daar in andere topics al genoeg over gezegd heb ik word hier zo moe van damn!

Regen
15 October 2002, 12:02
Originally posted by Nightwolf
tis wel een oplossing....wacht maar totdat jij in zo'n soort situatie zit
tis niet een oplossing

Gabsta
15 October 2002, 13:10
et is echt geen uitweg.. kzat zelf in zo'n situatie.. dat de scheiding tussen men ouders aan mij lag. dat d8 ik echt.. toen hebbik et geprobeerd maar doe dat nooit het is zoo slecht :|

Nightwolf
15 October 2002, 15:32
Originally posted by Regen

tis niet een oplossing

blablabla.....zie niet alles van jouw kant

Timmekeuh
15 October 2002, 17:53
Sorry dat ik het zeg maar zelfmoord is geen oplossing.
Originally posted by moucie
inderdaad wacht maar eens totdat jij machteloos wordt dan praat je wel anders erover, vaak is het de enige oplossing die er nog over is

VeganSpirit
15 October 2002, 22:23
Originally posted by moucie
inderdaad wacht maar eens totdat jij machteloos wordt dan praat je wel anders erover, vaak is het de enige oplossing die er nog over is

Nightwolf
15 October 2002, 22:57
Originally posted by Timmekeuh
Sorry dat ik het zeg maar zelfmoord is geen oplossing.


zow heej ik word echt doodziek van dat soort opmerkingen. jij weet niet eens hoe t is om zo'n leven te hebben. jij ziet t alleen maar van 1 kant dus kijk eerst verder dan je neus lang is

Banaan
15 October 2002, 23:19
Originally posted by Timmekeuh
Sorry dat ik het zeg maar zelfmoord is geen oplossing.
ken jij andere oplossingen?

Plankje
16 October 2002, 08:49
slotje omdat we nu weer zo'n ruzie krijgen over zelfmoord blabla. Heb elkaar liev en accepteer mijn hangslot :-) (ik blij dat ik m niet in Delft hang, want dan is ie strax weer weggehaald door de politie voor iemand die op een naturlijke wijze is overleden :-D (met alle respect hoor))