PDA

Bekijk de volledige versie : yah, ik weet hoe je je voelt


captive_dream86
22 August 2002, 13:24
hey menskes
ik weet echt ni meer hoe et verder moet, ik snij mezelf en ik loop de hele dag an zelfmoord te denken... het snijden is echt verslavend en ik vermink stillaan mezelf...
ik kan moeilijk hulp zoeken want mijn ouders weten hier totaal niet van... ook met vrienden kan ik niet over mn probs praten, met niemand, ik schaam me er echt dood om!!
kuzzz

SpiNe
22 August 2002, 21:02
open up probeer er toch over te praten het helpt

Rijntje
23 August 2002, 09:24
ja, je weet nu al van jezelf dat je dus goed fout zit. en dat is dus al stap 1 je geeft het teminste toe. het is nu belangrijk dat je dr dus tog met iemand gaat over praten...je moeder, je vader, een oom of tante je opa of oma of 1 van je vrienden. iemand waar jij je het beste bij voelt.
dan moet je dit samen gaan oplossen. leg bijvoorbeeld elke dag verantwoordig af bij die gene. heb je je gesneden? dan vertel je dat die gene eerlijk en daar staan dan weer iets tegen over. je moet dan iets laten wat je dus wel fijn vind. ofterwel je word er zelf voor gestraft.
misschien is het zo mogelijk dat je er vanaf komt, alleen moet je er zelf wel voor de volle 100% achter staan.

ik hoop dat het je gaat lukken

liefs mandy

fallenangel
24 August 2002, 15:43
haay
ik heb hetzelfde probleem...als je wil kan je me altijd maile
sterkte
Fallen angelxxx

Fade of Light
24 August 2002, 16:07
join de club, er zijn er nu al 35 lid van ll.com

Foetsy
24 August 2002, 20:43
shit man, en ik dacht dat ik het moeilijk heb. Kom je hier ff langs en je staat met je bek vol tanden

trustfire
25 August 2002, 08:54
als het heeft opgelucht om het hier aan het forum te vertellen en dat heb je goed gedaan dan kun je het ook zeker aan je ouders of vrienden vertellen.....
zij hebben het beste met je voor...
je hebt al een grote stap gezet en nu moet je nog ff doorgaan!!!
het lukt je vast

kuzz

moucie
25 August 2002, 15:23
ik weet wat je meemaakt, als je mijn toppic hierover leest ( ik heb het snijden niet meer onder controle) weet je dat ik ongeveer hetzelfde doormaak,
ik heb geen oplossing voor je, jah stoppen maar dat lukt toch niet ( weet ik uit eigen ervaring )
ik heb steun op internet, heb mail/chat met verschillende mensen die het ook doen, misschien dat je zoiets zou kunnen doen, je kunt me btw altijd mailen.

ik ben alleen blij dat de winter nu begint.. kan ik eindelijk weer dikke truien dragen (vallen de littekens niet zo op)

sterkte :{

raxhel
25 August 2002, 16:32
ja ik snap je.......

als je wil kan je me mailen cigdempolat01@hotmail.com als je msn hebt voeg je me maar toe...lieverd je komt er echt wel door heen..het is hartverscheurend oik weet het maar ooit zal je het geluk op je pad vinden..



ookal kan je dat nu niet vast pakken..zeg dat desnoofd 80 keer per dag tegen je zelf aaight?? mail me als je wilt om te praten

meiske
25 August 2002, 19:19
ik heb speciaal een club opgericht voor mensen die over zelfmoord denken en het willen

kijk in me profiel als je de link wil weten.

ik denk er ook veel over misschien helpt het als je met leden van de club praat die hetzelfde denken als wij.

bij mij helpt het veel als ik emt lotgenote praat

Monica
29 August 2002, 22:27
Ik weet precies wat je voelt.
Heb het ook een tijdje gedaan. Ik kon er ook met bijna niemand over praten. M'n ouders wisten het niet en ik wistook iet wat ik ermee moest.
Naar de dokter gaan wou ik niet. Ik pleegde liever zelfmoord dan dat ik een dokter ging bezoeken die me kon helpen.

Probeer de goeie en leuke dingen in het leven op te zoeken. Ookal denk je op dit moment dat die niet bestaan. Ze bestaan wel degelijk.
Ik ben er nu zo'n 2 jaar vanaf en t gaat goed met me. In het begin hadik wel neigingen om andere foute dingen te gaan doen. maar toch heb ik me groot kunnen houden.
Ik heb het nu naar m'n zin, ik laat me niet meer kennen. Weet precies wat ik wil, en als iemand me niet bevalt dan zeg ik het ook.

Ik weet dan wel niet wat jou reden is, maar er is altijd een oplossing.

Heel veel sterkte! XxX

Brendovic
29 August 2002, 22:31
[ weggehaald ]