PDA

Bekijk de volledige versie : opscheppen over muziek


slayer
19 August 2002, 19:57
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

!Y!US!C!30X
19 August 2002, 20:10
ik ken mensen die zich stoer voelen omdat ze slipknot luisteren
dat is triest, zo triest..
je bent heus niet beter na wat je muzieksmaak ook is
iedereen is gelijk
ik zie ook geen rede waarom je zal opscheppen eigenlijk:{

eclipse
19 August 2002, 20:17
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

je eerste beredenering kan ik wel begrijpen je derde ook maar je 2e nie boeiuh lekker zelf weten wat je draagt

Clayman
19 August 2002, 20:58
LoL welja open nog zo'n topic :9

otherside
20 August 2002, 09:19
wat schiet je dr nou mee op om je dr aan te ergeren? doe iets nuttigs dan.

Pakspul
20 August 2002, 09:29
ga ergens anders je levens verhaal ophangen :p


maar wel cool dat ik meeloper ben want ik vind limp bizkit nogsteeds leuk :)

Fallen_Engeltje
20 August 2002, 18:54
ik vind et gewoon dom als mensen zich beter voelen, waarom dan ook, maar met muziek, je kan niet eens beter zijn want als je door die muziek beter zou zijn zou iedereen er wel naar luisteren

Robby
21 August 2002, 05:50
Ja dat ken ik ook, vrienden van me zeggen : "Rob, ik luister ook naar RW, ben ik nu net zo cool als jij?" En dan denk ik "Jongen, bij lange na niet" :p :+ :p :+

Plankje
21 August 2002, 06:08
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool
nou he stoer hoor, ik ben alternatief, dus ik ben stoer :]:]:].
Sorry hoor, maar ik vind dit echt nergens op slaan. Ik loop in DC's. So who cares man?

ramsesii
21 August 2002, 09:11
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

ik vindt limp bizkit wel relaxed om naar te luisteren...

ben ik dan een meeloper ? D8 het niet !!!

Fallen_Engeltje
21 August 2002, 10:47
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

ja dat van je bent een meeloper als je naar linkin park luister ben je een meeloper, (en limp bizkit) dat vind ik wel onzin, mensen luisteren naar wat ze mooi vinden, ja misshcien zitten er ook wel mensen bij die gewoon van die irri meelopers zijn, maar die heb je echt bij alle bandjes, hoor niet alleen bij linkin park en limp bizkit dus dat vind ik echt onzin

MilkyWayz
21 August 2002, 13:28
dus je vindt mij niet cool? dat doet me pijn :'( :'( :'( :'( hartverscheurend gewoon :'(

Little Angel
21 August 2002, 15:31
Ik luister wat ik mooi vind, maakt niet uit of het nou bkent is of niet of het skate-muziek is of niet van mij part is het een liedje van Britney Spears(das wel erg drastisch) zolang ik het liedje of muziekje maar mooi vind.:x

Fallen_Engeltje
21 August 2002, 15:38
Originally posted by Little Angel
Ik luister wat ik mooi vind, maakt niet uit of het nou bkent is of niet of het skate-muziek is of niet van mij part is het een liedje van Britney Spears(das wel erg drastisch) zolang ik het liedje of muziekje maar mooi vind.:x

pcies dat vind ik nou ook, en genoeg mensen vinden dat, je hebt meelopers maar de meeste niet hoor

meiske
24 September 2002, 15:40
dus als ik linkin park luister ben ik een skater?

