PDA

Bekijk de volledige versie : Shurtz


Robby
21 August 2002, 08:09
Wat vinden jullie ervan en waarom?

Smarthezz
21 August 2002, 08:41
Nee, ik draag zelf wel eens een redelijk strak T-shirt, zit gewoon lekkerder dan zo'n los flodderig ding.. Als het nou ook nog roze was, ok, dan is het nichterig, maar dit echt niet hoor.

Headliner
21 August 2002, 08:49
Originally posted by Smarthezz
Nee, ik draag zelf wel eens een redelijk strak T-shirt, zit gewoon lekkerder dan zo'n los flodderig ding

Owazeke
21 August 2002, 10:08
Nee, 'k vind het zelfs wel mooi als een 'een beetje gespierde' jongen zo'n shirt draagt.... 't Heeft wel iets dan... ;)

dext0r
21 August 2002, 10:10
vind het niet nichterig, maar ik zal zoiets niet gauw dragen.

doe mij maar liever een wat losser tshirt of een overhemd ....

Ar-Tuur
21 August 2002, 12:12
Nee, zeker niet nichterig...

die hele strakke shirts draag ik ook niet, maar iets strakkere modellen zitten wel fijn en kunnen mooi boven veel broeken vind ik.

!Y!US!C!30X
21 August 2002, 16:23
haat strakke shirts..
maar als mensen zich er goed in voelen moeten ze dat vooral dragen

Babysmurfie
21 August 2002, 17:47
Kan wel mooi zijn...

Purplestar
21 August 2002, 18:34
Ik vin het niet nichterig (soms wel), maar vin gewone tshirts wel leuker... (liever..)

Diz
21 August 2002, 19:42
Vind het absoluut niet nichterig hoor, het heeft juist wel wat, maar niet van die iele mannetjes dan he, je moet wel een beetje body hebben

MilkyWayz
22 August 2002, 01:45
nee is niet nichterig vind ik
soms wel mooi :D :p

TheGroovMaster
22 August 2002, 23:23
doe het zelf ook wel eens, vind he leuk ok gezien te worden door het vrouwlijk schoon.
als mannen kijken boeit me niet, als ze maar niet aan em zitten!!

BlueWolf
23 August 2002, 11:44
Het is niet nichterig het is opscheppend, zo van zie mijn borstkas |:(

TheGroovMaster
23 August 2002, 12:23
Originally posted by BlueWolf
Het is niet nichterig het is opscheppend, zo van zie mijn borstkas |:(
:r

ik ben ook geen klerenkast hoor ben een gewoon normaal jongetje... nouja jongentje.. mannatje al bijna

MilkyWayz
23 August 2002, 14:09
Originally posted by BlueWolf
Het is niet nichterig het is opscheppend, zo van zie mijn borstkas |:(

bullshit. dus als iemand iets straks draagt is t gelijk van, zie mijn dit, zie mijn dat?! blaat.

en als t wel zo was...jaloers? :p :p

Aarsje
23 August 2002, 14:28
Nee hoor helemaal niet, vind het soms juist erg mooi, een jongen met een strak shirtje!
En wanneer lijk je op een homo, ook bullshit, er is niks mis met homo's. En ze zijn nog vaak knap ook haha
Nee echt onzin, draag gewoon wat je mooi vindt en waar je je lekker bij voelt en heb schijt aan de rest.

Bird Of Prey
23 August 2002, 14:36
ik vind het niet nichterig, maar ik vind wat wijdere shirts wel lekkerder zitten

admiral95
23 August 2002, 15:37
tjah, ik draag super grote oversized shirt, door dat ik dei shirts mooi vind, en omdat ik ze lekker vind zitten en omdat ik ook het lichaam niet heb om zo'n strak ding te dragen, maar als je het lichaam heb en hetr wel draagt ben je niet metee nichterig!!`

goudvisje
23 August 2002, 18:10
ik vind strakke shirtjes helemaal niet nichterig. ik draag ze zelf ook en ik vind het juist mooi staan. die hele wijde t-shirts vind ik juist helemaal nix ik weet niet wrom, maar dan zie je ook helemaal niets van je lichaam en ut zit ook minder lekker vind ik. ok ik vind wel dat als je een strak t-shirt draagt dat je wel een beetje body moet hebbe want het ziet der niet uit als je een strak ding aan heb en je zelf heel dun en niet gespierd ben dan kan je idd beter een wijd t-shirt aan trekke.

m@_rk
23 August 2002, 19:45
Ik vind het wel super nichterig, ik zou ook nooit zo'n ding kopen. Maar als jij of iemand anders het mooi vindt moet ie het gewoon dragen.

xlizzx
24 August 2002, 11:20
Originally posted by Aarsje
Nee hoor helemaal niet, vind het soms juist erg mooi, een jongen met een strak shirtje!
En wanneer lijk je op een homo, ook bullshit, er is niks mis met homo's. En ze zijn nog vaak knap ook haha
Nee echt onzin, draag gewoon wat je mooi vindt en waar je je lekker bij voelt en heb schijt aan de rest.

ben ik het helemaal meej eens :)

supergirl
25 August 2002, 01:24
Ik vin dat het wel moet kunnen maar je moet geen bierbuikje hebben dan ;)

trustfire
25 August 2002, 08:40
je moet dragen wat je mooi vindt of dat ou strak is of niet.....
nee dus

helahola
25 August 2002, 18:30
Het ligt eraan wat voor broek hij aan heb.. als dat nou een 3kwartbroek is dan vin ik dat dus echt nichterig

anders niet denk....

FRSH
26 August 2002, 15:26
gr wat een bullshit weer..
ik draag best strakke schirts niet echt zo van dat het plakt aan me lijf ofzo maarja,..
kRijg je weer de kwestie; HOMO ZIJN.. ALSOF JE DAT AAN KLEREN KUNT ZIEN!!???

laatst ook liep ik door de stad ik had een HEUPRIEM aan NOU SHOCKING HOOR.. ben je dan gelijk homo ofzo..!!? Echt achterlijk....

ramsesii
26 August 2002, 15:36
Originally posted by Djordi
gr wat een bullshit weer..
ik draag best strakke schirts niet echt zo van dat het plakt aan me lijf ofzo maarja,..
kRijg je weer de kwestie; HOMO ZIJN.. ALSOF JE DAT AAN KLEREN KUNT ZIEN!!???

laatst ook liep ik door de stad ik had een HEUPRIEM aan NOU SHOCKING HOOR.. ben je dan gelijk homo ofzo..!!? Echt achterlijk....

niet gelijk... jk jk jkO-)