PDA

Bekijk de volledige versie : welke jongen?


anemic
22 August 2002, 17:12
heeft zijn lul geschoren en waarom wel of niet

ik WEL omdat ik het wel zo sociaal vind tegenover mijn vriendin, verder blijft er geen zweet in hangen en krijgtie wat meer lucht.

Stapper
22 August 2002, 17:14
geen zin in, ben te lui daarvoor en het heeft toch geen nut, als je het scheert komt het sneller en heviger terug, dus moet je je steeds vaker scheren

anemic
22 August 2002, 17:45
Originally posted by Stapper
geen zin in, ben te lui daarvoor en het heeft toch geen nut, als je het scheert komt het sneller en heviger terug, dus moet je je steeds vaker scheren

dus je scheert je gezicht ook niet? |:( |:(

Stapper
22 August 2002, 17:54
wel, maar dan 1x in de week, meer is trouwens ook niet echt nodig

anemic
22 August 2002, 18:01
Originally posted by Stapper
wel, maar dan 1x in de week, meer is trouwens ook niet echt nodig

wauw had ik dat maar
eigenlijk moet ik wel elke dag 2 dagen kan ook nog maar daarna kap maar... heb ik het over mijn gezicht he

Stapper
22 August 2002, 18:04
als of ik er trots op ben
ik ben 19 en heb weinig baard groei, das gewoon een te goede titel voor een jerry springer aflevering, maarja, kan er weinig aan doen

The Phit
22 August 2002, 19:37
Ik zou een moord doen voor geen baardgroei, op dagen dat ik uitga moet ik me 2x scheren, als ik dat niet doe heb ik binnen de kortste keren zo'n lelijke VanNistelrooy baard.

Maar ff ontopic::
Ik wiek het natuurlijk af en toe kort. Het is echt geen porem als je lange schaamhaar heb.

pielemuisje
22 August 2002, 21:31
Jep.. wel es gedaan. Maar de paar dagen erna jeukt het nogal dus dat was ook maar niks :D
Bovendien vind ik het zo kaal zonder haar. Dan heb ik het gevoel alsof k weer 10 ben :D
/me wil geen kale pielemuis :D

ThaLX
23 August 2002, 15:49
scheren niet, bijwerken wel :) hou het lekker kort voor me girlfriend... is beter, gezonder en veel leuker voor je vriendin toch?

ramsesii
23 August 2002, 15:54
Originally posted by Stapper
als je het scheert komt het sneller en heviger terug, dus moet je je steeds vaker scheren

Niet waar... niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar als vrouwen de beenharen afscheren komt het ook niet erger terug...

en nee, ik scheer niet (alleen mijn baardgroei)

Brendovic
23 August 2002, 16:58
Originally posted by pielemuisje
Jep.. wel es gedaan. Maar de paar dagen erna jeukt het nogal dus dat was ook maar niks :D
Bovendien vind ik het zo kaal zonder haar. Dan heb ik het gevoel alsof k weer 10 ben :D
/me wil geen kale pielemuis :D

tip doe het goed! Echt goed! alles weg, ook die mini haartjes, neem er de tijd voor.

Stapper
23 August 2002, 21:02
Originally posted by ramsesii


Niet waar... niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar als vrouwen de beenharen afscheren komt het ook niet erger terug...

en nee, ik scheer niet (alleen mijn baardgroei)

het is aangetoont, maar het kan zo zijn, maar misschien is het een broodje aap verhaal

Youssef
2 September 2002, 18:55
Het domste wat je kunt doen is natuurlijk het scheren van baard als er nog niet eens wat is aangegroeid... natuurlijk gaat het dan steeds harder groeien en word het haar ook steviger/ruwer.

Brendovic
2 September 2002, 19:00
Originally posted by Youssef
Het domste wat je kunt doen is natuurlijk het scheren van baard als er nog niet eens wat is aangegroeid... natuurlijk gaat het dan steeds harder groeien en word het haar ook steviger/ruwer.

hhahaah jah nu leg je me de grap ook wel in de mond hoor.
Marokaan
snor

ik denk dat meer niet nodig is.

Youssef
2 September 2002, 19:04
Originally posted by Brendovic


hhahaah jah nu leg je me de grap ook wel in de mond hoor.
Marokaan
snor

ik denk dat meer niet nodig is.

Nee... zeg het eens. :?

dext0r
2 September 2002, 19:21
bijwerken...
compleet kaal vind ik nu ook weer niej nodig ;p

ramsesii
3 September 2002, 10:08
:r :r :r

U GUYS GOT ITCHY BALLS AND U SCRATCH IN PUBLIC :r :r :r

Nemo
3 September 2002, 10:15
Als je het doet doe het dan zo :)


1) Koop een goed scheermesje + scheerschuim
Gillete Mach3 + Gillette scheerschuim

2) Knip al de haartjes zo kort als mogelijk

3) Neem een douche of bad zodat de huid = haartjes zacht zijn

4) Maak het droog, spuit er wat scheerschuim op, en masseer dit een paar minuten in.

5) Trek de huid strak en haal het scheermesje voorzichtig (niet TE voorzichtig natuurlijk over de huid van boven naar beneden...

6) Als je alles geschoren hebt, veeg je de resterende schuimresten weg met een handdoek.

7) Spuit er opnieuw scheerschuim op en scheer nu de andere kant op van hoe je het de eerste keer deed

8) Nogmaals scheerschuim afvegen (wegspoelen onder douche is handig)

9) Nadat je bent afgedroogd, smeer je er wat babyzalf op zodat je niet al te veel jeuk + rde bultjes krijgt...

-----

PS: Hou er rekening mee dat het de eerste keer niet allemaal even handig gaat en dat je moet "leren" hoe het 't beste gaat..

PPS: hou er OOK rekening mee dat je, zelfs na het regelmatig opsmeren van babyzalf nog last zal krijgen van rode bultjes en jeuk. het kan behoorlijk lang duren voordat je huid er aan gewend is, maar dan heb je ook wel wat

PPPS: je kunt natuurlijk ook een ander scheermesje kopen, ander scheerschuim gebruiken en ook andere zalfjes of dergelijke kopen, maar dit is zoals ik het altijd doe... Works for me

ik hoop dat je hier iets aan hebt, dat jeukt het ook niet meer zo.

ramsesii
3 September 2002, 10:17
Originally posted by Nemo
knip

GROOS:r

TheGroovMaster
3 September 2002, 11:21
Ik heb me oksels laatst geschoren omdat het een beetje vies vind staan als je armen bij elkaar hebt het eruit komt puilen.
Ben nog niet zover dat ik me lul haar eraf kniup maar dat moet ik binnen kort ook maar es doen omdat ik een aardige bos heb staan!! :r :[

TheGroovMaster
3 September 2002, 11:24
Originally posted by Nemo
Als je het doet doe het dan zo :)

*knip*
euh krijg je dangeen last van die haren als ze uitgroein?? dat gaat toch enorm prikken op je benen?

ik ga het (nog!!!) niet kaal doen hoor. eerst ff kort wieken, kijken of dat wat beter is/staat.

dext0r
3 September 2002, 15:00
Originally posted by TheGroovMaster
euh krijg je dangeen last van die haren als ze uitgroein?? dat gaat toch enorm prikken op je benen?

ik ga het (nog!!!) niet kaal doen hoor. eerst ff kort wieken, kijken of dat wat beter is/staat.

denk dat als ik het inene kaal zou hebben me vriendin zich ook de pleuris schrikt =)