SpiNe
24 September 2002, 16:05
sorry dat dit een beetje off topic is maar weet je waar ik niet tegen kan.........van die kerels met grote kettingen en dure kleren met zo'n houding van "look at me ik luister naar hip hop nu ben ik stoer''tis wel jammer dat de hele school naar hip hop luistert duz echt ''cool'' ben ik niet

!Y!US!C!30X
24 September 2002, 16:18
Originally posted by SpiNe
sorry dat dit een beetje off topic is maar weet je waar ik niet tegen kan.........van die kerels met grote kettingen en dure kleren met zo'n houding van "look at me ik luister naar hip hop nu ben ik stoer''tis wel jammer dat de hele school naar hip hop luistert duz echt ''cool'' ben ik niet

mijn school barst van dat soort gasten
ik haat ze echt(en hun mij ook)
die mensen zijn gewoon zo dom,
ze zoeken altijd ruzie, ze denken dat ze echte "gangsters" zijn
ik walg van die mensen:r

xlizzx
24 September 2002, 17:19
Originally posted by yo-de-plo
ga ergens anders je levens verhaal ophangen :p


maar wel cool dat ik meeloper ben want ik vind limp bizkit nogsteeds leuk :)

dalik word je ook nog zown breezerboy :9

Babysmurfie
24 September 2002, 18:43
Originally posted by slayer

ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool
Ten eerste: stoef niet met muziek, of breek ze niet af, dat is ieder zijn smaak, en omdat je lp of limp bizkit luistert, ben je nog geen meeloper, oke, het kan, maar bijlange niet altijd.
Ten tweede: nu ben je alternatief hoor|:( nu ben je stoer als je geen bekende merken draagt|:(, is gewoon ieder zijn smaak en er zijn zoveel mooie kleren/schoenen, in bekende EN onbekende merken.
Ten derde: ik heb de indruk dat jij cool/stoer wilt doen door anderen af te breken:)

Drama
28 September 2002, 13:36
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

Voor zover ik kan zien doe je er zelf dus net zo hard aan mee

amai
28 September 2002, 16:12
ik begrijp je redenering wel, alst je zelf zegt dat je cool bent is het meestal niet zo, das wel waar, maar gewoon omdat iemand globes draagt of naar linkin park luisterd, zijn dat daarvoor meelopers?

Bryce
28 September 2002, 20:50
Ik ken het maar al te goed.

-Wa bende gij?
-Hoe? Wa bedoelde wa ben ik?
-Awel ja, ik draag Rasta en luister Limb Bizkit
-Ik ben dus ne echte skater
-Maar wa bende gij?


|:( :[

Fade of Light
28 September 2002, 21:22
Originally posted by ramsesii


ik vindt limp bizkit wel relaxed om naar te luisteren...

ben ik dan een meeloper ? D8 het niet !!!
nee je hebt:
1) slechte muzieksmaak
2) slechte ontwikkelde muziekkennis

MilkyWayz
29 September 2002, 11:17
Originally posted by Fade of Light

nee je hebt:
1) slechte muzieksmaak
2) slechte ontwikkelde muziekkennis
wat jij hier zei is dikke geblaat want:
1) je niet weet welke muziek hij nog meer luistert (misschien wel bands die jij ook goed vindt, who knows)
2) zie 1


als je hem (persoonlijk) kent en/of weet wat zijn verdere muzieksmaak/kennis is dan neem ik deze reactie terug.

Fade of Light
29 September 2002, 17:42
Originally posted by MilkyWayz

wat jij hier zei is dikke geblaat want:
1) je niet weet welke muziek hij nog meer luistert (misschien wel bands die jij ook goed vindt, who knows)
2) zie 1


als je hem (persoonlijk) kent en/of weet wat zijn verdere muzieksmaak/kennis is dan neem ik deze reactie terug.

1) als je limp bizkit luistert dan heb je slechte smaak imo (mening, geen discussie over mogelijk). Ongeacht de andere bands die hij luistert zegt limp bizkit over het algemeen genoeg

2) Ook niet waar, want als je weet wat voor een kwaliteit muziek er overal om je heen is, dan luister je automatisch niet meer naar limp bizkit. Dus als je er nog naar luistert, dan heb je vrij weinig (cq niks) van de 'goede' muziek gehoort :P

P.S. Nee ik ken hem niet persoonlijk
P.P.S Nee je moet vooral overal serieus op in gaan :p

The6thgate
29 September 2002, 17:49
Originally posted by Fade of Light

nee je hebt:
1) slechte muzieksmaak

iedereen heeft zn eigen smaak dus je kunt niet praten van wel of geen slechte smaakO-) :p :+

Fade of Light
29 September 2002, 17:51
Originally posted by the6thgate

iedereen heeft zn eigen smaak dus je kunt niet praten van wel of geen slechte smaakO-) :p :+

dan zou je toch door moeten hebben dat het:

1) cynisch is
2) dat mijn mening is

edit: hehe zucht mensen :p

Rijntje
30 September 2002, 10:47
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool whaaaahahahhahahhahaha sorry maar das echt zielig:D

MilkyWayz
30 September 2002, 12:43
Originally posted by Fade of Light


1) als je limp bizkit luistert dan heb je slechte smaak imo (mening, geen discussie over mogelijk). Ongeacht de andere bands die hij luistert zegt limp bizkit over het algemeen genoeg

2) Ook niet waar, want als je weet wat voor een kwaliteit muziek er overal om je heen is, dan luister je automatisch niet meer naar limp bizkit. Dus als je er nog naar luistert, dan heb je vrij weinig (cq niks) van de 'goede' muziek gehoort :P

P.S. Nee ik ken hem niet persoonlijk
P.P.S Nee je moet vooral overal serieus op in gaan :p
1) o..
2) *grin*

en toch vind ik t geblaat..

amai
30 September 2002, 19:18
Originally posted by Fade of Light

nee je hebt:
1) slechte muzieksmaak
2) slechte ontwikkelde muziekkennis


ik luister ook linkin park, en ik volg al 7 jaar muziekopleiding, zit nu op concervatorium, dus...ik slecht ontwikkelde muziekkennis....yeah right8-)

Fade of Light
30 September 2002, 21:58
Originally posted by amai



ik luister ook linkin park, en ik volg al 7 jaar muziekopleiding, zit nu op concervatorium, dus...ik slecht ontwikkelde muziekkennis....yeah right8-)

goed ontwikkelde oppervlakkige muziekkennis (hoppa scrabble zin...nou moet er nog een scrabble spel voor zinnen worden uitgevonden)

VeganSpirit
1 October 2002, 11:20
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

okeej, ik kan begrijpen waarom je het niet cool vind dat mensen zichzelf cool vinden...
Maar ik vind niet dat jij kan beoordelen of Linkin Park en Limp Bizkit nou voor meelopers is...Waarom zou het? Het is muziek, gewone muziek, en al ben jij kickass skater, dan kan je altijd nog van die muziek houden...
IK luister zelfs soms nog wel es naar die goeie ouwe cd van Limp bizkit :)
en dat 2e punt van jou dat is gewoon jouw standpunt, ik bedoel, de meeste skaters hebben skateschoenen, en nouja jammer voor jou dan als je zown hekel hebt aan merken, maar die zijn allemaal zowat van bekende merken (DC's, osiris, element, en ook ja oooooook globes)
Maar ik vind eigenlijk dat je deze mensen wat meer in hun waarde moet laten, het is jammer dat je er zo negatief tegenover staat :) skaters zijn niet zulke evil mensen hoor :) :]

Babysmurfie
1 October 2002, 20:36
Originally posted by VeganSpirit

de meeste skaters hebben skateschoenen, en nouja jammer voor jou dan als je zown hekel hebt aan merken, maar die zijn allemaal zowat van bekende merken (DC's, osiris, element, en ook ja oooooook globes)

Vans roelen nog altijd*) maar ik ben geen skater hoor, vind dat gewoon mooie schoenen:)

VeganSpirit
2 October 2002, 12:41
Originally posted by Babysmurfie

Vans roelen nog altijd*) maar ik ben geen skater hoor, vind dat gewoon mooie schoenen:)

owowwww vergeten :p

BlueWolf
2 October 2002, 12:43
QUOTE]Originally posted by Robby
Ja dat ken ik ook, vrienden van me zeggen : "Rob, ik luister ook naar RW, ben ik nu net zo cool als jij?" En dan denk ik "Jongen, bij lange na niet" :p :+ :p :+ [/QUOTE]http://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gifOriginally posted by ramsesii


ik vindt limp bizkit wel relaxed om naar te luisteren...

ben ik dan een meeloper ? D8 het niet !!!
Ik drink nooit thee

kreej-z
2 October 2002, 16:31
Originally posted by slayer
k heb een hekel aan mensen die zeggen van


-IK BEN EEN ECHTE COOLE SKATER WANT IK LUISTER LINKING PARK EN LIMP BIZKIT TROUWENS MIJN SCHOENEN ZIJ GLOBES-


ten eerste lp en bizkit zijn voor meelopers,ten tweede bekende merken zuigen,ten derde als je zelf zecht dat je "cool" bent ben je uncool

ok die eerste quote klopt voor de helft, LP is kewl! die tweede klopt niet, want sjah.. iedereen moet aantrekken wat ie zelf mooi vindt, merk of geen merk WTF?! En met die derde ben ik t ook helemaal eens :)

amai
2 October 2002, 17:18
Originally posted by Fade of Light


goed ontwikkelde oppervlakkige muziekkennis (hoppa scrabble zin...nou moet er nog een scrabble spel voor zinnen worden uitgevonden)


iedereen z'n eigen keuze muziek, ik kan er niets aan doen dat je "globes" en "linkin park" stom vindt, ik vind het wel tof en daar kun jij geen reet aan veranderen:]

Fade of Light
2 October 2002, 18:09
Originally posted by amai



iedereen z'n eigen keuze muziek, ik kan er niets aan doen dat je "globes" en "linkin park" stom vindt, ik vind het wel tof en daar kun jij geen reet aan veranderen:]

]:P

1) ik heb nooit gezegd dat ik het niet mooi vond (heb ik?)
2) P.P.S Nee je moet vooral overal serieus op in gaan

meiske
12 October 2002, 20:25
nouja iedereen eigen smaak zolang ze er normaal over doen, linkin park is trouwens geen skate muziek! :{

Atjeuh
13 October 2002, 17:50
eej laat iedereen gwoon zijn eigen smaak hebben ik ga toch ook niej allen mensen aflopen zeiken die van trance en r&b houden|:(

biffyclyro
13 October 2002, 19:01
nou ik vind het een beetje een stom voorbeeld, maar het hoort er nou eenmaal bij he :)
ik hou helemaaaaal niet van mensen die heel stoer over "hun" muziek gaan doen
maar ik doe t zelf ook :p alleen dan gaan dus stomme mensen stoer doen met "mijn" muziek, tsja zo gaat dat!

Timmekeuh
14 October 2002, 18:02
Tjah...daar moet ge slim voor zijn.Als die mensen dat willen dragen ok.Maar opscheppen is echt wel "LAAG".:O

supergirl
15 October 2002, 09:31
Ik zie nu wel die reacties van iedereen maar stel ik zou nu opeens vertellen dat ik de liedjes van britney ook leuk vind. Dan durf ik te wedden dat ik ook recties daar op krijg en ik vind dat precies hetzelfde.Of je nou zegt je bent stoer want je luistert naar dat en dat of je bent zielig want je luistert naar dat en dat.Dat is toch 1 pot nat?

appelshampoo
15 October 2002, 12:27
Originally posted by MilkyWayz
dus je vindt mij niet cool? dat doet me pijn :'( :'( :'( :'( hartverscheurend gewoon :'( *troost*

anouk
15 October 2002, 15:13
Originally posted by Robby
Ja dat ken ik ook, vrienden van me zeggen : "Rob, ik luister ook naar RW, ben ik nu net zo cool als jij?" En dan denk ik "Jongen, bij lange na niet" :p :+ :p :+

Hahahahaha ik mag je wel :p